#76 Skrevet August 17, 2013 Tør ikke å dukke opp i en sliten rød KIA, poster dere her hva dere kommer frem til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet August 17, 2013 Bare komme fordet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet August 17, 2013 Så flaut! Ja, jeg må vel nesten det, hente litt inspirasjon fra bilene deres Når møtes folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 17, 2013 Da minner jeg om møte i morgen kl 18.00 ved toys'r'us. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet August 17, 2013 I'll be there. Håper på pent vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet August 17, 2013 Meldt litt usikkert vær, tar vi under E6 hvis det regner da elle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 17, 2013 Vi tar vel dollys om noe skal diskuteres Meeeeen, nå har jeg snakket med Martin Evensen, han har ikke mulighet til å komme imorgen, men ønsker å fortsette som styremedlem/kaserer. og ettersom vi ikke kan gjøre endringer i styre uten at et styremedlem er tilstede, så får vi ikke avgjort noenting imorgen;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 17, 2013 Nå har det vel aldri vært meningen å endre så forbanna mye heller, heller snakke og diskutere hva folk ønsker å gjøre på lokallagstreff, etc. Er mange som "klager" som aldri har vært på treff og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 17, 2013 Nei, det er klart;-) men noe endringer må jo gjøres, vertfall på sikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 17, 2013 Så er det Dolly eller samme sted som sist? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 17, 2013 Vi møtes og samles på vanlige plassen, eller under E6 om det regner.. så flytter vi oss heller til Dolly om det skulle være behov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 18, 2013 Blir det tatt med plater og stickers?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 18, 2013 Jeg skal høre om det er noen jeg kan hente det hos på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 18, 2013 Sykdommen har desverre slått til for fullt her i hus, så må desverre melde pass idag:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 18, 2013 Jeg jobber til 7, så kjörer dit direkte etter fra jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 18, 2013 Ser litt skummelt ut for min del og, men skal prøve å komme;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 18, 2013 (endret) Akkurat tilbake fra hotellopphold i Rømskog og Sverige, så jeg kommer rundt halv 7 tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 18, 2013 Vi står under brua, trur et par har kjørt forbi oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet August 18, 2013 Dårlig vær i sarp? Strålende sol her i moss kommet noe serlig med folk? Får bare beklage at jeg ikke rakk det idag . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet August 18, 2013 9 biler. Står over veien for TrU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet August 18, 2013 Med fare for at det kommer et skeivt bilde nå, så poster jeg oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet August 18, 2013 Fikk da tatt turen innom selv om det ble i japansk folkevogn! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet August 18, 2013 Oppmøte er oppmøte, om man så kommer på sykkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet August 18, 2013 Ble da noen biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet September 11, 2013 Er det treff igjen nå til søndagen, eller neste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...