Anbefalte innlegg

Så Tor Egil Hannestad sin gamle RS4 i Heggedal i kveld, har også sett den på ansattparkeringa til Birger N. Haug/Bring Frigoscandia Rud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om en butikk som selger swissvax rundt omkring i området her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så Tor Egil Hannestad sin gamle RS4 i Heggedal i kveld, har også sett den på ansattparkeringa til Birger N. Haug/Bring Frigoscandia Rud.

Den holder jo til ikke veldig langt unna skønner jeg, ser den med jevne mellomrom rundt her jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart Audi RS2, KF-reg med vinrøde felger. Kjent for noen fler?

 

(Forresten noen som driver med terrengsykling og har gode Bærumstips i disse dager med endel nedbør?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svart Audi RS2, KF-reg med vinrøde felger. Kjent for noen fler?

 

(Forresten noen som driver med terrengsykling og har gode Bærumstips i disse dager med endel nedbør?)

 

Det er ikke Aslak Goderstad sin da, han som har MTM RS6 C4en? Han hadde kanskje orange felger..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener nå dette var over i rød-spekteret enn oransj, men litt spesiell farge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lysløypa ved Sukkertoppen er en mulighet! Er ikke så mye av stubber og røtter, mer vei av bark, men mye variert der ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne passet seg bra på direkten fra Vøyenenga det. Antar dette bare er rett inn ved Shell(?) Verket og opp og inn til venstre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne passet seg bra på direkten fra Vøyenenga det. Antar dette bare er rett inn ved Shell(?) Verket og opp og inn til venstre?

 

Hvis du mener forbi Shell og Maxbo, og til venstre opp en bratt bakke ved neste rundkjøring, så ja, men du kan også sykle via Rykkinn til tennishallen og inn i skogen der :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du mener forbi Shell og Maxbo, og til venstre opp en bratt bakke ved neste rundkjøring, så ja, men du kan også sykle via Rykkinn til tennishallen og inn i skogen der :)

Var bra tips det der Kristoffer! Fikk dratt på endel oppover, før fin nedstigning til Rykkin.

Vel og merke før jeg rotet meg totalt bort i Kjaglidalen og på vei mot Grønland...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var bra tips det der Kristoffer! Fikk dratt på endel oppover, før fin nedstigning til Rykkin.

Vel og merke før jeg rotet meg totalt bort i Kjaglidalen og på vei mot Grønland...

 

Er ikke så lett når man ikke er kjent :P;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant nok. Blir dog ikke bedre av mangelfull stimerking heller :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ute med urquattroen en tur i dag, møtte på en grå metallic Audi (80) cab på Billingstadsletta som gav tommelen opp.

Kjent for noen her inne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Coop Mega Bekkestua i kveld og spotta en kliss ny grafitt-grå Golf R : eek :

 

Vet noen hvem som eier den/ sett den før?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ække det nye bilen til jc'a

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han sikter vel til Jon Chr. Aardal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaa, men har Aardal fått seg Golf R? :o

 

Han har jo ikke R-front på gamle golfen sin?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke G6en til Jon Chr. svart? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det også. Denne var ikke svart..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ække det nye bilen til jc'a

 

Jc og bilen hans er vell i Wörtherse nå, vis jeg ikke tar feil:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frank som bare tuller, jeg har ikke peiling på noen R i området, og min bil er som sagt i utlandet. Akkurat nå i Kiel ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha jc ligger og snorker i naborommet her i kiel ;-) men tenkte dere trengte litt liv i ab tråden deres

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som skal oppover til Våler på søndag morgen?

 

Jeg kommer til å være utenlands tom lørdag ettermiddag, så får jeg se hva jeg gjør ift skyssmiddel t/r.

Gylden anledning for å få klar en av de gamle bilene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.