Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sett den før, ser at den ikke kommer fra Asker heller:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deg jeg lå bak da her for en mnds tid siden, med led i kjørelysa? Du kom fra Asker, jeg kom fra Bleiker og begge kjørte på E-18.

 

Kan ha vært meg det ja! Har klubbplater bak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skudd i mørket kanskje, men er det noen i asker/bærumsområdet som kjenner til noen form for verksted/garasje med plass til 4-5 biler?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja. Har prøvd en del forskjeldige skumm og rensprodukter uten mye hell, får likson ikke den lyse fargen tilbake.

Spørsmålet var i hovedsak om noen viste om noen steder som kunne fikse dette i området, var derfor den havnet under denne tråden. Men selfølgelig er åpen for andre forslag.

Har ikke prøvd noe skinnrens, er jo stoff, så hvordan det funker med skinnrens er jeg veldig uviten om. Har prøvd autoglyms interiørrens, men det også uten mye forbedring.

 

googla temaet litt, å kom innpå en maskin fra foma, men navnt mimo som så ut som var mitt i blinken her, ser jo selfølgelig mitt snitt til at jeg da også kan få renset setene i bilen min også :glad:, men muttern var litt skeptisk til enda en stor maskin å ha i heimen.

 

 

Muttern ombestemte seg faktisk, så vi gikk til inkjøp av en slik foma sak. Har testet den ut på interiøret mitt et parr dager nå, å må si meg storfornød så langt. I dag tenkte jeg at jeg skulle begynne så smått med interiøre i bilen til muttern, å da ble jeg mildt sags sjokert over hva denne vidunder maskinen i samarbein med green clean greide å utrede. Etter rens ser jo interiøret nytt ut:).

Har lagt ved et bilde av før og etter rens av midtarmlene. Nesten lit flaut å legge ut da en virklig ser hvor gørrete den var før rens. Så all gredd til denne maskinen:tilber::tilber:

 

IMG_2421.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner alle om årsmøtet i dag.

 

Marius: trenger en plass selv faktisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min er svart har ikke fått på klubb merker enda jeg da men det kommer min er også BS rega

Var ikke forbi Bekkestua i kveld? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner til en Golf 2 cab med klubbplater og crystal lamper rundt Gjettum? CE740xx

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er noen i Asker/Bærum som selger Meguiars? Vet at BilXtra selger det, men Lilletrøm blir for langt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Asker Lakk AS?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye annet som er mye bedre enn Megs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye annet som er mye bedre enn Megs :)

 

Det er fullt mulig, men er Meguiars All Metal Polish (MAMP) som jeg har blitt anbefalt, men hvis du har et tilsvarende produkt, så kjør på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om det er noen i Asker/Bærum som selger Meguiars? Vet at BilXtra selger det, men Lilletrøm blir for langt..

 

Mener det er en butikk som ligger vegg i vegg med mekonomen på rud som som driver med bilpleie og de har meguiars produkter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er fullt mulig, men er Meguiars All Metal Polish (MAMP) som jeg har blitt anbefalt, men hvis du har et tilsvarende produkt, så kjør på :)

 

Hva skal du bruke den på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skal du bruke den på?

 

Skal brukes på ytteringer til BBS RS, prøvde med Autosol, men den ble for grov.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkmann selger også Meguiar.

 

Jeg brukte en blanding av Autosol og Meguiars AMP på mine BBS RM og det funket bra. Kan godt hende det finnes noe som er bedre men :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autosol Antiblau eller CG Metal Shine er supre på sånne jobber.. Ingen slipemidler :) Husk å beskytte felgen med feks Autobahn til slutt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke forbi Bekkestua i kveld? : klø :

 

kan nok stemme det på vei opp til jessheim

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du satt og tralla bak Poloen på Bærumsveien. Da er det nok deg jeg har sett der noen ganger, samt at jeg ofte møter på en mørk mk6 Golf med GTI/R lamper ned på Vøyenegna - mulig det er en GTD.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt så er vi fire klubbmedlemmer og en til som leter etter skruplass. Om det er fler her som vil være med å lete så hadde det jo vært morro å fått til en litt større "lokallagsgarasje"..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jer er muligens interessert om noe skulle dukke opp ;)

 

Marius Næss; Er du kompis av bl.a. Peter Valderhaug?

Svar på PM om du vil. Jeg prøver bare å plassere navnet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aardal og meg selv er også på utkikk etter lagringsplass (meg)/verksted (JC).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann :)

 

Tenkte å bare legge ut en kommentar her. Bor ved Bekkestua i Bærum og kjører rød polo gti :)

Kommer på neste lokaltreff på Peppes, så om noen vil ta "følge", si ifra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en tøff hvit Golf 6 R-line godt senka med LJ skilter, utenfor Møller Slependen på torsdag ettermiddag. Hadde klubbklistremerker i siderutene og klubbskiltholder. Noen lokale?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje Grovan besøkte Jon Chris Aardal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.