Anbefalte innlegg

: ja :: ja :

Har alltid hatt lyst å prøve og når jeg sklei i muren så datt skiltet av, å jeg har ikke fått fingen ut så skilte ligger inni bilen enda :rolleye:

 

: ja :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil kjøpe/bytte felgene eg har på audien?

 

Hvis eg bytte den inn i ny vil eg levere den med noen litt mer normale felger en 9,5x19 :)

 

IMG_0835.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein emotiva upa 5 å HK 8500 for salg. Anyone intr?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil kjøpe/bytte felgene eg har på audien?

 

Hvis eg bytte den inn i ny vil eg levere den med noen litt mer normale felger en 9,5x19 :)

 

IMG_0835.jpg

 

Pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn ot, skjer me roccoen som står på viking da, hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sciroccoen har gåen maskin, har hatt det leenge å garantien dekke det ikkje pga chip. å forsikringen vil heller ikkje ta det. Så den e solgt te Møller Finans. Den ska bare settes på noen andre felger så blir den vell overtatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går de og bruke vanlig crc på kontakter ol? :P starter imårå tildi med motorbytte å tenkte å spraye alle kontakter før jeg kobler de til igjen men har ikke elektronikkrensen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Crc? Som i 5-65 (verktøy på boks)

Vil ikkje anbefala d akkurat nei, gjør ikkje noe bra for kontaktane. Ville ikkje brydd meg i så tilfelle.

 

Sciroccoen har vel hatt 3-4 motorhavari, å manglande betaling av lån å litt sånn knask såvidt eg vett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sciroccoen e levert frivillig å prisen møller finans kjøpe an for blir trekt av lånet :-) Det e motorhavari nr 2 .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Crc? Som i 5-65 (verktøy på boks)

Vil ikkje anbefala d akkurat nei, gjør ikkje noe bra for kontaktane. Ville ikkje brydd meg i så tilfelle.

Var usikker jeg og, men ifølge "bruksanvisningen" så funker det jo ;)

 

3. APPLICATIONS

A modern, versatile helper for hundreds of repair jobs in all working environments.

• Electrical parts : plugs, switches, coils, leads, ...

• Cars : ignition system, distributors, battery terminals, cables, starter motors, aerials, nuts and

bolts, chrome, seat slides, door latches, spark plugs, ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har egen rensespray til kontakter og elektronikk.

 

Ang. Roccoen på viking, jeg har mast om de felgene. Har tilbyd han å kjøpe de. Men han gidder tydeligvis ikkje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spray løs, men jeg kommer aldri til å spraye noe sånn i elektronikken min, kjøper heller egen elektronikkrens til sånn. Har fått inn mye rart på jobb som er sauset ned med 5-65 (lukter lang vei når det er brukt) og det har ikke akkurat gjort noe bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var på obs bygg, biltema, jernia, jula, ingen hadde inne -.- og jeg skal inn til Hervik (langt inni gokk) kl 9 imorgen tidli :P men er vell like greit å droppe sprayen ;) vill ikke risikere noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle sagt ifra tidligere, har X antall elektronikkrens-bokser stående på jobb :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg får huske de til neste gang! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lura på å bytta golfen min mot luis Audi 80 coupe 2.3 quattro, 170 km. Noen som har kjennskap te den ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan vel varra heldige viss Lui ikkje har eigt an i mær enn et par timar : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg på den, ville hvertfall sjekket grundig opp i bilen før evt. bytte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det e masse feil på den, men det har han jo opplyst om o :P Han har ikkje brukt denna så mye før an fant ut topp pakningen va gåen. Eg har ikkje gidda å sitt på bilen ein gång så sånn ellers vett eg ikkje koss den e. E sikkert et greit nok prosjekt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lura på å bytta golfen min mot luis Audi 80 coupe 2.3 quattro, 170 km. Noen som har kjennskap te den ?

 

20V? SD10393?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er 20v ja, men e kje sikker på skiltnr ennå. Va å såg litt på Ann i dag såg kje så halvgalen ut. Dr. Vw ska skifta toppakning på Ann nå før evnt. Bytte.

 

51bf3512-fa12-5c6d.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er den jeg tror det er, hadde holdt meg unna denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ser ut så den eg tror det e ja....

 

Eg importerte den i 2001 og solgte den te ein kompis av Lui i 2002. Va ein goe bil når eg solgte an men an fekk gjennomgå i tiå framøve (han hadde ikkje lappen så lot alle kompisane kjøra an osv) Har vel og stått i ro siden 2003/2004 inkludert ein heile vinter med åpen takluka så halve bilen har vært oversvømt inni osv.

 

Her e i fra når eg hadde an: (felgane blei stjåle hjemma i garasjen te han så kjøpte an av meg)

 

Forfra.jpg

 

Forfra2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for infoen, nå er ikke Golfen et prakteksemplar heller :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.