Anbefalte innlegg

Jeg oppdaterer likegodt første post :)

 

 

 

info 06.03.12

 

Alt ligger tilrette for at det nå blir en bestilling 30 mars.

 

Innbetaling av fraktkostnader må betales innen annkomst av konteiner. (2000kr) (Innen 1 mai)

 

Et nøyaktig leveringstidspunkt har jeg enda ikke det vil jeg få når bestilligen er sendt og depositum er betalt og mottat.

Jeg ønsker også at de som bor i området rundt Bergen har mulighet til og hente ved annkomst pga. Videre transport er bilen vi har litt for liten til å huse hele konteineren.

 

Til dere som bor nord for Bergen skal bukkene sendes videre med hurtigruta, mer info om dette kommer jeg med senere men bukkene må hentes ved kai.

 

Det vil også vere mulig å hente Løftebukkene Bømlo/Karmøy da jeg skal benytte meg av to lager.

 

Har dere spørsmål er det også mulig å ringe meg på telefon 45852999

 

 

Litt info 02.03.12: Har vert bra trøkk fra folk siste ukene mange som har hengt seg på :) MG klubben har og hengt seg på og ønsker å vere med nå. :) Jo flere som er med jo bedre er det.

 

Jeg får ikke oppdatert innbetalingslista pga manglende bankid brikke som jeg har bestilt (kommer om en uke).

 

Vil også informere om at jeg ønsker en så tidlig innbetaling som mulig pga at jeg ønsker en oversikt over egen finansiering på et så tidlig tidspunkt som mulig. så dere som har bestemt dere håper jeg dere betaler så snart som overhodet mulig :) På forhånd takk.

 

 

 

Maxjaxusa.com

 

Gruppekjøpet blir 13000kr pr stk. inkludert moms/levert Bergen. Dette forutsetter forhandsbetalig innen 30 mars.

 

I tillegg kan man kjøpe adapter for MC til 66$

 

Jeg skal oppdatere etterhvert hvem som er interessert i bukker i denne post antall og område (både bekreftet (betalt) og interesserte).

 

En enhet er : 399kg 356 x 1626 x 1016mm

 

Det bestilles inn 27bukker og de bukker som ikke er forhandsolgt innen 30 mars selges ut til høyere pris for å dekke inn egen kost.

 

Bestillingen sendes da 30 mars og leveringstid til Bergen er 3-4 uker.

 

Jeg tar meg av all kommunikasjon reklamasjon og garanti i med leverandør. Så om noe ikke skulle vere som det skal når dere mottar bukken skal dere ta kontakt med meg

 

Bukkene er koplet for 220v Trengs en treg 16amp for å bruke denne i garasjen.

 

Så langt det vertfall interesse for

 

4 i Møre.

 

2 i Tromsø.

 

1 i Bodø.

 

1 på sørlandet.

 

3 i hordaland

 

Bekreftet:

 

1 stk - Sandefjord

 

1 stk - Molde

 

1 stk - Bergen

 

1 stk - Vinstra

 

1 stk - Sunnhordland

 

1 stk Rogaland

 

1 stk Skien

 

1 stk Trondheim

 

1 stk Hammerfest

 

Nå har eg fått god hjelp av bimmersforumet som også er interesserte i å vere med på kjøpet. :)

Bjørnar har ordnet med frakt med hurtigruta nordover til Tromsø.

Alt nordforbi Bergen skal sendes samlet for å få ned frakt kostnadene.

Frakt til Tromsø blir ca 2000kr. (rimeligere enn dette blir det nok neppe).

Pris til foreksempel Ålesund blir nok noen kr rimeligere. pga avstanden, men nøyaktig har eg ikke fått bekreftet enda.

 

Levering sør i landet ØST- VEST-SØR Skal eg forsøke å levere sjøl. (Da må eg ha minimum 5 bukker å levere ut).

Ved levering vil eg prøve å få bukken levert så nært som mulig og så enkelt som mulig. (Dette avhenger at eg får tak i bil å kunne kjøre det ut med) det blir da en deling på fraktkostnadene. pluss noen kr til sjåføren!

Evt sendes den med Bring da blir kostnaden ca. 2000kr til Oslo fra Bergen.

(vet noen om noe rimeligere alternativ er det bare å hyle ut).

 

 

Praktisk informasjon:

 

Når dere sender mail ang betaling mm merk emne med MAxjax bestilling.

 

Få med

NAVN

ADRESSE

TELEFONNUMMER

Alternativ Mailadresse

Ønsket Levering

 

Andre hendvendelser merker dere med "SPM Maxjax" så er det enklere for meg å ha oversikten :)

 

Kan og nåes på telefon 45852999

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært konge det der, hva kommer noe slik på da tro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, om prisen ikke er helt på jordet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2200 USD

 

Ink. frakt og avgifter?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget interessert :) Men hvordan må fundamentet være? Noen bestemt tykkelse på betongen? Skal det være ekstra armering? Lurer også på pris ferdig levert. Importerer du Jonny?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

portabel sier du? er da slik at den må boltes til golv vel? å da er det jo sånn sett ikke mer portabel en en std 2 søyla løftebukk..

de kan da ikke mene de bukkene der kan brukes uten bolter til gulvet??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei men du kan jo fjerne lett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Her ser du hvordan det kan gjøres;).. Bare skrur boltene ned i gulvet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2200 inkl frakt?

 

Jeg er med jeg, mulig jeg veit av en til som skal ha spørs litt når/pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2200 DOLLAR koster de.. nei eg importerer ikke... veit ein gjeng i bmw klubben importerte de til 2000usd trur de var 10 mann.. så kommer det en samlet frakt i tillegg.. + moms... men si 10-12000kr for en bukk du kan flytte vekk må da vere genialt for garasjemekanikeren... Bare lufter stemningen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være int i dette om prisen blir rett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man regner dollar på 6,- så blir det 16k inkl mva. Frakt kommer i tillegg, og jeg ser for meg det kan bli noen tusen inkl mva pr løftebukk.

 

Men ett par praktiske ting som jeg tenker på er generell kvalitet på det hydrauliske. Også skulle jeg gjerne sett hydraulikkskjema på bukken. Ser det brukes låsepinner når bukken er i ønsket høyde. Hva hvis en slange ryker før man har satt inn pinner. Hvis ikke det er pilotstyrt tilbakeslagsventil i sylinderen vil den sige på ene siden. Avhengig av lekasjen kan den falle ganske fort vil jeg tro. Ser ut som 1/2" slanger og ett åpent hull på den diameteren spyler en del olje når vekten av en halv bil henger på toppen av sylinderen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor høyt er øverste punkt når den er helt oppe ? :)

Ser jo ganske grei ut da !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

maks høyde under bil er 1,2m og bukken i full høyde blir 2,2m så den passer i alle standard garasjer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cluet med denne bukken er at den kan demonteres og monteres på 15 minutter.... og stues bort slik at de ikke tar opp en masse plass i en garasje konemor gjerne ønsker å parkere familiebilen i evt... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du vært eller er du i dialog med Maxjax, Jonny? Hvem står eventuelt for gruppekjøpet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har ikke pratet med noen enda eg bare lufter det stemningen... er det god stemning kan eg ta det videre om ønskelig...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvis du tar på deg saken, så er det bare å ta kontakt med de :) Jeg er med om det ser ut til å være ett fornuftig kjøp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sveise en vanlig tosøyler i en stor stålplate med oppjekkbare hjul? Da har du en halvportabel bukk med full løftehøyde til en lavere pris...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sveise en vanlig tosøyler i en stor stålplate med oppjekkbare hjul? Da har du en halvportabel bukk med full løftehøyde til en lavere pris...

 

Kjør på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg sendt en forespørsel på bukkene. ved gruppekjøp.

Jo flere som enheter som blir kjøpt jo bedre blir fraktprisene og sikkert produktpris!

Er bare å henge seg på... Eg har bedt om pris, inkludert frakt til Oslo på 5-10, 10-15 og 15-20 bukker.

PS blir ikke sendt noen bestillig før JUL!!! for min del er nok som skal handles inn før jul vertfall... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.