Ønsker å kjøpe en vw caddy - fortsatt på leting.

Anbefalte innlegg

Jeg bestemte meg, men da var den solgt desverre :( Hadde akkurat fått plass til den også, så nå må jeg jakte på en annen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dumt d da. men men.. som i ser så står det en og anna caddy og gjemmer seg rundt om.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja da, skal alltids klare å rote frem noe gøy. Har en til som jeg vurderer, men den står litt langt unna, må ta det som en liten road-trip i så fall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg vært og sett på den oransje caddyen. Ble ikke kjøp der. Tilbyde han 3000 for den. som han ikke godtok.

 

Mitt syn på bilen: karroseri messig så den grei ut med første øyekast. Noen rustbobler og sprekker lakk (tykt med spakkel?) bak akselen har sikkert vært snudd før, og da hadde den blitt sentrert til det. Sånn at bak andelen er litt langt frem nå.

Registrert bensin. Men det er en Max påstilt 1,6 td no. Med frieksos fra downpipen.

Ledningsnette er litt klipp og lim utført. Mange uorginale brytere.

På lasteplanet er dett sveist inn alu plater. Så der så jeg ikke hvordan det sto til med rust..

Bakruta var uorginal og dårlig montert.

Mest sannsynelig vis er det kappet orginal fjører fremme. Med hissig camber ?

5 Trins girkasse som trenger endel jobb med giroverføringene. Falt av ofte under test turen. 5 gir var en egen måte for og få inn.

Panseret gikk ikke skikkelig i lås. Samt meget bulket.

Lys og grill fra 2 golf. Stripset fast.

Dørhåndtak fra Audi. Uten låsemuligheter.

M3 speil.

 

 

Stort sett det jeg så med første øyekast.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Btw så var den eu godkjent for en mnd sia ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leting pågår ennå. Bare og komme om tips om caddy!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du trenger deler så send meg en PM, eg har en relativt bra en som skal hugges i løpet av vinteren (mangler chassi nr)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal jeg huske på! tror jeg trenger dempertårn og bærebroene fremme i første omgang. og kansje bak aksling ( trenger ikke bremse branketten. om du skjønner) . meir vet jeg ikke før jeg har bilen her. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ligger fint lite mk1 caddyer på finn.no og autodb.no :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært noen der på en stund heller desverre, sjeldne biler dette. Ligger en til salgs her på forumet som jeg vet om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men men.. ser posetivt på det! budsjette blir høyere, når det tar lengere tid og finne en dugende bil og starte på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var for sein for denne sist, men ser den ikke er så alt for langt borte (samme område som første GTI'en min kom fra)

Hva solgte du den for Pål?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1379211&SimilarAdItemId=1379211

 

Gamle Caddy'n min til salgs igjen. Mine bilder og min tekst ser jeg :P hehe

Også har den steget i pris på en måned :P

 

har snakket litt med han. han hadde en annen som var intr i den. men bytte. du la den vell ut til 16 eller 18 om jeg ikke husker feil. er litt over hva jeg har satt tilsides. må spare litt til da ;)

 

hvordan er den da? bra stand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgte den for 16k :)

Er jo egentlig i grei stand den, ikke noe rust i kanaler og slikt som jeg kan huske. Litt overflaterust her og der er det jo, men er bra i forhold til mye annet som jeg har sett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg peilet meg inn på en annen caddy. satse på at den er i bedre stand da ;)

 

noen som har noen kjent skap til denne? ligger for salg inne på bil selges.

 

263899_10150295569870482_677140481_96214

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har sett denne før? står i Østre Gausdal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så den lå ute for en stund siden også..hadde tenkt meg bort å se på denne men har ikke bestemt meg helt enda, litt langt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal prøve og få ringt han. men kommer ikke igjennom til tlf no! er jo langt herifra også da rundt om 45 mil en vei ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått tak i vedkommede nå? Ser ut som et bra utgangspunkt, første post; Fjerne fangeren og få på noe mer "korrekt".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk tak i han. virka grei bilen. skulle inn og få godkjent motor bytte og senkesett i morgen. både fremme og bak. litt rust som vanlig.

 

men siden vi skal ha dåp neste helg så må jeg vente til over helga før jeg kan handle bil :(

 

men men... sånn er det og bli far ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis motor og senk blir godkjent regner jeg med jeg tar en roadtrip i helga å ser på denne her..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må gi meg beskjed om du kjøper den eller ikke da ;) og hvilken stand den er i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.