"Hvilke felger er dette?" - tråden

Anbefalte innlegg

Si ifra hvis du finner ut, for det vil jeg vite også - veldig kule:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hva slags felger det er på bildet ? Trodde det var folk med peiling her inne på forumet jeg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags felger er dette ? Er 19" som står på en A6 i en annonse på finn. Har sendt sms til eier men ikke fått svar.[ATTACH=CONFIG]185328[/ATTACH]

Minner om en "vinterdekks felg " som ble levert til 1.gen. A8 (D2?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

images.jpg

 

Kan jo også være at de er fiktive:-D Siden de er fra et spill.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke godt å si med det lille frimerket av et bilde, men det ser ut som RS4-II i en konkav utgave. Jeg tipper at de er fiktive, inntil det motsatte er bevist :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke godt å si med det lille frimerket av et bilde, men det ser ut som RS4-II i en konkav utgave. Jeg tipper at de er fiktive, inntil det motsatte er bevist :P

 

Har du ikke lupe kanskje? hehe....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvilken felg dette er ?

 

Det står RH på innsiden men tror ikke dette kan være Tecnic sine ? disse har skruer det har ikke de :/ så langt som jeg vet.RH 8Jx18H2 ET 35 5x112 og et nummer. AV808535, 1126

 

IMG_0178.jpg

IMG_0175.jpg

IMG_0177.jpg

IMG_0179.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står RH på innsiden men tror ikke dette kan være Tecnic sine ? disse har skruer det har ikke de :/ så langt som jeg vet.RH 8Jx18H2 ET 35 5x112 og et nummer. AV808535, 1126

 

Har du googlet nummeret AV808535? Jeg gjorde det, og fikk øyeblikkelig svaret Artec/RH Prestige 8x18, produsert av LAG Ladenburger Aluguss GmbH & Co KG. Her er også TÜV-papirer for bruk av denne felgen på diverse Audi-biler: http://www.rh-alurad.de/gutachten/RZ-055868-F0-035.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

06-900x600.jpg

 

05.5-600x900.jpg

 

Visstnok RS4 B8 felger, men veit noen modellnavnet på de? Og dimensjoner?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke alle originalfelger som har et modellnavn... (tror jeg gjentar meg selv her...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg leste 9x20 ET 28 tidligere, med et lite forbehold ang innpresset.

265/30-20 de leveres med fra fabrikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Picture1.png

 

"gussräder" betyr støpte felger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg leste 9x20 ET 28 tidligere, med et lite forbehold ang innpresset. De er forøvrig smidde.

265/30-20 de leveres med fra fabrikk.

9x19 ET29 var de på bildet etter hva jeg fant ut her om dagen, men finner ingen til salgs på Ebay. Delenummer eller et modellnavn/kallenavn hadde vært til stor hjelp. Hadde vært perfekte på en 3BG: ja :

 

Fant de forøvrig ikke i OEM-lista jeg pleier å sjekke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

TT`n over her kjører OEM Rs4 9x20 et 26 med 225 30 20.. disse er levert av AH-Exlusive Parts. Finner ikke Teil.Nr. selv på disse, Så send AH ett spørsmål på Face :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er de uansett en tomme for store for mitt tilfelle:) Stod nemlig 9x19 ET29 på Canibeat, men da var nok det feil.

 

Edit: Hvis noen veit om man kan skaffe replica eller originale i lignende dim, bare en tomme mindre, så skrik ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forelska meg i de hjula første gang jeg så dem på nye RS4:) Pokker at dem har så lavt innpress: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, vil gjerne ha de i 19". Og for meg som har litt eldre bil, er innpresset perfekt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet ikke om alle tåler å høre det. Men likevel. Disse Audifelgene 5 bolter i stedet for 4. Og 10 eker i stedet 8. Men ellers ligner de veldig på noen av markedets billigste felger: Fox 2.

 

b71209_1045black.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_4937.jpg

 

 

Hei, noen som kan hjelpa med hva disse heter??

 

Dan

IMG_4938.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]187296[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]187295[/ATTACH]

 

Hei, noen som kan hjelpa med hva disse heter??

Dan

 

8,5x19" ET43

8k0 601 025 ak 1h7

 

Senterkopp

8t0 601 170 a

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.