Ønsker å kjøpe en vw caddy - fortsatt på leting.

Anbefalte innlegg

Gi meg en lyd om du trenger. Vet av en 1.6 diesel til 6k. Skal få tatt bilder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes greit ut det. hvor i landet står den da? skilt, rust osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørtes greit ut det. hvor i landet står den da? skilt, rust osv?

 

Eu kontroll, så får man skilt tenker jeg. Var muligens litt rust i venstre gulv, men det er jeg ikke helt sikker på. Må få sett den først.

 

Står i nord østerdalen, bør derfor ikke være oppspist av rust heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. hørest bra ut det. vært fint om du kunne ha slengt ut nokken bilda. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har snakka me han. men jeg er på jobb no. (jobber skift) så jeg har ikke fri før om 2 uker :( men men. får følge med om han har den ennå da! + at det er ganske langt og kjøre. så det må planlegges litt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stikker å ser på denne imorra, satser på den er sånn halveis ok:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sa jo at den var i veldig bra stand. Gi en lyd om hva du finner og om du kjøper den da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne var i bra stand, har stått inne på låve i 11 år og er helt orginal, til og med den gamle stemplingsklokka stod nedi motor-rommet:) så jeg kjøpte denne! Så det ble en ganske morro tur fra fredrikstad til kristiansand;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så bra. noen planer for den da? ble litt i det lengste laget og reise for meg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skal jo til stavanger etterhvert, så var i lengste laget for meg og. Har litt planer, men skal gjøre golfen ferdig først:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da skal jeg stikke og sjekke ut den oransje som jeg såg på for ei stund siden. ny eier som har fikset den opp litt. så vi får se hvor mye han har fikset :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg vært og sett litt på den oransje igjen. virket lovende nå. fått fikset endel og skal fikse litt til. fri eksos osv.

 

låner ett bilde fra fjesboka hans for og vise hvilken bil det er snakk om.

 

312272_222186661180324_100001669764467_6

 

 

ett lite spørsmål? er det mulig og få godkjent den som 3 seter? ta ut de to stolene og sette inn en benk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også på jakt etter en : vinke : Helst vil jeg ha en som er mest mulig orginal med lite rust, synes prisen var litt drøy på den over her : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders grytten har en gul en som han skal selge i Ålesund, har vert avbildet i Bilsport magasinet osv :) 16v maskin osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anders grytten har en gul en som han skal selge i Ålesund, har vert avbildet i Bilsport magasinet osv :) 16v maskin osv..

 

Han har den ikke lenger, men den kan fortsatt kjøpes ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått tak i :P står på gårdsplassen allerede :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på denne da jeg etter ny jobb uten firmabil plutselig fikk akutt lyst på mini-pickup.

gjerne i vrakpant+1k klassen, med mye feil og mangler, eneste krav jeg har er at den ruller og EU-ok minst 2 mnd til...

Den i trøndelag så forsåvidt grei ut, men blir litt drøyt langt å reise for meg, maks kr.sand tror jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står for øyeblikket 3 forskjellige Caddyer på Finn, pris fra 9000 til 15000, samt to andre Caddyer på AutoDB, en til 5000, den andre til hbo 30.000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.