Noen som vil leie lager/verksted?

Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt en stand å skru s2 men stange og elverum blir alt for langt for min del:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er snakk om ren vinterlagring , og uten oppvarming, har jeg muligens en plass. Men det er på "carport-nivå"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må hvertfall ha muligheten til å få skrudd litt i vinter.. Og Tretten blir nok litt langt da..

 

Nå har jeg spurt tanter og onkler, men ingen har plass til den stakkars A4'n min :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne egt tenkt meg et sted til ventoen i vinter slik at jeg kunne hatt begge bruksbilene i garasjen min. Men har ikke store skru behovet da så er liksom ikke int å betale flere tusen i mnd for lagringsplass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen vil lagre biler osv og noen skru så kan det jo være aktuelt da:-) jeg er med deg, skal ringe å høre om vi skal se på det en dag ell Pål?:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er under billighuset ja.

Er ganske stabil temperatur der sa eier. Så kanskje dette er noe for dere poleringsgutter også?

 

Var bare å komme å se sa han, men er jo ikke noe vits hvis det ikke er så mange som er interessert? :)

Etter som det var litt dyrt så burde det jo være noen..

 

Ingen som vet om noen som skulle ha lagra noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet hvordan det ser ut under der,var nedi kjelleren der for endel år siden,også da var det noen som skrudde bil der,sto en amcar som noen hadde pusset ned,og det sto en svart de tomaso pantera i deler der.,+ endel andre bil/mc prosjekter

er et stort parkeringsanlegg først,så er det noen rom innenfor igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er kanskje med. åssen er utstyr er det der? hvis det er noe? eller er det renn lagringsplass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har Muligens en eller to plasser ledig i værstelokale vi skal ta over snart. Tusing pluss strøm i mnd. Veldig ålreit sted plassert på Hamar vest. For interesse kontakt Øystein nicolaysen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ihvertfall skru og lagre litt:-)

Funker som lagringsplass også da:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å huske at nedkjøringa til kjeller'n der er veeeldig bratt.. Så å kjøre inn der med lav bil tru je blir vanskelig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, javel:) Er det sååå bratt der da?:) Var utafor der i fjor men husker ikke åssen det var der da:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det je ikke husker:p.. Må nok reise dit å se: rolleyes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det ikke 2 porter da?er en port ut mot veien forbi legesenteret,den er ganske bratt,men den er ikke i bruk mener jeg,var mye gras of småbusker foran der for et par uker siden jeg gikk forbi der.

 

ettersom de har fått de tomasoen ned der,så går det nok bra for de fleste:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er under billighuset ja.

Er ganske stabil temperatur der sa eier. Så kanskje dette er noe for dere poleringsgutter også?

 

Var bare å komme å se sa han, men er jo ikke noe vits hvis det ikke er så mange som er interessert? :)

Etter som det var litt dyrt så burde det jo være noen..

 

Ingen som vet om noen som skulle ha lagra noe?

 

Er med jeg. Håper bare vi blir nok, for 8 tusen i mnd er ganske mye :P

Hvor akkurat ligger dette? Er ikke kjent nok i brdal til at billighuset sier meg stort : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

rett ved siden av statoil stasjonen,om du vet hvor den ligger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørte om en kollega her nå:-) hadde hadde vært nedi der for en stund tilbake, han syns att det var greit nedi der:-) men er det helt tomt nedi der?:-) er vel ingen andre enn øss der da vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi kanskje 6 stk som er interesserte. Så kanskje vi skulle dratt å sett om det er noe særlig?

Tror det er helt tomt ja. Ingen andre. :)

Er vi 6 så blir det litt over 1300 i mnd. Vil ikke si det er så ekstremt dyrt egentlig (hvis det er brukbart da).

Er vi fler så blir det jo billigere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er klar for å se jeg, for dette høres jo knall ut!:-D. Passer ikke i morra(onsdag) for da skal jeg på glatta:-D

 

For min del så kunne vi ha vøri en eller 2 til for da hadde det blitt enda billigere:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor lenge er tenkt å leie det egentlig?

 

til mars eller lengre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg veit ikke hvor lenge de andre vil ha noe, men så lenge vi er mange nok så kan jeg ha brukt for det i lengre tid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg blir med så er det nok for laaang tid ja :) kan godt være med å se på det dere har funnet nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis jeg blir med så er det nok for laaang tid ja :) kan godt være med å se på det dere har funnet nå :)

 

Godt og høre:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.