#51 Skrevet Desember 23, 2011 Sikkert Stian Hansen her inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 23, 2011 Go hjul:) --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.287263,5.309595 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 27, 2011 Noen som har noe kjekke 740 deler liggende? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Januar 8, 2012 Godt nytt år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Januar 8, 2012 Blir det banetreff i år og på Årabrot? I tilfelle så komme me nok ein gjeng fra Stavanger igjen hvis me får lov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Januar 8, 2012 Regner med at det blir kjøring ja, men det må nesten diskuteres med Fridtjof. Tar det sikkert opp på neste lokallagsmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Januar 9, 2012 Det må me få te . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Januar 9, 2012 Hadde vært kjekkt det :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Januar 10, 2012 Newsdesken i broom burde kanskje bli enige med seg selv på sakene de trykker? Litt teil sammensetning dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Januar 10, 2012 Har Haugesund fått inn effekt tester?.........: eek :: eek :: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Januar 10, 2012 Hehehehehehehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Januar 15, 2012 (endret) Tar på meg småjobber om det er noen som trenger å få reparert noe på bilene sine. Større jobber kan diskuteres. Bare å ta kontakt med meg på pm :-) kan også leige meg ut som sjåfør på lastebil eller semi, og buss om det skulle trenges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Januar 23, 2012 Om noen trenger å få kastet gamle vrak, men ikke har muligheten til å gjøre det selv. ta kontakt :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Januar 23, 2012 Planlegger dere nytt banetreff? Det va jo kanon kjekt det dokkor hadde i sommer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Januar 23, 2012 Ingenting på plakaten foreløbig trur eg, men det kjeme seg nok når me får lysare å finare dagar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Januar 23, 2012 Skal lodde litt stemning for vinterkjøring Så hvis noen er interessert, så kan dere skrive det her, så vi har en viss peiling på hvor mange som muligens kommer, kan godt tenkes at vi får litt snø fremover nå. Men banekjøring til sommeren blir det nok, uten at jeg skal garantere noe 100% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Januar 24, 2012 Så lenge datoen passer, så er hvertfall jeg med på vinterkjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Januar 24, 2012 Hva og hvor vil det eventuelt bli vinterkjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Januar 24, 2012 Det blir på den eneste banen vi har her; Årabrot (samme bane som sist, for de som var der) Håper jo på fint snø-føre i så fall, det er det beste å kjøre på etter min mening 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Januar 24, 2012 Ahh... Det hadde kanskje vert litt kult. Men er ikke den litt trang for snøkjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Februar 5, 2012 Skjer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Februar 5, 2012 Skjer da? den var veldig ON topic til å verr en offtopic tråd det som jeg alltid gjør, gror forumet til leggetid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Februar 5, 2012 den var veldig ON topic til å verr en offtopic tråd det som jeg alltid gjør, gror forumet til leggetid! Jaja, ska sei, sludd å snø, blir spennande ka vekå bringe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Februar 5, 2012 Hadde vært greit om snøen varte ja. Løye kor gøy du kan ha det uten håndbrekk (har elektronisk) på snøen. Esp'en låse bakdekkå på fullt rattutslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Februar 5, 2012 syns snøen kunne komt når jeg hadde bil jeg (reg reim røyk) men får den oppe å går igjen i løpe av neste helg satser jeg på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...