Anbefalte innlegg

Har hørt rykta om at det e en kar på Moholt som selge billige egg på fredaga, nån som vet kor og når han e der?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holy CRAP det er kjedelig å være på jobb når Battlefield 3 ligger hjemme!

 

Tarjei: wuuuut?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er visst en eggebonde som er på Moholt hver fredags formiddag og selger egg for mellom 70øre og 1 krone stykket.

Er jo ganske mye billigere enn i butikken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen her oppi trondheim som kunne sett på noen felger for meg? Evnt plukka disse opp for meg og sendt de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt rykta om at det e en kar på Moholt som selge billige egg på fredaga, nån som vet kor og når han e der?

 

Bruker å stå bønder utfor esso på moholt å selge egg fredager. Er vist ikke noen fast pris, tror det kommer ann på humøret til bonden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, som nevnt så bruke det å vær nå selgera på Esso oppå Moholt ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajaja..Da e siste heile uka påbegynnt før æ ska HEIM!!: smil : Håpe verkeli uka her går oinna. E vell kansje som å tru på julenissen, men håpe d e komme snø uttpå Fosen t neste helg..(ikke førstkommende). Da er d å bytta coila, plugga, olje på motor / gir, filter på motor, sett den på verksted for å fiks ALT i understell som må byttes, bytta mansjett på gir å håndbrekk..så bli d å tut å kjør:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savne 90'n no! lei tå å fræs rundt i ein oppjustert BMW 525 td ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Savne 90'n no! lei tå å fræs rundt i ein oppjustert BMW 525 td ..
Du har PM Joakim..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok bare en mini-periode Julian sånn som jeg har forstått det - enda 12 dager igjen sies det.

Men det er spennende å kjøre på sommerdekk nå ja, frost/hvitt på veien idag i 1500-tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

La om til vinterdekk igår, gla for det når jeg var på Heimdal ikveld ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imorra ska æ reis heim, dæsken d bli godt:) Vart 6 tima tiliar fly å, så e heim imorrakveld..D e deilig! Vorre bort no i 5 uka å 2 daga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok bare en mini-periode Julian sånn som jeg har forstått det - enda 12 dager igjen sies det.

Men det er spennende å kjøre på sommerdekk nå ja, frost/hvitt på veien idag i 1500-tiden.

 

rank på bf3 da ? :D har unlocka alt på tanks å jobber med siste 2 unlockene på attack heli : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å surrer rundt i en sliten Saab 9-3 med sommerdekk nå, har merka det er litt glatt noen steder, kjørte fra lade i 0400 tiden og til sentrum igår natt og det var flere plasser det var is..

Skulle bare ønske jeg hadde Audien min her :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rank på bf3 da ? :D har unlocka alt på tanks å jobber med siste 2 unlockene på attack heli : rock :

 

Rank 33, like før 34 nå. Vært lite spilling de siste dagene pga nattevakt men tar seg nok opp i helgen : smil : Liker tanksen godt, favoritt-specs er thermal optics!

 

Du da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rank 33, like før 34 nå. Vært lite spilling de siste dagene pga nattevakt men tar seg nok opp i helgen : smil : Liker tanksen godt, favoritt-specs er thermal optics!

 

Du da?

 

30, men har spilt mye veichles, så ranken kunne vært høyere.. satset på å unlocke alt først :D Spiller bare conquest, for det meste

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å surrer rundt i en sliten Saab 9-3 med sommerdekk nå, har merka det er litt glatt noen steder, kjørte fra lade i 0400 tiden og til sentrum igår natt og det var flere plasser det var is..

Skulle bare ønske jeg hadde Audien min her :(

 

Greit med Saab nå, slipper å rive alle piggene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man finner huset som ble brukt i The Julekalender? Altså huset der det kun var filmet utenfra i diverse klipp med påfølgende "det var en mørk og stormfull kveld".

 

Kan det være i Spongdal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Audien skodd for vinterføre..Ble 16" alufelg og 205/55/16 piggfritt:) Så får håpe snøen kommer før jeg reiser til sol og varme igjen på jobb:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde å få folk med på nachspiel fra klokken 0200, kjedelig folkeslag dere trøndere ;(

Ser ut til at det blir en laaaang juleferie :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helg in T minus 2hrs : smil :

 

Tipper det blir en godvask av bilen idag å parkere den godt og varmt i garasjen nå som Berit straks har anfall...

 

Vinterhjul idag kanskje : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor man finner huset som ble brukt i The Julekalender? Altså huset der det kun var filmet utenfra i diverse klipp med påfølgende "det var en mørk og stormfull kveld".

 

Kan det være i Spongdal?

 

Vet ikke om du fikk svar på dette, men mener dette huset lå på høyre side etter man har passer Spongdal "sentrum" på vei fra Klett mot Rye, rett etter der det blir 80-sone..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du fikk svar på dette, men mener dette huset lå på høyre side etter man har passer Spongdal "sentrum" på vei fra Klett mot Rye, rett etter der det blir 80-sone..

 

Tusen takk for svar - det er det jeg har hørt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.