Noen som vil leie lager/verksted?

Anbefalte innlegg

hvis jeg ikke tar helt feil, så trur jeg var dette var Pål ringte på, der var det 5000-6000 tusen: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. par lapper for mye det;D..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringt til et par nå. I næringsparken hadde de ikke noe spesielt, de hadde ett lokale på 170kvadrat til 7000 i mnd. ellers uisolert som er så lite. Ringte til et anna lokale i dalane også, men det var stort og de ville helst ikke dele opp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da blir det vel ikke noe da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å sjekker opp ett i moelv og ett i åsmarka hvis det er noe som frister da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ett stykke unna, men om det er bra og prisen er bra så frister det ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så langt unna så utgår det for min del :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg ringe til han i Mausetvegen å si at vi ikke skal ha det da eller? Ola og Ingus er fortsatt med? Har ikke en kompis som vil være med ola?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dere får gjerene ta det i mausetveien for meg. har ikke akurat behov for plass akurat nå og skal bygge til sommeren. men har du gørt noe om det blir 3000kr eller om det 3750. men er lit i vurdereing om jeg skule hatt lagringsplass men trenger egetlig ikke det nå. hmmm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte forbi et bygg på "industrifeltet" på Løten idag. Der stod det til salgs/leie. Litt usikker men tror det har vært bilbutikk der før. Skal kjøre post på Løten imorra så kan sjå litt nærmere på det da :) Om dere fortsatt er int i leie noe annet enn det i Mausetveien da såklart. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg ringe til han i Mausetvegen å si at vi ikke skal ha det da eller? Ola og Ingus er fortsatt med? Har ikke en kompis som vil være med ola?

 

tror jeg avventer om noe bedre skulle dukke opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte forbi et bygg på "industrifeltet" på Løten idag. Der stod det til salgs/leie. Litt usikker men tror det har vært bilbutikk der før. Skal kjøre post på Løten imorra så kan sjå litt nærmere på det da :) Om dere fortsatt er int i leie noe annet enn det i Mausetveien da såklart. :)

 

hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Pål, blir litt dårlig det verkstedet for meg når det ikke er vann der en gang å få vaska fingra en gang:P

 

Men løten trur blir for langt for meg dessvere. Da må det være veldig bra, til en rimlig penge:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen, det må være dyrt! men hvis det er rimlig pris så er det faen meg ikke umulig: )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen, det må være dyrt! men hvis det er rimlig pris så er det faen meg ikke umulig: )

 

Hadde vært rått! :D Men tror ikke det er lagt opp til å få vaske der ser det ut som..:confused:

Har jo selvvask på YX rett bortenfor men det er jo så som så liksom : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jatakk :D men lukter 10k i måneden :P

 

shell mener du vel? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jatakk :D men lukter 10k i måneden :P

 

Få deres bedre halvdeler til å slenge inn litt hver måned så signerer vi nok avtalen fort som bare det : rolleyes

 

Sorry petter, shell var det ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få deres bedre halvdeler til å slenge inn litt hver måned så signerer vi nok avtalen fort som bare det : rolleyes

 

Sorry petter, shell var det ja :)

 

Shell 7-eleven.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jatakk :D men lukter 10k i måneden :P

 

shell mener du vel? :)

 

Det der koster 31500kr i mnd å leie hele lokalet iallfall :) nesten 400 000 i året :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om noe i det hele tatt? :( Trenger virkelig en plass å ha bilen i venter..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert like dyrt disse her også, men er de jeg ser kan være aktuelle til formålet vi skal bruke det til av de som ligger ute nå. Flere av dem kan jo deles opp og tilpasses så vi trenger jo ikke leie hele damn bygningen vil jeg tro. Hva tror dere?

 

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=29261694

 

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=31634188

 

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=31418520

 

http://www.finn.no/finn/b2b/commercialproperty/rent/object?finnkode=31262821

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.