#176 Skrevet April 15, 2013 Sorry å si det, men den Touranen er litt sjabbi......Ikke at min er i perfekt tilstand;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet April 15, 2013 "litt"? stod utenfor biltema her om dagen så da fikk jeg se den fra 1m hold.. Det var sort matt folie på lyktene, 3 stk rosa felger med tilsvarende støv på dekka.. Masse stickers.. Panser BH osv.. Less is More? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet April 15, 2013 Jeg sa aldri at den så bra ut Så den bare fra oppe i Stamina, men ja, så litt sliten ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet April 16, 2013 Så den i stad!!!!!!! Ehhhhhhhhhhhh....... Smak å behag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet April 16, 2013 Møtte forresten en grå/sølvgrå 1.generasjon Allroad ved Grenland Auto for ei stund sia, som hilste noe veldig.. Kan det ha vært deg, Helge Gjerseth? Litt sent svar , men det var meg gitt! måtte jo hilse når jeg endelig møtte en s2 i området 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet April 16, 2013 Oi, skal vist på tysklandstur med vacn!!!!!!!!!! Blir sikkert helt greit!!!!!! Konge morrrrrrrrrrooooooooo!!!!!!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet April 16, 2013 Blir MK1 gutta på tur da! Gratulerer! Det blir morro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet April 16, 2013 Hvem andre herfra skl da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet April 16, 2013 Magnus fra Siljan tror jeg sto som rødt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet April 16, 2013 Jepp, skal nedover til Tyskland. Men ikke med mk2en, kjører sammen med Gisle Stavenes, i hans Audi A4 Har plan om en liten overhaling av mk2en før den kjører for langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet April 16, 2013 Litt sent svar , men det var meg gitt! måtte jo hilse når jeg endelig møtte en s2 i området Hehe se der ja. Var litt treig på labben jeg, men kjenner igjen bilen din neste gang med svart fanger og lakkerte hjulbuer? Såg fin ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet April 16, 2013 Jeg skal, og gleder meg STORT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet April 19, 2013 møte Helge i Allroden i dag med henger på slep, jeg var nok litt treg på labben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet April 20, 2013 Hilste på mr Lehne ved flyplassen i går:) Kult å være aktiv på forumet så det blir flere å hilse på langs veien:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet April 20, 2013 Møtte Mr ikke Hilse i går jeg å, men han ville ikke hilse;) god damn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet April 20, 2013 Hilste på mr Lehne ved flyplassen i går:) Kult å være aktiv på forumet så det blir flere å hilse på langs veien:) Så at det var deg lagt ifra, bilen så meget bra ut Møtte Mr ikke Hilse i går jeg å, men han ville ikke hilse;) god damn Hehe, sorry Mats! Så at det var deg i siste liten Ikke vant til å se den bilen og at kona di kjører! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet April 20, 2013 Går konebilen til Leif Nilsen her nede nå? Møtte på en blå, Bærumsregistrert RS4 sedan i Gunnar Knutsens veg i dag med og den var rimelig lik etter min husk i alle fall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet April 20, 2013 Går konebilen til Leif Nilsen her nede nå? Møtte på en blå, Bærumsregistrert RS4 sedan i Gunnar Knutsens veg i dag med og den var rimelig lik etter min husk i alle fall. SSP har den nå, så på facebook at de var ute å lufta m1 , m3 å RS4 i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet April 20, 2013 De har vel hatt den stående en god stund ssp nå. Hadde eu på a4n der oppe i fjor sommer og den stod der da også. Hadde gjort seg på gårdsplassen her ute den gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#195 Skrevet April 20, 2013 De har hatt den i 2 år tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#196 Skrevet April 20, 2013 Vi snakker år, ja. Her ser vi hva jeg får med meg;). For øvrig varmer det en multibilinteressert sjel å se at stadig flere E30'er med 15" BBS RS001 finner veien ut av vinterlagringa. Det er mye å snu seg etter når man går hunde-/trilletur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#197 Skrevet April 22, 2013 Så at det var deg lagt ifra, bilen så meget bra ut I lige så du:) Så det var deg med en gang når jeg så de gule grøftelysene:thumbup: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#198 Skrevet April 23, 2013 Noen på Cars & Coffe søndag 28.04 Det er på Barkåker utenfor tønsberg.. http://forum.vacn.no/showthread.php?252773-Cars-amp-Coffee-2013-treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#199 Skrevet April 24, 2013 spotta en hvit golf 6 med lime grønne felger ved moheim i dag,, noen hær? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#200 Skrevet April 24, 2013 Lars Erik på Grenland Auto i dag? Fin lyd i RS'n. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...