#76 Skrevet Mars 21, 2012 Spotta en LAV MK6 med Miro felger og en mekaniker i døra utenfor Møller Asker og Bærum i kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Mars 21, 2012 Spotta en LAV MK6 med Miro felger og en mekaniker i døra utenfor Møller Asker og Bærum i kveld! Er vel mest sannsynlig Jon Christian Aardal, det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Mars 22, 2012 hehe, Alex vet nok veldig godt at det var min btw. lav og lav. Når du hilste så sto bilen i kjørehøyden da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Mars 22, 2012 hehe, Alex vet nok veldig godt at det var min btw. lav og lav. Når du hilste så sto bilen i kjørehøyden da Var det du som kom kjørende utenfor rimien på bærum sverk litt før klokken fem i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Mars 22, 2012 Var det du som kom kjørende utenfor rimien på bærum sverk litt før klokken fem i dag? jupp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Mars 24, 2012 Noen som kjenner en som kjører en sølv mazda 626 med dunkdunk baki? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Mars 25, 2012 Noen som kjenner en som kjører en sølv mazda 626 med dunkdunk baki? Nei, men jeg kjenner jeg er litt nysjerrig på hva han har gjort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Mars 25, 2012 Nei, men jeg kjenner jeg er litt nysjerrig på hva han har gjort ikke no mer enn å ligge 10cm fra bakfangern min og så lure på hvorfor jeg hugget på bremsen... Når alt jeg ser i speilet mitt er taket på bilen bak så ligger du for nærme... idiot: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Mars 26, 2012 Spotter deg Jon Christian Aardal på vei innover dalen fra sandvika. Lå etter deg fra Sandvika til værket. Sånn Btw hvordan greide han gamlefar med sabb'en og få til no slik?, ute og brekka på tørr vei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Mars 26, 2012 Haha. Han med saaben så jeg også. Sto over kanten med snuten ned mot vannet, mens eier og en annen dame sto å dirigerte. Var tydlige spor noen meter, men bare på riktig side av veibanen, før de forsvant ut av veien. Kunne nesten se ut som at han hadde prøvd å få en pen brekk rudt hele svingen, men endt litt feil: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Mars 26, 2012 ahh. du som lå bak meg ja haha, nei si det stussa veldig på det jeg og.. var noen bremsespor ved bakhjula så ser nesten ut som at han har brekket eller no og så spunnet rundt.. men fortsatt utrolig bra gjort å klare det! haha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Mars 26, 2012 ahh. du som lå bak meg ja haha, nei si det stussa veldig på det jeg og.. var noen bremsespor ved bakhjula så ser nesten ut som at han har brekket eller no og så spunnet rundt.. men fortsatt utrolig bra gjort å klare det! haha Noen får det til. Men må si du hadde fin Camber på bakhjulene:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Mars 26, 2012 Noen får det til.Men må si du hadde fin Camber på bakhjulene:P hehe, er ca 3.3 grader så er litt men skal justere den inn litt.. trengte ikke så mye camber for å tucke bakhjula edit: Kjipt for verkstedet som hadde bilen inne idag http://www.budstikka.no/nyheter/kjorte-av-veien-pa-berums-verk-1.7155612 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Mars 26, 2012 hehe, er ca 3.3 grader så er litt men skal justere den inn litt.. trengte ikke så mye camber for å tucke bakhjula edit: Kjipt for verkstedet som hadde bilen inne idag http://www.budstikka.no/nyheter/kjorte-av-veien-pa-berums-verk-1.7155612 ingen fare det saab fins ikke lenger så da finns ikke bilen heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet April 4, 2012 Spottet den svarte "low rider" golfen før hamangtunellen 12 sharp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet April 4, 2012 Spottet den svarte "low rider" golfen før hamangtunellen 12 sharp. Spotta den på Rud industriområdet i 12 tia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet April 5, 2012 spotta dere begge to også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet April 6, 2012 spotta dere begge to også Da må du ha sett en som lignet på meg, jeg kjørte nemlig firmabilen:p Vis du ikke så meg senere på dagen da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet April 6, 2012 Da må du ha sett en som lignet på meg, jeg kjørte nemlig firmabilen:pVis du ikke så meg senere på dagen da;) hmm, mener jeg så deg på påkjøringsrampen til e16 jeg. men kanskje det var rundt kl14? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet April 6, 2012 hmm, mener jeg så deg på påkjøringsrampen til e16 jeg. men kanskje det var rundt kl14? Kan hende det var i 4/5 tia, da var jeg på statoil og fylte bensin og kastet litt vann på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet April 6, 2012 mulig.. husker ikke så mye fra de siste dagene så stemmer nok sikkert det. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet April 12, 2012 Noen i nærheten av Asker / Vettre som har mulighet for å se på/demontere et sett med hjulbuelister på en S4/C4 (vedlagte bilde)? Selgeren vil ha 2000,- for listene og bakfangeren, men sistenevnte er jeg ikke intr. i, så hvis noen klarer å demontere/prute ned til under 1000,- en plass er det 500,- å hente for brydderiet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet April 14, 2012 *bump* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet April 14, 2012 Vanskelig å demontere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet April 14, 2012 Det er det jeg ikke vet, de er trolig limt fast, så mulighet for å varme opp og bruke fiskesnøre evt. for å "kutte" er vel et must 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...