Royal Fitment 2012, 25. august

Er du med??  

38 stemmer

  1. 1. Er du med??

    • Ja
      13
    • Nei
      11
    • Kanskje
      14


Anbefalte innlegg

Ai Ai Ai !

Dette kunne jeg tengt meg og blitt med på , Hvis noen har ett ledig sete ? :)

Har ikke du justerbart liggende til TT'n a? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg snakket med Jens igjen, og ila. kvelden så skulle det komme mye info ang. priser, hotell, mat og ellers generelle kostnader vi bør ta høyde for under dette oppholdet/treffet.

Jens og resten av arrangørene ønsket også at så mange som mulig fra RF skulle sove på samme hotell/område, så de prøver å fikse gode priser på div. hotell til oss som deltar/er på treffet.

 

Vi får smøre oss med litt tålmodighet, så tror jeg vi får det meste servert på fat innen kort tid:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoho! nå er det bare å stå opp tidlig gutta boys!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er glad eg har hotell i Göteborg ;) Men det hotellet di skriver om på forumet sitt ligger nå 25 km ifra Göteborg og 25 ich km ifra treffet. Så vet ikkje helt om eg gidder og skifte hotell. Men for se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reise fra Oslo 05:00 eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dyrt å komme inn på treffet da...... :P hehe!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir det til med hotell? Ser de nevner to muligheter, men hva mener dere andre vi skal gjøre?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva blir det til med hotell? Ser de nevner to muligheter, men hva mener dere andre vi skal gjøre?:)

 

Sover gjerne i dverghytte igjen jeg :) eller i bilen, på plenen eller et annet hotell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært med på dette men muttern er 50år den helgaaa. så tror ikke jeg får slippet unna det gitt.. : (

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vel skrive det jeg skrev på facebook her og.

Det har kommet to forslag på hvor vi kan bo i tråden hos OijOij nå.

 

Enten hotell http://www.sarohus.se/index.html som er ganske nærme gøteborg 1900 sek for dobbeltrum++

 

eller Campingplass http://www.silverlyckan.eu/ som er nærme treffet og litt unna gøteborg. men med myye rimeligere priser på Hytter f.eks. (600 sek natta for 6 manns hytte f.eks..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haiker med Stian Wethammer , Er inntresert i Hotel . Greit og få de fleste samlet ett sted or ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi har kommet frem til å bo på http://www.silverlyckan.eu/

 

Virka som det var det de fleste ville i facebook tråden, deriblant meg :)

 

Ser også at det er en del svensker som har booket hytte der alt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ibis Gøteborg Mølndal har de masse ledig, ligger ca 30 min fra treffet og underkant 10min fra Gøteborg.

Sjekket nettopp, for 16 personer på 8 dobellrom kom det på 4136kr totalt. dvs ca 275 pr pers.

De har godt med parkeringsplasser rett utenfor hotellet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På ibis Gøteborg Mølndal har de masse ledig, ligger ca 30 min fra treffet og underkant 10min fra Gøteborg.

Sjekket nettopp, for 16 personer på 8 dobellrom kom det på 4136kr totalt. dvs ca 275 pr pers.

De har godt med parkeringsplasser rett utenfor hotellet.

 

 

Dette er for 1 dag eller?

 

Jeg kommer garantert til å stikke dit på fredag føler jeg..

Gidder ikke å vandre som en zombie etter 30mil+ kjøring for å værra på treffet klokken 10:00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er for en dag ja. Kjører nok på fredag vi og fra Bergen:) Blir ikke noe kort tur... 550 ca pr pers for 2 netter, ikke ille akkurat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

absolutt ikke ille :)

 

skulle nesten starta en poll for å finne ut hva de fleste vil..

Er jo så mange som vil blir med på detta at det er umulig å vite hva alle vil utenom å lage poll :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tore, ta å sleng opp en poll på facebook siden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det er nødvendig, for det virker som om de fleste er enige om å leie hytter hos http://www.silverlyckan.eu :)

 

Greit for meg, for jeg trenger ikke å bo staselig :) Billig er bra!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det slik at man ser dum ut om man kommer med tilnærmet original bil, eller kan man slenge seg med med A6 med original luftfjæring? :) Ser for meg at dere har biler som er 2-6 cm lavere enn min, selv om min er senket noen mm... For dette frister, om jeg får ting til å passe disse dagene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke sikkert du slipper inn på hoved området om det er klasse inndeling :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedområdet slipper vel alle inn, men det var vel sånn at det var et området der juryen håndplukket ut endel "spesielle" biler.

Mener det stod at det var parkplass til 3000 biler eller noe,så alle får nok plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok å beholde hotellrommet for meg visst det er hytte det er snakk om :) Har med meg "dame" så greit med et skikkelig rom :P

 

Håper bare alt ordner seg ang. bilen sånn at eg får reise!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.