VACN Hovedtreff - Våler 2012 - 2-3 Juni

Anbefalte innlegg

Etter facebook-oppdateringene jeg hadde idag tidlig vil jeg anta at noen har skallebank i dag, samt at de som ikke var med på festen har fått dratt ut igjen "sov-i-ro'ene" fra ørene. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble bare en dag på Våler for min del i år, men fikk nå kjørt opp 3/4 tank og brukt opp en del dekk for det:). Hyggelig å snakke med folk det var lenge siden sist jeg så. Årets gjenoppdagelse må vel sies å være Kurt Lundquist, som det var så lenge siden jeg snakka med sist at jeg ikke huska navnet en gang: vinke :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null nedbør.

Knusktørre biler på utstillingen og helt tørr asfalt.

 

Et lite stemningsbilde litt tidlig på dagen før alle folk og biler har kommet:

P6037267.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Teknisk kontroll etter Elverum begge veia no på Hamar sida!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er kanskje noe som styret kan svare.

 

Jeg syns jeg ser stadig mindre folk og mindre biler som kjører på Audi treffene de siste årene. I år kan det kanskje skyldes at været ikke har vært helt med oss. Men for 5-6 år siden syns jeg hele Våler området var stappfullt, samt at det var mange flere biler som kjørte på banen. Kan dette stemme ? Kanskje noen fra styret har en oversikt over antall besøkende og antall biler som kjører.

 

Kan det være at Trackday og/eller Gatebil som har tatt noe av de besøkende og biler som kjører ?

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er kanskje noe som styret kan svare.

 

Jeg syns jeg ser stadig mindre folk og mindre biler som kjører på Audi treffene de siste årene. I år kan det kanskje skyldes at været ikke har vært helt med oss. Men for 5-6 år siden syns jeg hele Våler området var stappfullt, samt at det var mange flere biler som kjørte på banen. Kan dette stemme ? Kanskje noen fra styret har en oversikt over antall besøkende og antall biler som kjører.

 

Kan det være at Trackday og/eller Gatebil som har tatt noe av de besøkende og biler som kjører ?

 

 

 

Robert

 

Lørdagen var det 105 påmeldte biler for banekjøring, husk at banen har fått større kapasitet etter at bane 3 ble tatt i bruk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt utpå søndagen var vi oppe i en del over 150 som hadde vært på banen den ene, den andre eller begge dager.

Selv om noen hadde en del høyere startnr så var det noen huller underveis i serien.

 

Men, mulig det er noen som har forslag til hva som skal til for å fylle ut den økte kapasiteten som bedre baner gir oss?

 

Det som er helt sikkert er at dette er en meget god mulighet for å ha det morro og bli en bedre sjåfør uansett erfaring eller biltype. Så dette er noe som flere kubbmedlemmer bør benytte seg av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når kommer det flere bilder fra helgen ? :)

edit

fant noen flere nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvordan er 150 sammenlignet med andre år? Synes også at det kanskje var litt lite folk i forhold til hvordan det pleier å være, uten at det la noen demper på stemningen.. takk for nok et kjempetreff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe fint treff som alltids :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ett flott treff:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ei knall helg å treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En stor takk til alle som har stilt opp i helga! Kjempeinnsats, jeg kosa meg gløgg ihjæl!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller meg i rekka og takker for et knall treff! Vil slettes ikke klage på at det er lite trafikk på banen, suverent å få så mye kjøretid man ønsker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et supert treff! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for en kjempehelg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en knall treff! Mitt første treff på 3 år, og jeg gleder meg allerede til neste treff jeg skal på! Knall gjeng, godt humør og masse fine biler! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig virket RS4en som den skulle så det ble myye kjøring på meg! Brukte opp både bremser og dekk : smil : GØY! Takk til alle som gjorde treffet perfekt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte igjen venstre fremre skvettlapp på pumpa i depotet, F**N

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACCS-resultater er også gøy å få se! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for et kjempe treff! : vinke :

 

God stemning, mye fint å se både på bane og utstilling, også vil jeg rette en stor takk til dommerne! :D Jeg synes de gjorde en kjempe jobb i dag både i VW og Audi klassen! Morsomt å se at biler med alle type stiler får den oppmerksomheten de fortjener! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for ei knall helg tross ruskeværet som dukka opp innimellom : ja :

Bilen fikk også piska seg godt over 20 mil på bane i helga ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdagen var det 105 påmeldte biler for banekjøring, husk at banen har fått større kapasitet etter at bane 3 ble tatt i bruk.

 

Ja, det kan kanskje være det som lurer meg litt. Jeg ser Steinar nevner hele 150 biler som hadde registrert seg og det høres jo ganske bra ut. Siden treffet går over 2 dager, så blir det kanskje ikke så mye trøkk på banekjøringen.

 

Jeg stusset bare litt over det, siden jeg begge dagene kunne bare kjøre rett utpå uten å måtte stille meg i kø :) Det er jo helt topp det da.

 

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en flott helg og et supert treff med god stemning hele helgen, til tross for noe dårlig vær!

Gleder meg til neste treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.