Mjøstreff 2012 - 28.-29. Juli - Hunderfossen Camping.

Kommer du på Mjøstreff 2012 - Hunderfossen Camping?  

148 stemmer

  1. 1. Kommer du på Mjøstreff 2012 - Hunderfossen Camping?

    • Ja, jeg kommer!
      58
    • Jeg kommer kanskje.
      80
    • Nei, har dessverre ikke mulighet.
      10


Anbefalte innlegg

Kjører natt til lørdag evt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som kommer på fredagen eller kjører alle tidlig på lørdag morgen, av dere som har litt lang vei? :)

 

Mulig jeg å anders lunde kommer fredag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men en ting jeg lurer på, snakket med et par stk på jobben nå som er med "luft avkjølt" klubben og de har vi jo på en måte alltid invitert på TDM treffene, og de har jo også takket ja og vært med på flere av våre TDM treff. Men når en hadde skrevet på Facebook eventen (husker ikke hvem) så hadde han fått som svar at premiering var kun påberegnet klubb medlemmer i VACN.

Det er jo sikkert riktig tenkt det , men jeg synes at vi også burde latt de i luft klubben også få mulighet til å være med. : rolleyes

 

Bare en liten "Vag-spirit" fra min side.

Men for all del, jeg sitter ikke styret lenger og tenkte bare lufte det ut og at det kanskje de ser litt "dystert" på det.. kanskje... :confused:

 

 

Det er ganske lenge siden jeg sendte en mail med invitasjon til Luftkjølt-klubbene på hver sin side av Mjøsa - har ikke fått noe svar fra dem, men håper ledere videreformidlet invitasjonen iallefall :)

Kjenner ingen av medlemmene personlig så valgte å sende mail til ledere og fellesmailen deres :)

 

 

Ellers så har jeg hatt en drøy uke ferie nå (derfor litt stille fra meg) - så nå er jeg skikkelig klar for et knalltreff! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går nok bra Vivian.

Jeg har nevnt det igjen for de jeg kjenner som er litt inn i det miljøet på jobben så de skulle ta det med seg videre, men de selv var usikre om de kom da de driver med litt prosjekter som de ønsker å få ferdig..

 

Men da har de fått tilbudet både pr mail og muntlig fra meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke medlemskort for å komme inn eller?

Jeg er nytt medlem og har ikke fått det enda..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger ikke medlemskort for å komme inn eller?

Jeg er nytt medlem og har ikke fått det enda..

 

Neida det trengs ikke. Bare å møte opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

klar som et egg, med ny bil;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De overlevde i Bergen her om dagen. Der kom det vel rundt 60mm på ett døgn, så 8mm er jo bare koselig :)

 

Ironisk at det nesten er meldt 60mm nedbør nå :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Straks annkommet hunderfossen her;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da passerte jeg akkurat treffplassen. Den er nå helt tom for turister. Så da skal det være klart for treff i morgen. Krysser fingrer og tær for at været holder seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Straks annkommet hunderfossen her;-)

 

Var det du som sto der ja? Jeg og Egil var der for å planlegge litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får ha lykke til med treffet i helga:)

Får håpe sola titter på dere iblandt da, så dere ikke blir forkjølet elns

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det trengs hjelp er jeg og typen på plass i løpet av kvelden.

Er det mulighet for å skylle over bilen på campingen der før man parkerer for natten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er man klar for treff :glad:

jeg og Theodor reiser fra gjøvik rundt 10 eller noe så får litt tid med telt og vask før klokka 2 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ironisk at det nesten er meldt 60mm nedbør nå :P

Haha fæækk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra hvor og evt når går det noen kolonne oppover fra Østfold/Oslo som jeg kan slenge meg med på? :) ser ut til å kunne bli fuktig! :P er det gress det skjer på eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ironisk at det nesten er meldt 60mm nedbør nå :P

 

Jaja - da får vi iallefall god bruk for lavvoen i morgen kveld :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra hvor og evt når går det noen kolonne oppover fra Østfold/Oslo som jeg kan slenge meg med på? :) ser ut til å kunne bli fuktig! :P er det gress det skjer på eller?

 

Utstillingsplassen er på gress ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har sikkert blitt spurt om før men... Er det noen nære vaske/avskyllings plasser ? Eller blir nærmeste Lillehammer ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det du som sto der ja? Jeg og Egil var der for å planlegge litt ;)

 

Jepp,sjekket forholdene,hehe. Aha,tenkte mg det var noen i styret. ;-) Jg kommer md 2 biler;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette har sikkert blitt spurt om før men... Er det noen nære vaske/avskyllings plasser ? Eller blir nærmeste Lillehammer ?

 

Klipper og limer det Brage skrev jeg (er ikke så oppdatert på vaskeplasser oppi der :P)

 

Lillehammer. Statoil Strandtorget, Statoil Nordre Ål, Uno X Vignes er noen eksempler.

Det kommer til å bli en liten plass nede ved Fossekroa, men det blir i verste fall bare en hageslange med kaldt vann for avspyling av støv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Minner på delesalget vårt om noen har deler liggende : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang vaskeplasser, Statoil Strandtorget har 6 plasser på et nylig bygd anlegg, Statoil Nordre Ål har to vaskeplasser, på Uno-X Vingnes er det en og på Shell 7-eleven oppe i Løkkegata midt i byen. For de som kommer nordfra, er det ingen sør for Ringebu, mulig det ikke er der heller. Esso Hafjell har bare maskin, riktignok en helt ny en, men det prater vi ikke om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.