Anbefalte innlegg

Spotta en LAV MK6 med Miro felger og en mekaniker i døra utenfor Møller Asker og Bærum i kveld!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta en LAV MK6 med Miro felger og en mekaniker i døra utenfor Møller Asker og Bærum i kveld!

 

Er vel mest sannsynlig Jon Christian Aardal, det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, Alex vet nok veldig godt at det var min ;) btw. lav og lav. Når du hilste så sto bilen i kjørehøyden da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, Alex vet nok veldig godt at det var min ;) btw. lav og lav. Når du hilste så sto bilen i kjørehøyden da ;)

 

Var det du som kom kjørende utenfor rimien på bærum sverk litt før klokken fem i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det du som kom kjørende utenfor rimien på bærum sverk litt før klokken fem i dag?

jupp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner en som kjører en sølv mazda 626 med dunkdunk baki?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kjenner en som kjører en sølv mazda 626 med dunkdunk baki?

 

Nei, men jeg kjenner jeg er litt nysjerrig på hva han har gjort :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men jeg kjenner jeg er litt nysjerrig på hva han har gjort :P

 

ikke no mer enn å ligge 10cm fra bakfangern min og så lure på hvorfor jeg hugget på bremsen... Når alt jeg ser i speilet mitt er taket på bilen bak så ligger du for nærme... idiot: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotter deg Jon Christian Aardal på vei innover dalen fra sandvika. Lå etter deg fra Sandvika til værket.

 

Sånn Btw hvordan greide han gamlefar med sabb'en og få til no slik?, ute og brekka på tørr vei?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha. Han med saaben så jeg også. Sto over kanten med snuten ned mot vannet, mens eier og en annen dame sto å dirigerte. Var tydlige spor noen meter, men bare på riktig side av veibanen, før de forsvant ut av veien. Kunne nesten se ut som at han hadde prøvd å få en pen brekk rudt hele svingen, men endt litt feil: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh. du som lå bak meg ja :)

 

haha, nei si det :P stussa veldig på det jeg og.. var noen bremsespor ved bakhjula så ser nesten ut som at han har brekket eller no og så spunnet rundt.. men fortsatt utrolig bra gjort å klare det! :P haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh. du som lå bak meg ja :)

 

haha, nei si det :P stussa veldig på det jeg og.. var noen bremsespor ved bakhjula så ser nesten ut som at han har brekket eller no og så spunnet rundt.. men fortsatt utrolig bra gjort å klare det! :P haha

 

Noen får det til.

Men må si du hadde fin Camber på bakhjulene:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet den svarte "low rider" golfen før hamangtunellen 12 sharp.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet den svarte "low rider" golfen før hamangtunellen 12 sharp.: vinke :

 

Spotta den på Rud industriområdet i 12 tia.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta dere begge to også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

spotta dere begge to også :)

 

Da må du ha sett en som lignet på meg, jeg kjørte nemlig firmabilen:p

Vis du ikke så meg senere på dagen da;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da må du ha sett en som lignet på meg, jeg kjørte nemlig firmabilen:p

Vis du ikke så meg senere på dagen da;)

 

hmm, mener jeg så deg på påkjøringsrampen til e16 jeg. men kanskje det var rundt kl14?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, mener jeg så deg på påkjøringsrampen til e16 jeg. men kanskje det var rundt kl14?

 

Kan hende det var i 4/5 tia, da var jeg på statoil og fylte bensin og kastet litt vann på bilen.:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig.. husker ikke så mye fra de siste dagene :P så stemmer nok sikkert det. hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i nærheten av Asker / Vettre som har mulighet for å se på/demontere et sett med hjulbuelister på en S4/C4 (vedlagte bilde)?

 

Selgeren vil ha 2000,- for listene og bakfangeren, men sistenevnte er jeg ikke intr. i, så hvis noen klarer å demontere/prute ned til under 1000,- en plass er det 500,- å hente for brydderiet :)

hjulbuelister.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å demontere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er det jeg ikke vet, de er trolig limt fast, så mulighet for å varme opp og bruke fiskesnøre evt. for å "kutte" er vel et must :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.