Anbefalte innlegg

Kikket innom Superstreet forumet siden det har vært nedlagt siden november, og fremdeles like sperret, og nå er det straks mars måned.. Hva er egentlig greia med det? Tror det kan bli en tøff kamp å rekrutere og å få folk til å betale for medlemskap når omtrent hele kontaktgrunnlaget sperres i månedsvis?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skrevet det tidligere; Inntil videre kan SuperStreet regnes som dødt. Skal gjøre et forsøk på fullstendig omstrukturering av styre, samt at det (høyst sannsynlig) blir bare nye styremedlemmer.

Men har ingen info å komme med så langt, skal heller si ifra hvis noe faktisk skjer, ikke bare blir planlagt men ikke gjennomført.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fått liv i A4en din herr hettervik? Såg en pene grønn A4 stv ved avkjørselen til Skre rundt halv 7 tida i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk liv i den ja :) ble ferdig me alt uten om å få på fangeren forrige helg, siden noen har stjelt føringstykkene til fangeren når den sto utforbi jobben så fikk jeg ikke den på før mandagen... alt folk klarer å stjele! :P Så var nokk meg igår ja :) leverte til bake imprezaen jeg har fått lånt til bake til onkel :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer då:) noen sjukdommer som har dukket opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe jo takk! :D nope, ingenting så langt :) turboen på denne virker å bilen går mye roligere :) eindel slappere enn den forrige siden den hadde eg pp764 dyser i, flyttet ikke de over siden svinghulet ikke tålte effekten :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eindel slappere enn den forrige siden den hadde eg pp764 dyser i, flyttet ikke de over siden svinghulet ikke tålte effekten :P

 

Chicken! :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chicken! :P

 

Haha, ja angrer nå :P mn er ikke kjekt å hoppe avgårde heller når du gir gass :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koffer bytta du ikkje bare svinghjul i samme sleng då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ungdommen i dag tenker ikke lengre enn nasetuppen vettu:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen er å selge den nå mens den virker så brydde meg kje med det ;) men hadde ikkje råd heller xD leilighet + lån på bil. Da er det nokk med 12k i uventa utgifter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønske å kjøpa noen billig 4x100 felger, 16-17" - noen så har? Trenge og dørhåndtak høyre fremme til 92 mod passat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har någe 16 tom bbbillige , usikkerpå dekk, allefall ein me bulk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellau, er der någen som leie ut lastebil i haugesund, bør laste 5 6 tonn og ha 5-6 meter plan...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser bra ut eller dass, går fint eller ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trur me blei enige i det lasse...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur te å me at Petter bekrefta de ja

 

 

Sent from my iPhone using iPhone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammle Petter sin ja. Prøvde Ann en liten tur nå, eg MÅ bare få skilt på den hehe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går godt ?

jaja,,, hengaren da, god ? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott det... møkje arbei me bilen da, skaffa deg s2 delebil nå barra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bedre enn jeg trodde. Mangler litt extriør detaljer rundt om. Må ha nytt eksosanlegg å hjulstilling så hive eg Ann inn på eu for og se hva de finner :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.