Mjøstreff 2012 - 28.-29. Juli - Hunderfossen Camping.

Kommer du på Mjøstreff 2012 - Hunderfossen Camping?  

148 stemmer

  1. 1. Kommer du på Mjøstreff 2012 - Hunderfossen Camping?

    • Ja, jeg kommer!
      58
    • Jeg kommer kanskje.
      80
    • Nei, har dessverre ikke mulighet.
      10


Anbefalte innlegg

Ingen har enda gjort det og kommet unna med det.

 

Flaks jeg er Folldøl a :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blæ.. slutter på jobb 1600.. så rekker ikke å komma på treffet før det er "over".. I tilegg skal jeg jobbe på søndagen og så overnatting er litt uaktuelt. :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blæ.. slutter på jobb 1600.. så rekker ikke å komma på treffet før det er "over".. I tilegg skal jeg jobbe på søndagen og så overnatting er litt uaktuelt. :/

 

Kjipern :/ ingen muligheter for flytting eller bytting?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipern :/ ingen muligheter for flytting eller bytting?

 

Bytt vaktene dine :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ække så lett å få gjort :) mulig få til å slutte rundt 12 ellerno.. men tar vel 3 timer å kjøre opp og.. så da rekker jeg ikke stort annet enn fylla :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå skal man jo ikke kimse av en fest i VACN regi da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal som sakt på jobb dagen etter :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var pokaler i hus også gitt! Begynner å nærme seg dette treffet nå :D

 

Minner om at vi har lagt til en egen premiering for beste Skoda/Seat (kom på det da det sto en lekker Superb utstilt på Hadelandstreffet i år) - så vi håper på flere av disse på utstillingen i tillegg til VW, Audi og Luftkjølt ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var pokaler i hus også gitt! Begynner å nærme seg dette treffet nå :D

 

Minner om at vi har lagt til en egen premiering for beste Skoda/Seat (kom på det da det sto en lekker Superb utstilt på Hadelandstreffet i år) - så vi håper på flere av disse på utstillingen i tillegg til VW, Audi og Luftkjølt ! :)

 

Var jo noen fine skodaer på våler også :)

Synes det bare er flott at det blir flere premieringer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer minst en bil fra Kristiansund:) Regner med at vi blir to, men er ikke helt sikker.

Var litt vanskelig med overnatting men fikk rom på hafjell hotell.

Er vel ikke lange biten med en taxi. En taxibillett er ingen pris for en VACN-fest:) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper bare på å få bilen godkjent, å få vekk kjøreforbude før treffet!:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer minst en bil fra Kristiansund:) Regner med at vi blir to, men er ikke helt sikker.

Var litt vanskelig med overnatting men fikk rom på hafjell hotell.

Er vel ikke lange biten med en taxi. En taxibillett er ingen pris for en VACN-fest:) :)

 

5 minutter i kjøretid, så det går nok bra ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og madammen kommer, i gammel og nyere VW.

 

Ser det er diskutert over her, men er det spesiell grunn for at det ikke er en egen topp 5 veteran klasse?

 

Har ikke vært med på så mange treff, men de to siste så følte jeg kanskje at de veteran bilene som var der druknet litt i overflod av strøkne nyere biler som da stillte i samme klasse?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ble det for oss med telt, var det slik at det bare var å møte opp der siden ikke kunne bestille på forhånd ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere som skal kjøre fra Oslo?? :)

 

Vi kjører fra Hagan, rett nord for oslo, men vurderer å reise allerede fredag kveld. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan ble det for oss med telt, var det slik at det bare var å møte opp der siden ikke kunne bestille på forhånd ?

 

Kan alltids ringe og høre, men det er så godt som garantert teltplass, da helt inntil utstillingsområdet.

Dette er hva hun som drifter campingplassen sa til meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper bare på å få bilen godkjent, å få vekk kjøreforbude før treffet!:o

 

Kjøre ilag bortover, hvis alt ordner seg hos deg? og jeg ikke møter på noen refleksvester i nærmeste fremtid?

 

Edit: Bank i bordet :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utstilling begynner 14, når regner dere med sånn ca den er ferdig(dvs premiering gjennomført)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å si et bestemt tidspunkt, det spørs hvor mange som kommer. Men innkjøring er som skrevet frem til 15, så bedømming vil starte litt etterpå. Men mellom 16-17 en gang vil jeg tro premiering er gjennomført, så vi kan begynne å trekke opp i lavvoen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre ilag bortover, hvis alt ordner seg hos deg? og jeg ikke møter på noen refleksvester i nærmeste fremtid?

 

Edit: Bank i bordet :D

 

 

Det kan vi gjør :) Når tenker du å kjøre da? Vi vurderer å kjøre ifrå Sula 01.15 natt til lørdag :)

 

Travelt å kjøre på dagen! :P + da er kjangsen for å bli stoppet større!

 

Nå er bilen skrudd tilbake sånn den skal vær, så håper alt går bra på Torsdag :)

 

BANK i bordet!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan alltids ringe og høre, men det er så godt som garantert teltplass, da helt inntil utstillingsområdet.

Dette er hva hun som drifter campingplassen sa til meg :)

 

Høres flott ut :)

Ser ut til at jeg får dratt med meg et par folk oppover også så får slått opp teltet : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble forandring i planene her, så derfor lurer jeg på om det er noen som kjører fra Elverum/Hamar-området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble forandring i planene her, så derfor lurer jeg på om det er noen som kjører fra Elverum/Hamar-området?

 

Jeg skal kjøre fra Hamar i hvertfall. Men ikke satt noe avreise tidspunkt enda. Mulig jeg må ha med junior og da kam det variere litt på tiden. Vet mere nærmere treff dato.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Si ifra når vet mer da, så kan jeg kanskje møte deg i Hamar-traktene et sted og ta følge? :)

 

Jeg antar det er flere fra Hamar omegn som skal dit også? Moro hvis en liten gruppe biler kunne ha kjørt sammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Si ifra når vet mer da, så kan jeg kanskje møte deg i Hamar-traktene et sted og ta følge? :)

 

Jeg antar det er flere fra Hamar omegn som skal dit også? Moro hvis en liten gruppe biler kunne ha kjørt sammen.

 

Skal vel oppover i løpet av lørdagen jeg å.. regner nok med at de fleste skal dra da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.