#51 Skrevet Januar 29, 2012 Kanskje Grovan besøkte Jon Chris Aardal? Etter å ha kikka på bilder i tråden til Grovan, ser det absolutt ut som du har rett=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Januar 30, 2012 Minner om at det om en uke - 6. februar - er Peppes samling på Storsenteret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Januar 30, 2012 Sweet Men et spm.. Det står at folk vil ha med/ bruke walkie-talkie på kanal 7. Hva vil dette egentlig si? Hvilken funksjon har det..? HVA SKAL DE BRUKES TIL?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 30, 2012 Walkie-talkier pleier man somregel samkommunisere i. Disse brukes eventuelt på vei til hovedtreff o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 30, 2012 Haha, nei sier du det! Får ta med anyways da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 30, 2012 Haha, nei sier du det! Får ta med anyways da. gjelder når vi kjører til treff og sånn så man kan ''snakke'' sammen når man kjører da tlf kan bli både dyrt og vanskelig og komunisere med flere samtidig men bruker det skjeldent/aldri når vi drar på lokallagstreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 30, 2012 Er det bare meg eller har politiet i distriktet bestemt seg for å ha et ekstra øye til alle ungdommer for tiden? To kompisser har den siste tiden mista lappen for sladding, å i dag hadde jo søren fem patruljer spredt seg utover hele rud for å stoppe alle ungdommer som fant det for godt å komme en tur innom. Jeg og to andre kompisser ble alle stoppet av en patrulje som hadde gjemt seg der inne. Ingen hadde gjort noe straffbart, men det var jo full kontroll. Møtte også noen andre som også hadde blitt stoppa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 30, 2012 gjelder når vi kjører til treff og sånn så man kan ''snakke'' sammen når man kjører da tlf kan bli både dyrt og vanskelig og komunisere med flere samtidig men bruker det skjeldent/aldri når vi drar på lokallagstreff Forstår. Var vell et slikt svar jeg lette etter Men er vell artig å ha hvis man evt skal kjøre et sted ja. @Lars Hva slags kontroll? Bare generelt stoppe dere og sjekke ..alt? Takk for tipset uansett, da skal hvertfall jeg være forsiktig med å sladde osv i tiden framover.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Februar 1, 2012 Et lite pip fra meg: Bor på Bekkestua (Nadderud) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Februar 1, 2012 Jobber du retning Rud eller Terje? Synes jeg med jevne mellomrom passerer en litt lav, sort Touran rundt Løkeberg på vei hjem til Ringstabekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Februar 1, 2012 Kansje alle vi skulle lagt ut et bilde av bilen som brukes til daglig, så vet vi hva vi skal se etter her i bygda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Februar 1, 2012 Litt dårlig med bilder. Touran'en er sort (Deep perleffekt) med ekstra kromlist nederst på bakluka, skiltplater ellers original. Golfen (Cab'en) er Klassikgrün Perleeffekt og har ikke skiltplater (for smalt skilt - pga et ett-tall?). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Februar 1, 2012 Jobber du retning Rud eller Terje? Synes jeg med jevne mellomrom passerer en litt lav, sort Touran rundt Løkeberg på vei hjem til Ringstabekk. Nei, det er nok ikke meg. Observeres forøvrig på sykkel på helårsbasis :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Februar 1, 2012 Her er min lille rotte...nylig luftet i et stakittgjerde av samboeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Februar 1, 2012 Der er et bildet av bilen du kommer til å se et par sek i speilet før jeg raser forbi Egentlig kjører jeg som en bestemor på det føre som er ute nå.. Det er liksom ikke noe gøy å kjøre på litt. Pluss at det er jo veldig bebygd rundt her jeg bor da. Alt for mye folk og biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Februar 1, 2012 Slik ser min ut for øyeblikket. S4 fangeren er bare på for prøvemontering, så det blir nok tilbake til den jalla rs4 fangeren med tre bøtter i grillen snart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Februar 1, 2012 Par bilder av farkosten min som stort sett går mellom Haslum og Høvik (DNV) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Februar 1, 2012 min brukstralle Gleder meg til sommer og ordentlige felger nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Februar 1, 2012 Er ikke mye bil, men det er dette jeg kommer til å suse rundt på om noen måneder Blå jakke og rød hjelm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Februar 2, 2012 Hva slags sommerfelg har du Mr. Aardal? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 2, 2012 Slik ser min ut for øyeblikket. S4 fangeren er bare på for prøvemontering, så det blir nok tilbake til den jalla rs4 fangeren med tre bøtter i grillen snart. Aha, du råna rundt Statoil i Sandvika uten støttestag ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 2, 2012 Hender at jeg dukker opp i denne. Riktignok så pleier jeg å kjøre rett fram, så lenge jeg ikke er i Funäsdalen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 2, 2012 Hva slags sommerfelg har du Mr. Aardal? Disse Miro felgene. Dekkene er solgt og smalere blir bestilt snart slik at jeg kan få den litt lavere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Mars 15, 2012 Aaaah... BS27xxx ny type S4 avant på Bærumsveien i går. Noen som kjenner til dette? Mulig øynene mine spiller meg et puss, men det så veldig ut som en Audi mekaniker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Mars 15, 2012 Hehe. Gjennomsnittskunden på den type biler er vel ikke medlem her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...