Mjøstreff 2012 - 28.-29. Juli - Hunderfossen Camping.

Kommer du på Mjøstreff 2012 - Hunderfossen Camping?  

148 stemmer

  1. 1. Kommer du på Mjøstreff 2012 - Hunderfossen Camping?

    • Ja, jeg kommer!
      58
    • Jeg kommer kanskje.
      80
    • Nei, har dessverre ikke mulighet.
      10


Anbefalte innlegg

Je tenkte ratt å rese på fredagen je :P Fiske litt utover natta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører fra Hamar på morgenen :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg har veldig lyst til å sove i bilen, er det bare å parkere bilen ved campingen etter utstillingen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg har veldig lyst til å sove i bilen, er det bare å parkere bilen ved campingen etter utstillingen?

 

Det skal nok gå veldig bra :) Langt ifra fullt der om dagen ser jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører fra Hamar på morgenen :-)

Gull. Da satser vi på samkjøring vi som drar via/fra Hamar :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg har veldig lyst til å sove i bilen, er det bare å parkere bilen ved campingen etter utstillingen?

 

Den kan jo bare stå på utstillingsplassen, den er forbeholdt oss frem til søndag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og madammen kommer, i gammel og nyere VW.

 

Ser det er diskutert over her, men er det spesiell grunn for at det ikke er en egen topp 5 veteran klasse?

 

Har ikke vært med på så mange treff, men de to siste så følte jeg kanskje at de veteran bilene som var der druknet litt i overflod av strøkne nyere biler som da stillte i samme klasse?

 

Det blir egen veteranklasse. Det kan se ut til at det kanskje kommer noen veteraner, da det er invitert div luftkjølt klubber, så vi velger å ta med den klassen også.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Si ifra når vet mer da, så kan jeg kanskje møte deg i Hamar-traktene et sted og ta følge? :)

 

Jeg antar det er flere fra Hamar omegn som skal dit også? Moro hvis en liten gruppe biler kunne ha kjørt sammen.

 

Hvis det blir til at jeg drar kan jeg sikkert møte dere på Mjøsbrua å slå følge derfra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer jeg og Ole Andreas Wiik med A4 og A5 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kommer jeg og Ole Andreas Wiik med A4 og A5 :)

 

Kjøre ilag med oss da? (Meg, Steffen Hansen og Kristoffer Hansen)

Vi tenkte å kjøre natt til lørdag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er hotell opphold i boks! så da kommer jeg om ikke onkel blå / BT ikke vil jeg skal komme meg ned;)

 

Hvor er nærmeste / beste plassen for selv vask av bilen?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sindre: kjører nok nedover i relativt fornuftig tid på fredagen, så det passer nok dessverre dårlig. Artig å se at det er en del frå Sunnmøre som skal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er hotell opphold i boks! så da kommer jeg om ikke onkel blå / BT ikke vil jeg skal komme meg ned;)

 

Hvor er nærmeste / beste plassen for selv vask av bilen?:)

 

Lillehammer. Statoil Strandtorget, Statoil Nordre Ål, Uno X Vignes er noen eksempler.

Det kommer til å bli en liten plass nede ved Fossekroa, men det blir i verste fall bare en hageslange med kaldt vann for avspyling av støv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da det ser ut som om det er blitt noen endringer i feire planene mine så vurderer jeg sterkt å ta turen på dette treffet likevel.. : rolleyes

Men mulig det bare blir et dagstreff og ingen overnatting.. Kommer jo også helt an på været og planene ellers mtp feire.

 

 

Men en ting jeg lurer på, snakket med et par stk på jobben nå som er med "luft avkjølt" klubben og de har vi jo på en måte alltid invitert på TDM treffene, og de har jo også takket ja og vært med på flere av våre TDM treff. Men når en hadde skrevet på Facebook eventen (husker ikke hvem) så hadde han fått som svar at premiering var kun påberegnet klubb medlemmer i VACN.

Det er jo sikkert riktig tenkt det , men jeg synes at vi også burde latt de i luft klubben også få mulighet til å være med. : rolleyes

 

Bare en liten "Vag-spirit" fra min side.

Men for all del, jeg sitter ikke styret lenger og tenkte bare lufte det ut og at det kanskje de ser litt "dystert" på det.. kanskje... :confused:

 

 

NInja edit:

Noen som vet hvordan været er meldt i helgen forresten??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er itte noe krav at dem skal være medlem lenger. :)

vil også Si at man må ta med ting som vil selge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg som har skrevet alt det på Facebook, da det ikke var helt klarhet i hvem som var invitert. Men hvis han/de ikke har lest siden det innlegget, kan de sjekke en gang til.

Vi åpner for alle med VW/Audi/Seat/Skoda, uansett årgang, medlem eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De overlevde i Bergen her om dagen. Der kom det vel rundt 60mm på ett døgn, så 8mm er jo bare koselig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desto større grunn til å legge en skikkelig voks som beader bra : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir egen veteranklasse. Det kan se ut til at det kanskje kommer noen veteraner, da det er invitert div luftkjølt klubber, så vi velger å ta med den klassen også.:)

 

Så bra. Håper dette er noe VACN kommer til å fortsette med på senere treff også. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer ikke til å ha den helt store premieringen av veteraner, men vi tar dette som en test, så reviderer vi ev. neste år, hvis vi fortsatt får sitte i styret, og treffet blir en suksess :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kommer på fredagen eller kjører alle tidlig på lørdag morgen, av dere som har litt lang vei? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.