Ønsker å kjøpe en vw caddy - fortsatt på leting.

Anbefalte innlegg

holder på og leter etter en kjørbar vw caddy mk1. men det er ganske vanskelig og finne noen tilsalg for tiden. i kjørbar tilstand. og helst skilt. : klø :

 

 

så om du veit om noen som har en caddy eller kjenner en som kjenner søstra te svogeren som har en. tips meg : vinke :

 

 

på utkikk etter bil i pris rangen 1500 - 15000. men helst i 5000 kr klassen. skal bli prosjekt etterhvert. ;)

 

 

håper på denne høyden: : rock :

 

302031_10150836306855481_734695480_21131

 

eller litt lavere :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er veldig bra utvalg hos søta bror da. blir det dyrt for en 5000 kr 88 mod caddy me 70 ish hk i avgifter da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som kjenner til denne. tror den går rundt om eidsvågen - eresfjorden i møre og romsdal .

 

317827_10150291376236459_688831458_83901

 

såg vist nokk slik ut i sine glans dager.

 

321195_10150292458666459_688831458_83966

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lever den gamle bilen til Kenneth Olsen/Race-Tech ennå, da. Synes heller at den gullfarga ser mer ut som bilen Kjetil Lampi hadde på samme tida. Når jeg er litt mer flytta inn og har fått systematisert og gått gjennom gamle papirbilder fra den tida har jeg garantert bilder av begge to (også med skiltnr.). Men innen den tid har du sikkert fått tak i bil;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørs d. Men slik jeg forsto så er den "ny" lakkert. Ska stikke og se på den en dag. Han sa også at det ikke var noe rust på den. Noe jeg gleder meg til og sjekke ut ;) Men det er bare og tipse ivei om andre caddyer. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein eg jobber med har ein caddy som han sku kvitte seg med, trur han snakka om 5000kr.

Bare send ein pm vist du vil ha tlf nr:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett den oransje caddyen jeg ihvertfall. Er ofte i Eidsvågen (kommer derifra) men aldri spottet den.

 

Den er mest sannsynlig i Eresfjorden. Kan sjekke litt nærmere for deg om du vil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddy er fett!

 

Kun senk og felg så er de rå!

 

Min gamle:

129.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sett den oransje caddyen jeg ihvertfall. Er ofte i Eidsvågen (kommer derifra) men aldri spottet den.

 

Den er mest sannsynlig i Eresfjorden. Kan sjekke litt nærmere for deg om du vil?

 

har ikke snakka så mye me han ennå. er jo ikke lange turen fra molde heller da : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Caddy er fett!

 

Kun senk og felg så er de rå!

 

Min gamle:

129.jpg

 

blir senk i første omgang. lyst på bunnpanneskraper:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den hvite der havnet i Molde? Har sett en prikk lik en i byen her...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så ut som ett greit prosjekt d. men den bør være kjørbar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på denne. står i haugesund. men det er litt langt og reise. men denne blir vraket iløpet av uka. så om jeg ikke kjøper den så håper jeg noen kan redde denne ;)

 

26092011410.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bildet fikk jeg nettopp, kan godt tenkes at jeg redder den i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den oransje er den som racetech bygde opp ja. Har vert i distriktet her lenge. Såg litt på den for 2-3 år siden men var da i dårlig teknisk stand, men tror ikke der var så mye rust. Ny lakkert er den ikke,Tror den må ha hatt den fargen nå i minst 5år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bildet fikk jeg nettopp, kan godt tenkes at jeg redder den i morgen :)

 

tror jeg slår ifra meg den i haugesund. vinninga går opp i spinninga som dem si ! :P

 

 

Den oransje er den som racetech bygde opp ja. Har vert i distriktet her lenge. Såg litt på den for 2-3 år siden men var da i dårlig teknisk stand, men tror ikke der var så mye rust. Ny lakkert er den ikke,Tror den må ha hatt den fargen nå i minst 5år.

 

skal vell stikke og se på den en dag. satse på at vi blir enig i pris : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem er det som har den i haugesund? jeg kunne også godt tenkt meg en caddy:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må høre med Sigbjørn Alvseike, han skulle stikke og se på den i dag tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har kommet over en caddy til nå. helt orginla. og det skal være lite rust på den;) sa han

står i trøndelag denne

 

54_-2042239973.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bildet fikk jeg nettopp, kan godt tenkes at jeg redder den i morgen :)

 

Hvor står den?

Har du reddet den nå elller:) vis ikke kan jeg være interisert!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært for å se på den gule, men klarer ikke helt å bestemme meg.

Det står en 1.8 bensin i bilen nå, men eg registrert som diesel (høyere årsavgift, annen EU-kontroll osv)

Null problem å godkjenne ombyggingen, får med papirer på at det er lovlig, men det må altså godkjennes.

Litt dårlige bremser (har stått i 5 mnd), bremsekraftfordeling må justeres (tar for mye bak) mangler taktrekk, litt rust osv, jalla-løsning på bakluken, mangler stoppere til bakluken og ellers litt dill.

For all del; det er nok endel bil for pengene, og disse er vanskelige å oppdrive, men det er noen biler som desverre ikke er verdt å redde. Denne faller kanskje under den kategorien, hvertfall for min del. Tenker på det til i morgen, hvis ikke skal dere få kontakt-info osv. dere andre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men du kan jo kjøpe den og selge den i deler da ;) trenger litt jeg : vinke :

 

første omgang så trenger jeg bærebruene fremme og demper tårnene fremme. : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet deg Caddy nå altså?

Lurer på om jeg skal ta den, men sliter fremdeles med å bestemme meg. Får såve på det, se om det ikke blir Caddy på meg. Bare jeg får stolen lenger bak, er egentlig litt for lang for caddy merket jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke bestemt meg ennå. men planene er såogsi i boks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.