Gruppekjøp på OCZ SSD Disker

Anbefalte innlegg

Jeg må jo spørre, kjenner du de du skal handle av? Frister, men må jo si at det er interessant at du skal klare en pris på rundt 800kr mot 2200 kr på komplett da det såvidt meg bekjent ikke er så mye fortjeneste på disse komponentene. Oversvømmelser o.l. i landene som produserer de har vel ikke gjort ting bedre heller...

 

X2, fins det noen garantier for at dette ikke er kinakopier eller noe annet tull? Høres alt for godt ut til å være sant at disse kan selges med utpris på nesten 1/3 av hva komplett har når det i tillegg skal gå via et norskt firma. Er så godt som aldri så mye fortjeneste på slikt utstyr, og jeg stiller meg tvilende til at noen går i pluss på å selge de så billig..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært fint om du kan komme med en pris inkl porto i Norge.

 

Hva inkluderer prisen på 800kr/stk? Om det er pris i Norge for feilfrie disker er det ekstremt billig. Kan du skaffe 1000stk tipper jeg du kunne solgt dem til Komplett mandag morgen med god fortjeneste..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med om prisen er rett!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer garantert til å kjøpe flere viss det kommer fram at dette er seriøse greier og ikke bare et luftslott ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt ta 1 stk, hvis det er orginale greier og ikke noe tull...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må jo spørre, kjenner du de du skal handle av? Frister, men må jo si at det er interessant at du skal klare en pris på rundt 800kr mot 2200 kr på komplett da det såvidt meg bekjent ikke er så mye fortjeneste på disse komponentene. Oversvømmelser o.l. i landene som produserer de har vel ikke gjort ting bedre heller...

 

Oversvømmelsene gikk bare utover vanlige Mekaniske Harddisker:) så det har faktisk hjulpet SSD diskene nede i pris. Men skjønner poenget ditt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det vel over 50 stykker nå?

 

Når kan vi forvente å få dette? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Bestillingen skjer om 1 til 2mnd.

 

Men er det vel over 50 stykker nå?

 

Når kan vi forvente å få dette? :)

 

Vi skal pdd ha 51 stk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal ha en også, om den får plass i min bærbare vel og merke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar ett par hvis prisen blir grei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørnar: Den får plass :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil hvertfall ha en bekreftelse på at dette er ekte før jeg skal ha..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil vi jo alle sammen det da Thomas, men det er da ingen vits at så mange skal poengtere dette før vi får høre noe mere fra han som har spurt om interessen her nå. Spesielt ikke siden jeg syns noen av de "vil vite at det ikke er bull"-innleggene virker litt aggressive, og det som sagt uten at "selger" har fått henta mer info enda. Ingen av oss kommer til å betale for noe før vi vet at det er ekte vare, men jeg går ikke i kassa på rema og sier "Faen heller, jeg skal ha cola altså, men ikke før jeg vet at det er ekte coca-cola dere selger", og det før jeg har vært å sett om de i det heletatt selger cola..

 

PS: Det står i første post at bestilling skjer om 1 til 2mnd.. Så ikke forvent å få "disker" over natta..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med, satt opp en disk. Fikk du vite noe mer i dag, Tord?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk to her inne som klarer og skrive noe fornuftig.

 

Nei har enda ikke fått vite noe nytt, er bare og smøre seg med tålmodighet.

Som sagt, disse diskene skal bestilles rett i fra OCZ sine fabrikker og vil ikke være noe bullshit Kina crapp kopier..

 

Ang garanti så har de 2- eller 3 års garanti i fra OCZ og har selv benyttet meg av garanti ordningen deres en gang og de har kjempe god kundeservice.

 

Frakt tiden vil være noe lang mtp på at disse vil bli sendt med båt over havet og til Norge / Europa.

 

Og til dem som er skeptisk på prisen så er jeg selv skeptisk, har ikke fått noen garantier på at prisen vil bli 800kr, men rundt det området der iallefall.

SSD prisene går stadig nedover, og hardisk "krisen" i de oversvømte landene har hjulpet godt på.

Og momsen på disse blir jo heller ikke allverden, så det er iallefall min minste bekymringen...

 

Har også foretatt et kjapt google søk (ocz agility 3 240 gb fob price) og ser at visst man kjøper i stort kvantum så er ikke prisene så ille.

 

Vi har over 50 disker nå, så skal prate med fyren jeg har kontakt med, er selv veldig sugen på en til SSD disk eller 2.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt jobba Tord :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har enda ikke fått vite noe nytt, er bare og smøre seg med tålmodighet.

 

Var ikke negativt ment. :) Jeg har god tid jeg, så er null stress for min del!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett også meg opp på listen med èn disk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar en jeg også da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne ha 2 stk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle som skriver at de vil ha 1 eller 2. er det ikke enklere å bare skrive det i GOOGLE dokumentet som er nevnt i første post?

 

Greit å holde tråden litt ryddig til konkret info istede for å få 5 runder med notifications pr dag pga unødig posting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisantydningen, selv om den sprekker med noen hundrelapper pr disk, er så bra at det bare er dumt å IKKE hoppe på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt meg opp på en, må jo prøves:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aner pokker ikke hva det er, men er så stor interesse for det, at jeg har jaggu lyst på en jeg og... :P

 

Siden jeg har null peil på hidden, så må jeg bare spørre.. hva er dette for noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.