Noen som vil leie lager/verksted?

Anbefalte innlegg

Noen som vil være med å leie lager/verksted?

Vet om ett som ligger ca 4 km fra Br.dal sentrum. 4 store porter. Plass til 4 biler med bra plass rundt. ca 130 kvadrat. Ikke isolert.

Han skulle ha 3000 pluss strøm i mnd.

 

Om vi blir 3-4 stykker så blir det jo ikke mye i måneden..

Noen som er interessert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil være med å leie lager/verksted?

Vet om ett som ligger ca 4 km fra Br.dal sentrum. 3 store porter. Plass til 4 biler med bra plass rundt. ca 130 kvadrat. Ikke isolert.

Han skulle ha 3000 pluss strøm i mnd.

 

Om vi blir 3-4 stykker så blir det jo ikke mye i måneden..

Noen som er interessert?

 

Hadde det bare vært isolert så. Sku hatt en stand å gnukka på biler :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byggtørke gjør susen :P

Funker jo mens man driver på, trenger jo ikke være 25 grader liksom :)

 

Ringte på ett som var isolert også. Men det var 5-6000 i mnd:( litt drøyt det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byggtørke gjør susen :P

Funker jo mens man driver på, trenger jo ikke være 25 grader liksom :)

 

Ringte på ett som var isolert også. Men det var 5-6000 i mnd:( litt drøyt det..

 

Neida, trenger ikke være sydentemp inni der :P Men er det ikke isolert funker det ikke på vintern vil jeg tro. Men skal aldri si aldri! :)

 

Har du nærmere info om hvor lageret ligger? Det går rykter om at Sandvold leier ut deler av gamle verkstedet sitt i Ottestad. Var visst rundt 6500-7000 kr i mnd for delen med 4-søylere..: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig med kristian :) trenger en plass å gnukke biler på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg på petter å kristian :P sku hatt det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger et par kilometer opp Mausetvegen. Rett etter der det første boligfeltet er slutt.

 

Hvis alle spleiser så er det jo fort gjort og isolere litt da :P Kanskje vi får leie billigere også, hvem vet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne blitt me på no sånn men tviller på at jeg har muligheten nå i vinter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, lyst på å være med egentlig: ) Ligger det så langt opp som skola?: ) har du noe bilde eller?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er lenge før skola. Ligger her. Er akkurat 2km fra krysset ved Sveum.

Var der å så i dag, men glemte jo selvfølgelig å ta bilder : bh :

Men om vi blir noen så kan vi jo dra å ta en titt sammen. Blir vi fler, så blir det billigere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du med Ola? Kjenner du noen som vil være med da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rimelig ladd jeg..Er det noe depositum? Bra med lys inni der? hvordan er gulvet om du har vært innendørs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han nevnte ikke noe om depositum, så tror ikke det. Helt OK lys, 6 eller 8 lysrør i taket. Men et par til hadde nok ikke skada. Er bra betonggulv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han nevnte ikke noe om depositum, så tror ikke det. Helt OK lys, 6 eller 8 lysrør i taket. Men et par til hadde nok ikke skada. Er bra betonggulv :)

 

Oki :) Bra det ikke er jordgulv! :P Jeg for min del har ikke bruk for plass å skru bil. Har egen skoda-mekaniker i familien så da bruker jeg han. haha. Men olje, kjølevæske osv slikt gjør jeg sjøl. Polering jeg sku hatt en stand å stå for ser jeg..Høres jo fint ut dette her Pål. Dårlig vei inn dit da?

 

offtopic: har du familie/slekt i jesliveien på løten pål? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde jeg hatt råd sku jeg lett vært med!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki :) Bra det ikke er jordgulv! :P Jeg for min del har ikke bruk for plass å skru bil. Har egen skoda-mekaniker i familien så da bruker jeg han. haha. Men olje, kjølevæske osv slikt gjør jeg sjøl. Polering jeg sku hatt en stand å stå for ser jeg..Høres jo fint ut dette her Pål. Dårlig vei inn dit da?

 

offtopic: har du familie/slekt i jesliveien på løten pål? :P

Blir nok ikke så mye skruing for min del heller, men muligheten til å gjøre ting under tak er kjekk å ha :)

Har erfart at det alltids er noe å fikse på :P

Veien er helt grei. Ikke noe e6, men er ikke noe problem for senka biler. Liten grusvei på 40m fra hovedveien da.

 

Har noe slekt i løten ja. Møtt på noen? :P

 

hadde jeg hatt råd sku jeg lett vært med!!!

 

Blir jo bare 8-900kr mnd om vi er 4 da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok ikke så mye skruing for min del heller, men muligheten til å gjøre ting under tak er kjekk å ha :)

Har erfart at det alltids er noe å fikse på :P

Veien er helt grei. Ikke noe e6, men er ikke noe problem for senka biler. Liten grusvei på 40m fra hovedveien da.

 

Har noe slekt i løten ja. Møtt på noen? :P

 

 

 

Blir jo bare 8-900kr mnd om vi er 4 da :)

 

 

Jada..alltid noe å drive med på bil! ;) Kjørte forbi der jeg TROR det var ikveld. men var altfor mørkt så fikk ikke kikket så mye..

 

neida..men kjører post der jeg nevnte og har sett det er et par stk som heter finneid der ;) dem driver med noe kennel-greier tror jeg.. :)

 

Ja blir vi 4 stk er ikke 900 kr ille. det har du råd til kim rune :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke det enda gitt : p

første pri er audi nå før noe verksted :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola, er du med? Og Kristian og meg?

Da er vi tre, går det for dere da? Kunne evt møttes og dratt å sett før vi bestemmer oss noe mer?

 

Må nok være minimum 3stk for at jeg skal ha råd hvertfall.

 

Ta av skilta på boran, så har du råd, K.R ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, da hadde jeg jo hatt ett sted att s2'n å skru:-D når skal vi se på stedet?:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med petter da?:-) må minst være 3 for at jeg skal ha råd oxo. Helst 4 stk. Og har ikke råd før lønning i november :-( burde dratt å sett på det med han som leier ut ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det så man kan lagre saker der. som dekk og sån så kan jeg være med også da jeg har litt litte plass nå om dagen. blir vel ikke allverden med strøm som går til dette heller. har tenkt jeg skal bygge garas til sommeren men har virkelig plass mangel til da. men vil gjere være med og se på det før jeg sier ja. vis dette er der jeg mener så er det vel port så man må låse segg inn på området også.

egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint ann å lagre ting der ja. Stemmer at det er port med lås inn på området.

 

Er et snekkerfirma som egentlig har kontrakt ut året, men han sa de fohåpentligvis skulle ut før snøen kommer da de har kjøpt eget lokale.

 

 

Når passer det for dere å dra å se?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går fint ann å lagre ting der ja. Stemmer at det er port med lås inn på området.

 

Er et snekkerfirma som egentlig har kontrakt ut året, men han sa de fohåpentligvis skulle ut før snøen kommer da de har kjøpt eget lokale.

 

 

Når passer det for dere å dra å se?

 

blir selv borte til tirsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vill være med å se på :) er kanskje aktuelt for min del

 

kan være med nesten når som helst etter 5 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.