Anbefalte innlegg

Trodde hurtigruta carglass fikk en proff fra stavanger eg da men!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein pudding, 2,4L km 163 kansje ? God del rust, bra ellers trur eg, utenom bremseskisve, har stått iro. nogen som har bruk for? Lang kvit vindu skyvedør osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

 

tihi eg ler så godt kvar gang eg ser dn;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein pudding, 2,4L km 163 kansje ? God del rust, bra ellers trur eg, utenom bremseskisve, har stått iro. nogen som har bruk for? Lang kvit vindu skyvedør osv

 

Hvor mange seter? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 seter Daniel. Men som nevnt, rust. Takrenner og hjulbuer bak spesielt.

 

Har ett OT spørsmål, når ein skrue dieselpumpa opp, ka tid vett du at an ikkje vil meir? Når turtall ikkje år opp, eller kor går grenså liksom....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 seter Daniel. Men som nevnt, rust. Takrenner og hjulbuer bak spesielt.

 

Har ett OT spørsmål, når ein skrue dieselpumpa opp, ka tid vett du at an ikkje vil meir? Når turtall ikkje år opp, eller kor går grenså liksom....

 

Når turtalle ikkje komme ned igjen av seg sjøl....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, er sikkert på tide å få takk i ei større pumpe, får leite litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når turtalle ikkje komme ned igjen av seg sjøl....

 

Oki, sjå itte større pumpe då kansje...

 

 

 

Trenge forresten ein bbbillig startmotor til transporter 2,4 nokon som har ein liggende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe, skulle hatt startmotor til 2.4 diesel selv eg ... innslaget tuller når det er kaldt :S dritt greier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe, skulle hatt startmotor til 2.4 diesel selv eg ... innslaget tuller når det er kaldt :S dritt greier.

 

Ka pokker, to om beinet her eller......;)

 

Jaja, e bare ein delebil eg trenge an te da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen skulle undre seg hvor skattekronene blir av her i kommunen, så blir du brukt for eksempel på dette:

 

Den grøne John Deere-traktoren gjekk inn i utstyrsporteføljen til hamnestellet tidlegare i år og kosta 345.000 kroner med alt utstyr inkludert. Så langt har han ikkje blitt brukt til snøbrøyting.

 

Treng tilvenjing

 

– Me må øva oss litt, for det går ikkje så fort i starten. Det gjeld å få litt tilvenjing med plogen, men når rutinen er på plass så kjem dette til å bli betre, fortel hamnesjef Arvid Sandnes.

 

At det er ein John Deere hamnestellet har fått fingrane i høyrest ikkje heilt tilfeldig ut.

Han er fin i grønfargen og ser ut som desse leiketraktorane. Han er akkurat passeleg for oss, forklarar Sandes, som opnar for å dela ressursen med fleire.

 

Flott det, bruke 350k på en enorm traktor til bruk i leirvik havn, som i praksis er en firkanta asfaltflekk på 8x60m eller deromkring. Heia Norge : rolleyes

 

http://www.sunnhordland.no/article/20111207/NYHENDE/712079993

 

bilde?Avis=SH&Dato=20111207&Kategori=NYH

 

Flott det at "fagmannen" (havnesjefen) tror at traktoren er modellert etter leketraktorene man finner i Ringo-butikken : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håpløst at de ikke har mer vett enn det der. De bør bruke den på MYE annet enn bare snørydding de 3 dagene i året vi har det for å rettferdiggjøre en så dyr traktor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lika god planlegging som når det bygges veier det her, 3år og 90mill = 3 rundkjøringer på Kvala..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurdere å sella ein Harman Kardon 8500 , nokon int. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja......... send meg ein mail:) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajja, korleis går det da... ? God Hjul alle!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde et litt spesielt og veldig gøy prosjekt i helgen som begynte med å få denne bilen levert, en 2012 Nissan GT-R med 3000km på telleren :)

 

IMG_1992.jpg

 

Den skulle helfolieres i wintercamo look, så først var det å sette i gang med å foliere hele bilen hvit:

DSC_3584.jpg

 

Lørdag kveld så den sånn ut, ferdig på ene siden, bakfanger, tak og panser:

IMG_2006.jpg

 

Søndag var det foliering av fanger foran, venstre side og bakluke, samt begynne å sette på de første av ca 500 camoflekker i lys grå, mørk grå og sort-

 

Mandag formiddag var den ferdig, sånn ble resultatet :)

IMG_2011.jpg

 

Fikk sette logoen min på kanalene :)

IMG_2020.jpg

 

Fikk også testet den litt, samt kjørt den opp til bergen for å overlevere den igjen. La oss bare si at overgangen fra 1,2tdi/61hk til 3,8TT/530hk er merkbar :D :D :D

 

Problemet nå er at nå MÅ jeg jo bare ha en sånn.. Må bare pante 1,9 millioner tomflasker først :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AWESOME

 

Må sei eg er sjalu. Tenka på ka ein sånn bil klarer når den tar knekken på nakken til Jeremy Clarkson :P !!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nice :-) Ka ligge ca prisen på helfoliering av bil på Haakon? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann godtfolk.

Eg har et lite prosjekt hjemma. Så lurte eg på om der e noen her i omeng som konne tenkt seg å hjelpt meg litt med skifte av dieselpumpa. Detta e ein Audi A6 2,5Tdi 99 modell. Har gjort ein god del forarbeid men pr nå så står eg litt fast på koss eg ska gå fram...

E litt greiare å ha ein person xtra te å værra med på noen sånn som detta syns eg. To hoder tenke bedre enn et :)

 

Send meg pm om detta virka interessant. E villige te å gi noe slantar for hjelpen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AWESOME

 

Må sei eg er sjalu. Tenka på ka ein sånn bil klarer når den tar knekken på nakken til Jeremy Clarkson :P !!

 

Jepp! Nå var den ikke min egen, så det ble ingen testing på egenhånd mer enn transport av bilen. Men fikk gitt litt gass et par ganger da ;) Alt i standard/comfort settings, den drar visst ennå sykere i R modus på alle knottene. Får si det sånn som sjåføren som leverte den sa; Den klarer nok ikke 0-100 på 3 blank på vinterdekk, men den går helt sikkert på under 4 sekunder. Det tror jeg på!

 

Har hatt endel japanske småbiler som har føltes raske (helt til nå), som 323 GTR med 300+hk, og Eunos Cosmo med 20B (3rotor wankel) twinturbo, men de føltes jo som å kjøre moped i forhold til denne :D

 

Nice :-) Ka ligge ca prisen på helfoliering av bil på Haakon? :-)

 

Kommer helt ann på bilstørrelse/kompleksitet, folietype osv, men du kan ta utgangspunkt i 15k pluss minus et par/tre tusen alt ettersom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul og godt nyttår til alle sammen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtte ein lyseblå/grå RS4 B5 i Karmsundg. i går :) Grombil, nokon her inne sin ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.