Anbefalte innlegg

Nei har ingenting og gjøre der selv, bare en kompis som måtte innom lastebilen hans og kjikke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ingenting og gjøre der selv, bare en kompis som måtte innom lastebilen hans og kjikke :)

 

perfekt og skrense rundt scania bygget!!; D bare synd det er overvåket....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke scania bygget som fikk gjennomgå skrensing akkurat da :)

 

Men tenker heller ikke at Scania gidder legge så mye arbeid i og gjennomgå overvåkings klippan dæms med mindre noe tyveri eller slikt har skjedd da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til bartebyen :)

Er faktisk noen jeg vet av som har blitt anmeldt pga skrenskjøring rundt bygninger med kameraovervåkning rundt oppå der. Men ingen har fått noe form for konsekvenser for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klypa i kveld da, noen som skal dit og le litt mer enn hva som er godt for kropp og sjel i kveld da? : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I kveld har jeg vært ute og kjørt sjåfør på fulle folk, spotta en del biler som jeg mistenker er klubb medlemmer, en sort A4 B6 Avant med klubbplater på Statoil heimdal i formiddag, sort S3 og en rød A4 B7 sedan+ noen flere :)

Kansje noen her har sett meg? :P

 

IMAG0298_zps30786ccc.jpg

 

Mot slutten av kvelden etter litt snøkjøring på disse lampene frem, snø og rask mellom en eller flere sensorer antar jeg, får sjekke i morgen : rolleyes

 

IMAG0302_zps5754ab22.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul allesammen! Måtte konjakkglassene aldri bli tomme og sigaren aldri slukke :)

 

Juletreet er pyntet:

2e13e2ff-b305-4b9d-8d95-e95fa2ba0fa0.jpg

Én dag tidligere enn vanlig men pga logistikk ble det slik i år :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer helt seriøst å legge om til sommerdekk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer helt seriøst å legge om til sommerdekk :P

 

Du er ikke alein:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hver jul man kan stå ute 3. juledag å vaske bil i 5 pluss i gårdsplassen!: rock :

Touareg_jula_2013.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har vært lange dager...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det :o

Noen her som skal på acr neste helg da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover, reiser på torsdag :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i området som har en boks Swissvax Shield til salgs? Trenger ikke være full så lenge det er nok til en bil.

 

Send meg en PM ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i området som har en boks Swissvax Shield til salgs? Trenger ikke være full så lenge det er nok til en bil.

 

Send meg en PM ;)

 

Har du sjekka me bilpleiebutikken på Tunga ? De har jo samarbeid me Scandicshine så kanskje de har swisswax ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah er det bilpleiebutikk på Tunga? Det må jeg google litt etter...

 

Takk for tipset :)

 

Edit: Den har jeg aldri sett før, drar innom i morgen å ser om de har noe spennende : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morn! Svigers har en Peugeot 4008 med masse steinsprut på panseret som jeg kommer ned neste uke. Sett etter bh/panserbeskytter, men ikke funnet noe så langt. Tenkte å legge på folie for å redusere skaden. Forslag til hvor jeg får kjøpt slikt i Trondheim? Hvis det har noen tips til hvor steinsprut kan raskt og billig utbedres tas det og i mot med takk! :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, skal sjekke de ut! :)

 

Hva med folie/noen som legger det på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilreklame AS er de mest kjente, veldig flinke :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantasy factory legg folie :) holder til på tiller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va såpass mye steinsprut på panseret at hele måtte tas, fikk pris på ca 8-9000. Bilreklame har ferie, venter svar fra FF på en beskyttelsefolie han ikke viste prisen på og måtte sjekke litt rundt. Skulle få svar i dag, men får se..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.