Anbefalte innlegg

Høres ut som vi får ta oss tid å diskutere dette. :)

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, moro at det skjer noe ^^ Kan vi ikke ta å sette oss ned på feks dollys neste gang og diskutere dette? lettere å ta det personlig, så blir folk litt bedre kjent også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det høres ut som god ide Kristian:) Neste treff prøver vi vel å få til søndag 18/8-12?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en idé.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan godt ta meg av pm sending, eventuellt sms varsling 1 uke og dagen før.

 

Hvis dere i lokallagstyret henvender seg til oss i Hovedstyret får dere mail-liste med alle medlemmer i Østfold.

Enklere å treffe alle som ikke er på forum men som liker at det skjer ting i lokallaget :)

 

Stå på videre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det høres ut som god ide Kristian:) Neste treff prøver vi vel å få til søndag 18/8-12?

 

Får prøve å snuble meg nedover jeg og da! :-) har jo vært medlem I mange år, med en like svart samvittighet for lokallagstreffene I alle år :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, moro at det skjer noe ^^ Kan vi ikke ta å sette oss ned på feks dollys neste gang og diskutere dette? lettere å ta det personlig, så blir folk litt bedre kjent også ;)

 

Høres ut som en plan. Kom med en dato, jeg kan denne og neste søndag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste treff blir neste søndag da elle?

Samme sted? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser sånn ut :) Satse på at jeg får hentet bilen og i løpet av uken, så jeg å får kommet :) Om den så er drit orginal :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett lite ønske fra oss i moss om å ta det her?:-) litt bedre å sitte på feks tollboden;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er det bedre? :P tror Dolly er stor nok til at vi får plass :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det kanskje blir litt vel langt for de som bor i Halden å? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt, jeg slutter kl 7 på Svinesund så jeg kan ikke kjøre før da... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også lukter det sånn i moss:P haha, nei spiller ingen trille for meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte for å få litt variasjon. også er jo ikke akkurat toys den fineste plassen å stå om vi skulle tatt noen bilder osv :) men om dere ikke orker å kjøre så langt så får det vel bli sarp, men da er jeg ikke sikker på at det er så mange fra moss som blir med :P

 

ps: Petterson er lagt ned, så det som fantes av drittlukt er borte for lengst ;p sarpsborg er mye verre xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med litt "her og litt "der"? Jeg for min del kjører gjerne til Moss eller Halden. Må jo liksom ikke være på et fast sted? Dette avtales jo enkelt på lokallags siden vår og på fb.

Da får man jo og en "tur" på vei til treff..

Bare min mening...

 

Anders.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, her var det plutselig mye aktivitet. Har nesten sluttet å være innom Østfold-topicen fordi den var helt død.

 

Lokaltreff har vært savnet, ikke at jeg har en bil akkurat nå, da både prosjektbil og bruksbil er i deler, men bruksbilen skal være ferdig til Rudskogentreffet, og det er jo ikke fryktelig lenge til, etter det er jeg med så ofte det lar seg gjøre. :)

 

Angående sted, er jo ikke Østfold så veldig stort, så for min del spiller det ingen rolle om møtene er i Moss eller Ørje :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stemmer for litt her og litt der! Så får man sett litt av Østfold også heh...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir med på den litt her og litt der jeg å! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må gjerne prøve det igjen :) Vi prøvde det for og for noen år siden, og ha litt treff på forskjellige steder, men resultatet var stort sett at det kom færre fordi det ble "for langt og dra"... Sarp har vel vært brukt da det er geografisk mest i senter av hvor største delen av medlemsmassen har vært :) Men det kan revurderes det og om tidene har forandret seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må gjerne prøve det igjen :) Vi prøvde det for og for noen år siden, og ha litt treff på forskjellige steder, men resultatet var stort sett at det kom færre fordi det ble "for langt og dra"... Sarp har vel vært brukt da det er geografisk mest i senter av hvor største delen av medlemsmassen har vært :) Men det kan revurderes det og om tidene har forandret seg :)

 

Vi kan jo eventuelt prøve da, så ser vi hvordan oppmøte er, blir det dårligere kan vi jo ta det fast et sted igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt her og litt der er jo greit det, bare ikke folk fra halden dropper det når det blir i moss og vis versa.

 

Er det TRU i Sarp den 18. Som gjelder da eller??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vi ikke si Toys nå neste gang da, så kan vi finne ut litt ting der da :) (eller, dvs plassen tvers over veien for toys, da den er litt mindre, ser så mye bedre ut med full plass enn en øde plass med noen biler :P) Regner det pleier vi å snike oss bort under brua :) (og der kan det regne rådyr og littavhvert ;) )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som en plan, så kan vi diskutere mer der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.