Anbefalte innlegg

Ja det var en kjedelig ting å glemme ass... Men i år skal jeg prøve å få meg samtlige treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er ute etter/vet om noen som er ute etter leilighet i trondheim sentrum?

3-roms, 1 min gange fra trondheim torg, 11500+ strøm (usedvanlig lave strømregninger).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

C4 ja, med bensinmotor. En kjenning sin...gikk bra med sjåføren.
Ikke S6 eller S4 vell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke S6 eller S4 vell?

 

2,0 bensin...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja..nå som skjer i Trøndelagen da? 2 skift ijænn no før ein reise heim fra US and the A:) Ska bli konge å kom heim t 10 (eller e d 11?) pakka på postkontore:) hoho..! 1 av dæm e ikke t biln, restn e d! For ikke å snakk om å kom heim t veitjan sin;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7,5 grader i Trondheim og vått, kanskje legge om til sommerhjul?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7,5 grader i Trondheim og vått, kanskje legge om til sommerhjul?
Aaaarrgggg....: mad :: mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har kjennskap til Lade Arena Bilpleie? Kjørte forbi å så skiltet fra veien i formiddag.

Ser i prislistene på siden at de har lakkrens/polering fra 1300,- på personbil noe jeg finner svært bekymringsfullt.

Nettsiden ser jo veldig proff ut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder vel til i parkeringskjelleren der?

Så i allefall det var noe folk som sto og vasket biler der en gang jeg var på nye delen av lade arena

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet andre plasser med selvvask i byen? K2000 var stengt pga porten funket ikke. Den like ved Snapdrive ved siden av hadde polettmaskin ute av drift. Eneste jeg fant var Shell sin nye, men det var det ikke noe kran for å få litt vann i bøtta.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet andre plasser med selvvask i byen? K2000 var stengt pga porten funket ikke. Den like ved Snapdrive ved siden av hadde polettmaskin ute av drift. Eneste jeg fant var Shell sin nye, men det var det ikke noe kran for å få litt vann i bøtta.

 

Jeg bruker Statoil på Rosendal om vinteren, den har ingen kran men jeg pleier og ta med vann i en sånn bilpleie-bøtte med lokk på (gamma seal?). Har også bare spurt betjeningen inne om de kunne fyllt på noe de gjerne gjør.

 

:)

 

Edit: Ren Bil på Heimdal har vel også et selvvaske-anlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bruker Statoil på Rosendal om vinteren, den har ingen kran men jeg pleier og ta med vann i en sånn bilpleie-bøtte med lokk på (gamma seal?). Har også bare spurt betjeningen inne om de kunne fyllt på noe de gjerne gjør.

 

:)

 

Edit: Ren Bil på Heimdal har vel også et selvvaske-anlegg.

 

Bruker å spyle av endel der selv, men bruker å være litt trafikk der - så har aldri tenkt på å ta med bøtta. Men kan anbefale Shell på sluppen, flott anlegg. Får bestille meg nye bøtter med gamma seal, så kan jeg ta med vann dit neste gang. Bra trykk i spylerne der, og 6 båser med god plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker å spyle av endel der selv, men bruker å være litt trafikk der - så har aldri tenkt på å ta med bøtta. Men kan anbefale Shell på sluppen, flott anlegg. Får bestille meg nye bøtter med gamma seal, så kan jeg ta med vann dit neste gang. Bra trykk i spylerne der, og 6 båser med god plass.

 

Ja når jeg skal vaske bilen og ikke bare spyle kjapt bruker jeg dra dit sent på kveldene, da er det litt mindre folk der. Brukte også anlegget på Sluppen før men så ble det jo stengt grunnet noe arbeid mener jeg å huske. Men det var en fantastisk plass å vaske bil på, mye spyling for pengene kontra andre plasser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

glær mæ te å træn i kveld! rastlaus som et lemmen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trening her ikveld å! Herlig d. Kor du trene da? E på kaliber klokka 20 ikveld. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg for tiden er arbeidsledig trener jeg der det er gratis :P

Trener nesten hver kveld i friidrettshallen på ranheim. Fin løpebane og et lite styrkehjørne med det jeg trenger og noen spinningsykler :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah! Så lenge jobben blir gjort er det knall å få trent gratis. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor tar folket bilen sin på service? PÅ gamlebilen brukte vi Snapdrive. Tidligere eier av Golfen har brukt Pluss Auto pga. gode erfaringer med dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar servicen min til Andreas Haugen, her i lokallaget. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får gratis kaffe der - samt at det står masse fancye biler i utstillingen jeg kan sitte å trykke på knappene i :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.