VACN Hovedtreff - Våler 2012 - 2-3 Juni

Anbefalte innlegg

Hvilke krav stilles til sikkerhetsutstyret? Som feks hansker og hjelm. Må jeg ha noen spesielle hansker, eller kan jeg grave frem skihanskene eller noe sånt fra biltema? :)

 

Må hjelmen ha en spesiell godkjenning?

 

Ikke brennbart materiale, feks bomull.

Vi sjekker ikke godkjenning på hjelmen men det er ditt hode.

 

Er det sånn i år at de som deltok på føreropplæringen på Våler i fjor (som da har lisensen?) og har mer enn tre dager på bane kan møte opp direkte til teknisk eller må alle være med på førermøte?

 

Alle skal alltid gjennom førermøte den dagen man skal kjøre.

Det kan være info om ting man skal være ekstra oppmerksom på som kan forandre seg fra dag til dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe forhånds registrering på våler sånn som vi gjorde det på rudskogen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe forhånds registrering på våler sånn som vi gjorde det på rudskogen ?

 

Jepp, bare Ole er ferdig med å skru i filler 80'n så legger han det ut;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir det noe forhånds registrering på våler sånn som vi gjorde det på rudskogen ?

 

Oi? Skal R32'n få smake curbs? :)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, bare Ole er ferdig med å skru i filler 80'n så legger han det ut;)

 

Ferdig i denne omgang mener du vel? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er det ikke lik informasjon til alle ang prøveskilt?? Isåfall vil jeg og ha PM, da jeg lurer på det samme.. Kan man bruke prøveskilt eller ikke??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

What he said.

 

 

Jeg har ikke hatt slik fører opplæring/kurs, er dette noe vi kan få på våler?

Og hvordan er det med forsikring osv. På banen?

Hvis noen for eks. Skulle kjøre i meg, er dette noen forsikringssak?

 

Mvh fredrik

Ps. Gleder meg til treff!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt slik fører opplæring/kurs, er dette noe vi kan få på våler?

Og hvordan er det med forsikring osv. På banen?

Hvis noen for eks. Skulle kjøre i meg, er dette noen forsikringssak?

Kurs kjøres alltid igjennom minst en gang om dagen, så det ordner seg sikkert.

Det står også gjerne oppført i programmet etterhvert, så man kan tilpasse avreise/ankomst.

 

Angående forsikring så har vel aldri VACN hatt noen løsning på dette, så kjøring skjer på eget ansvar, og eventuelle hendelser skal håndteres av de involverte partene - klubben selv blander seg IKKE i et slikt oppgjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man stiller ut, må man være ved bilen hele tiden?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når man stiller ut, må man være ved bilen hele tiden?

 

Det skader i hvert fall ikke, hvis du har noen elementer du mener bør fremheves personlig, eller generelt hvis du også har noe spesielt å vise frem innvendig (stereo o.l.)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel heller ikke noe must? Må da være mye mer vettugt for utstillere å mingle litt?

 

Hadde jeg hatt bil for utstilling, med fler ting å fremheve, hadde jeg laget en perm, fotoalbum, tekststand e.l.

Fler som har gjort dette, og det blir kanskje ikke så "prakkende" for treffets dommerpanel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dagens ipådd/pædd tider bør det ikke være verre enn å gi en direktelink til prosjekttråden på forumet. Så får de som vil glane gjøre det. Permer / papirbilder trodde jeg det ble slutt på sist år-tusen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel heller ikke noe must? Må da være mye mer vettugt for utstillere å mingle litt?

 

Det sa jeg heller ikke, men jeg vet av erfaring at biler har blitt trukket poeng de kunne fått fordi bilen var låst, og eier var et annet sted på området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta må jeg få med meg i år ass! får forhåpentligvis felgene før avreise også :) noen som har valse? : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldingen til banekjøringen, er den bindende på noen måte? Jeg skrur for harde livet og satser på å rekke det, men jeg vet ikke sikkert om jeg klarer det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Påmeldingen til banekjøringen, er den bindende på noen måte? Jeg skrur for harde livet og satser på å rekke det, men jeg vet ikke sikkert om jeg klarer det..

 

Nei, gjør det bare mer effektivt for oss til glede for dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meldt knallvær denne helgen og ser det ut til!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meldt knallvær denne helgen og ser det ut til!! :D

 

Skulle jo bare mangle det, det bestilte vi jo allerede i november ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har dekkmaskin i nærheten der opp, som har mulighet til og legge om hvis det blir behov for det for noen kr? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er spent på hvor bensintomt det kommer til å være i slutten av den uka jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man kjøre med prøveskilt hvis bilen er eu godkjent ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på dette treffet hadde hvert kult om Plumbo kunne ha kommet på lørdags kvelden å stått for musikken.det hadde hvert kjempe konge

 

Plumbo ?

 

Blir litt billigere å ta med gruppa jeg er med i da youtubesnutt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plumbo ?

 

Blir litt billigere å ta med gruppa jeg er med i da youtubesnutt

 

Vi har ikke vurdert noe særlig med underholdning, vi vil ha treffene til å gå 100% knirkefritt før vi gjør noe slikt. Neste år er klubben 20 år, kanskje det vil skje noe da, hvem vet? :)

 

Uansett, det er vel nok underholdning med toppskruing i regi av Mr. O og partysvensken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Plumbo ?

 

Blir litt billigere å ta med gruppa jeg er med i da youtubesnutt

 

Vi har ikke vurdert noe særlig med underholdning, vi vil ha treffene til å gå 100% knirkefritt før vi gjør noe slikt. Neste år er klubben 20 år, kanskje det vil skje noe da, hvem vet? :)

 

Uansett, det er vel nok underholdning med toppskruing i regi av Mr. O og partysvensken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.