Gruppekjøp på OCZ SSD Disker

Anbefalte innlegg

Hehe, til og med dette blir det diskusjon om på dette forumet :)

 

 

Bjørnar: Den får plass :)

 

 

Litt off topic. Den skal i en bærbar. Så, gjør den? Gutta på jobb var skeptiske, hvertfall da jeg forklarte hvordan jeg skulle montere den. Være seg slå den flat med hammer og RÆMME den inn i CD drevet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg mener også den vil få plass, så å si alle bærbare utstyres med en 2.5" harddisk idag og ssd-disken er like stor :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller tenker du på å utvide med en ekstra disk, Bjørnar?

Så lenge du tenker å erstatte en disk som allerede sitter i laptopen så skal det være piece of cake :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte i utgangspunktet å legge til, men ser jo at det er ikke noe problem pr nå med ca 100 gb harddiskbruk. Så nok ot fra min side, jeg tar en om det er bra greier :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte i utgangspunktet å legge til, men ser jo at det er ikke noe problem pr nå med ca 100 gb harddiskbruk. Så nok ot fra min side, jeg tar en om det er bra greier :)

 

Er jo ikke plassen som er konge, men å bytte ut en bevegelig disk med en slik SSD disk vil gjøre hele hiddenmaskinen din hvertfall 3 ganger sjappere på alt du gjør.

 

Før når jeg åpnet F.eks Photoshop så tok dette minst 10-15 sekunder (mye filer som lastes)

Nå tar det i underkant av 4 sekunder. Datamaskinen slår seg på før jeg klarer å sette meg foran pc`en ++

 

Harddisken er den største flaskehalsen på nyere pc`er og anbefaler alle å bytte ut den gammeldagse harddisken dere bruker på Systemdisken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke plassen som er konge, men å bytte ut en bevegelig disk med en slik SSD disk vil gjøre hele hiddenmaskinen din hvertfall 3 ganger sjappere på alt du gjør.

 

Før når jeg åpnet F.eks Photoshop så tok dette minst 10-15 sekunder (mye filer som lastes)

Nå tar det i underkant av 4 sekunder. Datamaskinen slår seg på før jeg klarer å sette meg foran pc`en ++

 

Harddisken er den største flaskehalsen på nyere pc`er og anbefaler alle å bytte ut den gammeldagse harddisken dere bruker på Systemdisken.

 

Ja, det vet jeg. Tenkte jo å ha den bevegelige disken til dilldall som feks den lille mp3 samlinga mi, og ha alt av system på en SSD disk. Jeg har kjørt en test på maskina, og det er harddisken som gjør den tregere enn den trenger å være ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har satt meg opp på 2 stk her også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er med. Satt opp 3stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

79 i Google docs, dokumentet sålangt! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt sikkert en slik en vi får ^^

hdd-tgs1-408x500.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg skrevet meg på.

 

Blir spennende å teste om dette virkelig er så bra som det høres ut som. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal det vel være. Det er jo ett original produkt som annonseres her.

Vet trådstarter om ansvaret som ligger i å importere og selge disse her i landet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt meg opp med 2 stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

la meg inn med 5 stk jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt meg opp for 2 stk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 stk her også :) Fått noe mere info om leveringsdato?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når går bestillingen?

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satt opp 2 på meg og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får vi bedre pris jo flere disker vi klarer å bestille? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda ikke fått noe bekreftelser på pris eller levering i fra fyren jeg sammarbeider med, ting tar tid, som forventet...

Må bare mase enda mere.

 

Har også sett etter levrandører, har funnet et par, men om dem er troverdige vet jeg pr dags dato ikke.

Dere kan jo selv sjekke ut her blandt annet: http://www.alibaba.com/trade/search?Country=&IndexArea=product_en&fsb=y&SearchText=ocz+agility+3+240+gb

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alibaba, og AliExpress har man gode erfaringer med. Men somregel er det jo umerkede varer de selger. Så spørsmålet er jo om det er ekte OCZ eller ikke. Vil forsovidt tro det er ekte vare.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sende en mail til en av de og få tilsendt en disk for testing kansje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ann å høre. Si det at, Hei, jeg vil gjerne teste en disk, og hvis det er hva dere påstår det er, så bestiller jeg 100...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.