#276 Skrevet Januar 4, 2014 Hvilke felger er dette? OZ Fittipaldi er jo givet, men klarer ikke finne ut hva denne modellen heter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Januar 4, 2014 Fittipaldi 5 stars dukker opp som den mest lignende designen på google.com iallefall, om det er fittipaldi da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Januar 4, 2014 Fittipaldi 5 stars dukker opp som den mest lignende designen på google.com iallefall, om det er fittipaldi da? Ja, det er Fittipaldi. Har senterdeksler til de også. Prøver bare å slå fast hvilken type det er, før jeg legger de ut for salg. Men takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Januar 4, 2014 Da er det ikke 5 star, så nå at eikene på felgene dine er buer mere. Fittipaldi 500 ser mere riktig ut etter å ha studert bildet ditt litt nøyere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Januar 14, 2014 Noen som vet hvordan felger dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Januar 14, 2014 BBS CH-R ser det ut som ved første øyekast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Januar 14, 2014 BBS CH-R ser det ut som ved første øyekast. Ja, syns det selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Juni 24, 2014 Disse da? Det jeg har funnet ut er at det er typ BMW X5 felger, men har ikke funnet navnet på de! Akkurat bestilt med A4 b8.5, og syntes disse er skamfete på bilen! Sikkert like greit å bare spørre en BMW forhandler, meen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Juni 24, 2014 BMW felger, fra X5 om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Juni 24, 2014 BMW Style 132:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Juni 25, 2014 BBS CH-R ser det ut som ved første øyekast. Tror ikke det er BBS CH-R men muligens en replika? Det skal stå "MOTORSPORT" like utenfor hullene til hjulboltene, og det gjør det ikke her. Kan godt være at bildet spiller meg et puss dog. Ref: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Juni 25, 2014 Hvilke felger er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Juni 26, 2014 Prøvde å søke litt, men gadd ikke mer:p Jeg veit ihvertfall at designet er OEM Mercedes, så da har du litt å gå ut ifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Juni 26, 2014 De er fra nyere E-klasse, omlakkert. Mener at det er disse: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48727454 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=49197285 http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48431316 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Juni 27, 2014 avantgardefelger til Mercedes E klasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Juli 17, 2014 På jakt etter felger, noen som vet hva disse heter, og om det er mulig å få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Juli 17, 2014 Det der er vel Tracer Tech 1, tenker jeg. Fint mulig å få tak i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Juli 19, 2014 Jeg kan bruke denne tråden til å spørre et spørsmål som jeg undrer på. Hva er forskjellen på BBS RS og RM? De ser jo like ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Juli 19, 2014 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4173528-DIY-Rebuilding-BBS-RS-RM Personlig liker jeg RM best. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Juli 20, 2014 RS er 3-delt og RM er 2-delt, samt at senterdekslet er annerledes, og det samme er innfestingen på senterdeksel og sentermutteren. Sentermutteren på RS skrues på, mens på RM klipses den på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Juli 20, 2014 Takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Juli 30, 2014 Noken som veit kva det er ? Står Mangels Ki(?) på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet August 1, 2014 (endret) Hva heter disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet August 1, 2014 Hva heter disse?[ATTACH=CONFIG]213990[/ATTACH] Ugyldig vedlegg, står det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet August 1, 2014 Hva heter disse?[ATTACH=CONFIG]213991[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]213992[/ATTACH] :):) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...