#526 Skrevet Juli 22, 2012 Falken er ikke Kina-dekk og har ingen grunn til å oppføre seg sånn.. har kina-dekk selv og opplever det samme. Gir seg fort men har aldri opplevd det før med kvalitsdekk. Skal av bilen snart heldigvis Akkurat, det var det jeg skulle presistere:) At Falken ikke er "kina-dekk" og ikke har det problemet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#527 Skrevet August 7, 2012 Vi ska overta et hus t høstn der vi ska puss opp kjøkkene, så nåværende kjøkken ska selges unna. Nånn som kan værra interessert tru? D e rundt 12 år gammelt, i topp stand uten skada, produsent e Sigdal å e av god kvalitet. D som selges e d som e på bilde, uten hvitevara. Oppvaskummen følge med, men den kan byttes ut om man ønske d. Kjøkkene selges for 7000,- ved at man demontere sjøl, eller eventuelt 9000,- å da demontere æ kjøkkene sjøl, å d bli klart for henting. Demonteringa bli rundt 1.November. Har ikke eksakt mål pr skap no, men d kan æ finn ut litt etter 15.August:) Ta kontakt på PM om du e interessert, eller veit om nånn som ska ha kjøkkeninnredning billig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#528 Skrevet August 11, 2012 noen som skal på dragrace i kveld da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#529 Skrevet September 5, 2012 Noen som skal på Gabriel Iglesias i november? Cant wait… 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#530 Skrevet September 5, 2012 Hvorfor har jeg ikke hørt om han der før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#531 Skrevet September 10, 2012 Noen som har mailen til Torjus Knutsen? Skulle fått sendt ham en PM, men d funker visst ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#532 Skrevet Oktober 3, 2012 Bare jeg som ikke kommer inn på "rabattavtaler"? http://vacn.no/rabattavtaler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#533 Skrevet Oktober 3, 2012 Fungerer fint om du logger på hovedsiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#534 Skrevet Oktober 3, 2012 Kommer ikke videre når jeg prøver å logge inn, får heller ingen feilmelding. Kan jo spørre her; noen som vet om vi har rabatt hos noen bilglass firma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#535 Skrevet Oktober 3, 2012 Ifølge rabattavtalene har vi rabatt hos Autover Bilglass AS - kontaktperson er Jørn Valen, 73932060 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#536 Skrevet Oktober 3, 2012 Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#537 Skrevet Oktober 7, 2012 Noen som har peiling hvordan føret over grensen på denne årstiden er? Skal til Åre om tre uker å lurer på om jeg kan ta turen på sommerdekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#538 Skrevet Oktober 7, 2012 jeg ville ha lagt om, vet aldri.. hadde jo fryst på enkelte plasser på fredagsnatten på fosen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#539 Skrevet Oktober 7, 2012 Mulig jeg legger om da. Er på Fosen nå og det var KALDT igår... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#540 Skrevet Oktober 7, 2012 hvor på fosen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#541 Skrevet Oktober 7, 2012 hvor på fosen da? Ikke så langt fra Vanvikan, svigers som bor her. Dog nå er jeg på ferja hjem igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#542 Skrevet Oktober 8, 2012 Er snø i Åre idag i allefall fikk jeg høre fra noen venner 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#543 Skrevet Oktober 8, 2012 Da blir det vinterdekk på turen Edit: http://www.skiinfo.no/sverige/are-duved/webcams.html?id=1623 Eller? Ser jo greit ut på webcammen iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#544 Skrevet Oktober 8, 2012 Noen som kjenner noen som er dyktige på karosseriarbeid? http://forum.vacn.no/showthread.php?246424-Trondheim-Noen-som-er-kyndige-p%E5-karosseriarbeid-eller-kjenner-noen-som-er-det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#545 Skrevet Oktober 8, 2012 Bilde fra Teveldalen (mellom Meråker og Storlien) nå ikveld. Var akkurat i Meråker og henta snøskuteren så den kan få en service før snøen kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#546 Skrevet Oktober 8, 2012 Ok, da er den grei iallefall Takker Marius... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#547 Skrevet Oktober 8, 2012 Klart, jeg regner med det ikke blir liggende noe, men det slår om raskt nå får tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#548 Skrevet Oktober 8, 2012 Ja det gjør det, tar ingen sjanser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#549 Skrevet Oktober 17, 2012 Takk for bæsj-bombene Bent-Arne, fikk fyrt av to inne i linjebua før jeg dro. De var fornøyde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#550 Skrevet November 10, 2012 Noen som vet om en butikk i Trondheim som selger prosjektorpærer/lamper over disk? Trenger pære til en Epson EMP TW700... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...