Anbefalte innlegg

450 hest, e vel derfor prisen er noko høgare enn vanlig daniel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja tenkte meg det va noge sånn Dag anders.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min '90 Golf cabriolet er en original "Clipper" modell som har servostyring. Men den lekker servoolje : mad :

 

Har begynt å lete etter ny tannstang men det viser seg å være vanskeligere enn tenkt... Møller Hgsd klarer ikke lengre å få tak i sånn til min ("gamle") bil, og et verksted jeg pratet med klarte heller ikke å skaffe dette fra MECA.

 

En ting jeg da lurer en del på er om denne '90 modellen går som "Golf 2" når det gjelder styring og servoen...? (siden Golf 1 ikke hadde servo, og min cabriolet er laget samtidig med at Golf 2 ble produsert) Kan det eventuelt være andre ting som er felles med Golf 2, eller skal jeg gå ut i fra "Golf 1" for alle deler jeg trenger å få tak i til min '90 cabriolet ?

 

Noen av dere som har mulighet til å lese VW art.nummere ? I følge Møller Hgsd så har tannstang til min bil art.nr 175 422 061 X (mansjett 1H0 422 831 B) Kanskje dette kan gi meg svar på dette med "Golf 1" eller "Golf 2" del : klø : Grunnen til at jeg lurer er fordi Olas Bildeler har en tannstang til Golf 2 liggende på hylla som kan i tilfelle være aktuell.

 

 

Carl Otto

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette får jeg opp på art.nummer: 175 422 061

 

Volkswagen (VW) Cabrio/Cabriolet 1982, 1983, 1989, 1990, 1991

Volkswagen (VW) Cabrio/Cabriolet 1.8L 1992, 1993

Volkswagen (VW) Cabrio/Cabriolet 1.8L K-Jetronic 1984, 1985, 1986, 1987, 1988

Volkswagen (VW) Jetta 1982, 1983, 1984

Volkswagen (VW) PickUp 1981, 1982, 1983, 1984

Volkswagen (VW) Rabbit 1981, 1983, 1984

Volkswagen (VW) Rabbit 1.6L Diesel 1982

Volkswagen (VW) Scirocco 1982, 1986, 1987

Volkswagen (VW) Scirocco 1.8L K-Jetronic 1983, 1984, 1985

Volkswagen (VW) Scirocco 1.8L KE-Jetronic 1988, 1989

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke 19" er det snakk om? Hadde vært kult med 19" både på sommer og vinter på A8en :P

 

Er se jeg bruker nå. 9,5x19" et 35 med khumo dekk. Om du skaffer meg noen andre brukbare og eventuelt mellomlegg har vi en deal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva trenger du dim og et?

 

Har du eller noen andre et sett med dekk?

Fikk låne 225 55 17 med ET48 av Sigbjørn, men var dessverre for mye gummi med 55 i profil..

 

Trenger sårt ca 225 45 7,5x17 ET45 til etterkontroll.

Alt rundt denne størrelsen er av interesse, så lenge rulleomkrets og ET er innenfor tillatt avvik.

 

Jone

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette får jeg opp på art.nummer: 175 422 061

 

Takk for at du sjekket det opp. Jeg må google diverse bilopphuggerier, for å se om jeg finner noe brukt noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er se jeg bruker nå. 9,5x19" et 35 med khumo dekk. Om du skaffer meg noen andre brukbare og eventuelt mellomlegg har vi en deal :)

 

Tror jeg må stå over for denne gang desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein transporter t4 94 4sale, ein del rust kansje best egna som delebil eller arbeidsbil hvis ein gidde,må på eu. Kmstand kun165000. Lettstarta er den og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen spessielle ønsker fra Tyskland? Er i Bremen hele helgen (reiser i dag rett etter jobb) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen spessielle ønsker fra Tyskland? Er i Bremen hele helgen (reiser i dag rett etter jobb) :)

 

R32 : klø :

Konne tenkt meg wolfsburg tøymatter til MK3..

vettkje om de e noe å spara eg? koste 750,- i Norge vertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan kjøpe fersk indrefilet til meg om du hat mulighet. Mye bedre i Tyskland. Vurder å kjøre nedover om 2 uker for å handle.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigbjørn :

 

To stk kerscher rh classic felger i 7x15 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sko hatt tak i ei bensinpumpe te 1.8 g60 typen som ligger under bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har noen spessielle ønsker fra Tyskland? Er i Bremen hele helgen (reiser i dag rett etter jobb) :)

 

Kjører ikke A8 i helgen vel....men heller Boeing ? Jeg skulle hatt største type stab.stag til min T4 Multivan - og det passer vel heller dårlig som håndbagasje : flau : Men takk som spør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvit golf V senket med fine hjul og 4 loffer bakk? Klubb bil? Kjørte litt ''sammen'' i natt mot haugesund :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble litt store noen av ønskene her ja, kjører desverre ikke A8en. Hadde jeg funnet en R32 til Arnfinn kunne jeg fullt opp den ;op

Har ikke funnet så mye bilrelatert enda, ser ut som en mer typisk turistby.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvit golf V senket med fine hjul og 4 loffer bakk? Klubb bil? Kjørte litt ''sammen'' i natt mot haugesund :)

 

Traff deg mellom Bergen og halhjem?

Viser igjen den bilen din :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Traff deg mellom Bergen og halhjem?

Viser igjen den bilen din :)

Du traff meg? Når, hva bil kjørte du da? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på med en kamerat :)

 

 

Er det noen her som vil kjøpe continental conti 5 235/35-19 dekk som er gått ca 20 mil?

Jeg må

Finne noe som er smalere. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vett/kjenne t ein me VR6 motor ligganes? sko hatt ein så å sei komplett maskin..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt på med en kamerat :)

 

 

Er det noen her som vil kjøpe continental conti 5 235/35-19 dekk som er gått ca 20 mil?

Jeg må

Finne noe som er smalere. :)

 

Det er jeg....sender du Pm med pris og et bilde av dekka?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Solgt nå ser eg :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

Noen anbefaling på hvor få best pris på K&N filter, eller Green filter ? : smil :

 

 

 

.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.