#101 Skrevet Oktober 2, 2011 Ronny: Skjønner du hvor jeg vil hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Oktober 2, 2011 Absolutt ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Oktober 2, 2011 DEN MOTOR OG GIRKASSE VERA BRA! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Oktober 5, 2011 Da ser det ut som om Herr Skorheim Duås tar turen fra Oppdal til Trondheim førskommende tirsdag å lurer på om vi skal igangsette en skikkelig photoshoot. Med seg har han en kamerat fra fotohøyskolen så det kan jo bli meget bra dette! Noen som er interesserte? Kommer vel en tråd regner jeg med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Oktober 5, 2011 jeg er innterisert jeg. spørs bare på dagen da. å om jeg har mulighet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg vil gjerne. Men bilen er ikke polert enda, og vaskeriper kommer til å synes som bare det om det er skikkelig dagslys eller sollys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg vil gjerne. Men bilen er ikke polert enda, og vaskeriper kommer til å synes som bare det om det er skikkelig dagslys eller sollys. Min er heller ikke korrigert enda men kjører på likevel, blir vel ikke ekstrem close-ups anyway da vi prøver å få med mange biler… Din MÅ være med, kom igjen´a kis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Oktober 5, 2011 Photoshoot uke 41! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Oktober 7, 2011 Alltid kos å være på jobb en fredags kveld - bAjs asså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Oktober 7, 2011 Alltid kos å være på jobb en fredags kveld - bAjs asså! Ja, d e noe dritt! Heldigvis ferdig klokka 1900 da blir det endelig helg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Oktober 7, 2011 Nån som vet om man må kjøpe nå svært for å låne en henger på ikea? Må kjøre et par flyttelass fra selsbakk til kjøpmanngata i byen, blir vanskelig med 2 senger og 1 sofa i en S(k)aab 9-3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Oktober 7, 2011 Usikker på det angående Ikea-hengeren. Men et alternativ er jo Rent-a-wreck, betalte 3-400 for en Hiace i 24 timer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Oktober 7, 2011 Ja det kunne jo vært aktuelt, skal sjekke det ut takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Oktober 9, 2011 Den person som har klubbmerka, send mæ PM! Æ må ha på nybiln.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Oktober 11, 2011 Kæm sæll sånn skikkelig hvite park, grøft og skiltlyspæra i tr.heim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Oktober 12, 2011 I Trondheim må det vel bli på Torshov eller noe sånn. Evnt kan du bestille på nettet. Til A4'en kjøpte jeg herfra: http://www.tunerdomes.com/index.php?_a=viewCat&catId=79 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Oktober 20, 2011 The Walking Dead FTW!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Oktober 20, 2011 Sesong 2, here we go!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg begynner om tre minutter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Oktober 20, 2011 Bli me å slette all OT'n i den andre? D her e jo tross alt den epic'e OT tråden da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Oktober 20, 2011 Bli me å slette all OT'n i den andre? D her e jo tross alt den epic'e OT tråden da. Ja seff... Begynn du så følger jeg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Oktober 20, 2011 Done! Airdate for neste episode er visst 23! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Oktober 20, 2011 Hælvett. Klare itj å vent sæ leng nei. Har jo bare 11 andre seria å følg med på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Oktober 20, 2011 Tips til flere gode serier mottas gjerne. Fint og ha til lange netter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Oktober 20, 2011 Faen. Kan itj slutt av episodan slånn!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...