VACN Hovedtreff - Våler 2012 - 2-3 Juni

Anbefalte innlegg

Vi tenker jo alltid på muligheten for forbedringer, så dette er noe å ta med seg hvis majoriteten ønsker det?

Jeg husker det var noe fellesbespisning på Haslemoen for endel år siden(noe jeg valgte å ikke bli med på den gangen).

Hva med felles grilling og underholdning på campen?

 

Ja, og siste gangen tror jeg var i teltet på banen!!! Minner som sitter like godt som kjøringa på banen!! Hehehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med felles grilling og underholdning på campen?

Dette savnet jeg egentlig litt i fjord! Folk satt veldig spredt og grillet hver for seg, hadde det vært noen store tønnegriller og en plass hvor alle kunne samles, gjerne med litt musikk osv, så hadde det vært kjempebra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også veldig for å ha felles mat og underholdning på dette treffet. Men hvem skal stå for dette eventuelt?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette savnet jeg egentlig litt i fjord! Folk satt veldig spredt og grillet hver for seg, hadde det vært noen store tønnegriller og en plass hvor alle kunne samles, gjerne med litt musikk osv, så hadde det vært kjempebra :)

 

Støttes, trenger ikke være noe mer avansert enn det.

 

Det var som Jann Gunnar nevner noe felles bespisning på Haslemoen for noen år tilbake, dette må vel ha vært i 2006...? Vet ikke hvor mange som deltok på det, føler det var større oppslutning under fellesgrilling som var året etter, men musikken den gang var under enhver kritikk.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge jeg kan huske tilbake var det felles mat og underholdning både på Rudskogen og Våler. Først de siste årene man praktiserte dette hadde man denne delen av arrangementet på Haslemoen (parallelt med en trekkspillfestival:p), ettersom man helst så at så mange som mulig overnatta der grunnet en del støyklager fra naboer og noen uheldige episoder på Støa camping tidligere.

 

Hyggelig blir det uansett og jeg satser i år som før på telt så nære banen som over hodet mulig: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har du jo til og med "offisiell" Våler skjorte... :D

 

Men er helt enig, Våler byr alltid på god stemning.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemme fra jobb "check"

 

Ungene plassert trygt hos mora "check"

 

Bil som virker, og forhåpentligvis enda bedre til 2 juni. "check"

 

SAATAN SOM EG GLEDER MEG!!! :-)

 

Edit: Overnattig bestillt "check"

 

:) :) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

ca hvor mange folk er det som kommer på Våler treffet?

hvordan er det med overnatting, er det flest folk som booker hytter /hotell eller er det bra stemming på Campen ved banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er alltid god stemning på campen ved banen ;)

Kunne ikke falle meg inn å velge hotell fremfor samværet der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Ta med ørepropper vis du skal sove.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ønsker at jeg kunne kommet meg på dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Ta med ørepropper vis du skal sove.. ;)

 

Såååå gale er det ikke :P

Spørs vell litt hvor du sover, men Ålesundsgjengen bruker vell å være ganske så midt på plassen og jeg har alltid sovnet med en gang :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper jeg kan gjøre comeback med bil i år også! :)

Ingen treff er bedre enn VACN-treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man betaler for banekjøring, er det bilen eller personen man betaler for?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen, men alle som skal kjøre bilen må betale forsikring.

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man betale samme pris for å kjøre på banen Lørdag og ikke Søndag???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bilene være registrert eller kan det kjøres med prøveskilt?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man betale samme pris for å kjøre på banen Lørdag og ikke Søndag???

 

Ja, vi gjør ikke forskjell på dette da det er dritbillig uansett.

 

Må bilene være registrert eller kan det kjøres med prøveskilt?????

 

Du har PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe annet enn på campingen det skjer noe den helga?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bilene være registrert eller kan det kjøres med prøveskilt?????

 

Kan jeg og få pm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen er det å kjøre med manglene eu kontroll?:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo, folkens !

Kanskje jeg kan komme med noen oppklaringer (historikk) her.

Tidligere hr styret stått for ulike tiltak ovenfor medlemmer og andre på Våler-treffene. De fleste tiltak har kostet oss en del økonomisk, men ikke værre enn at det kunne forsvares ut fra klubb-budsjettet. dessuten var leieprisen på banen ganske mye lavere enn nå. I tillegg har ikke klubben økt satsene for innkjøring/utstilling/banekjøring vesentlig i forhold til økt baneleie.

Vel, vi hadde GRATIS bespisning (grillmat) til alle betalte medlemmer. Andre mått betale en 100-lapp for å få mat og drikke (ca). "Matbilletter" ble delt ut/solgt og ble kontrollert ved matutdelingen. Vi hadde leid inn et orkester ved èn anledning i gult, stort telt i depot-området. Matserveringen skjedde også der inne. Vi hadde mat-servering på Haslemoen også, fordi det var mange som overnattet der.

Mange av disse tiltakene falt noen "i smak", men deltagelsen ble tynnet ut etter hvert. Erfaringsvis er dette, etter "min tid", blitt fraveket, siden mange (alle?) ordner seg selv på campingplassen (-e) i nærheten. Deltagerne ordner seg selv både matmessig og sosialt uten innblanding fra styret i de siste årene. Dette har, etter mitt (og styrets ?) syn vært tilfredsstillende og mindre arbeidskrevende og "pengebesparende". At det kan skje endringer på dette i 2013 (20-års-jub.året), er noe annet.

Det er i hvertfall alt for sent å endre på planer om dette nå, siden mye av serveringen måtte avtales med lokale "bespisnings-ressurser" i god tid i forkant. Jeg mener at vi hadde bare delvis suksess med dette, men, bevares, neste år kan det kanskje skje endringer igjen hvis det er ønskelig fra manga av medlemmene. Ha en god 17.-mai ! Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke krav stilles til sikkerhetsutstyret? Som feks hansker og hjelm. Må jeg ha noen spesielle hansker, eller kan jeg grave frem skihanskene eller noe sånt fra biltema? :)

 

Må hjelmen ha en spesiell godkjenning?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det sånn i år at de som deltok på føreropplæringen på Våler i fjor (som da har lisensen?) og har mer enn tre dager på bane kan møte opp direkte til teknisk eller må alle være med på førermøte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.