Anbefalte innlegg

ja, blir litt dumt, var vel egentlig meningen at stamsaas skulle ta over, men har ikke blitt noe av :/

Kan evt hjelpe til litt jeg, men burde få til en avstemning om det er flere som ønsker det ;)

 

- - - Updated - - -

 

Ja du har jo holdt på en stund du og. Jeg mener iallefall at de/dere som kjenner litt folk i klubben og veit åssen ting fungerer med det å drive et lokallag kanskje skulle få ting til å fungere igjen, selvfølgelig med hjelp fra oss andre og:) hjelper gjerne til med ting hvis det skulle trenges:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Martin evensen som var innom i toyotaen sitter også i styret, men hadde heller ikke noe tid til overs å bruke på det lenger.

men han skulle prøve å bli litt mer aktiv da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei:) men uansett morro å få litt "blest" rundt lokallaget igjen. For det er jo ikke noen tvil om at folk er interesserte å bli med på treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med dere begge to. La oss bringe dette opp til hovedstyret. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, blir litt dumt, var vel egentlig meningen at stamsaas skulle ta over, men har ikke blitt noe av :/

Kan evt hjelpe til litt jeg, men burde få til en avstemning om det er flere som ønsker det ;)

 

- - - Updated - - -

 

 

bla sjøvold ;)

 

Ikke overdriv nå da Tjukken ;) jeg ble spurt om jeg ville når det ble bytte mellom brødrene Sjøvold, det var aldri noe som var meningen skulle skje :) Hadde vært gøy det, men hadde ikke vært for mye tid til det de siste årene, så hadde vel ikke vært mye mer på banen selv.. Men moro om det er fler som er down for å bygge opp et større og mer aktivt lokallag! Bare det vil trekke flere medlemmer til å komme :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres interessant ut det her. På tide å få ferdig vr6'n da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke overdriv nå da Tjukken ;) jeg ble spurt om jeg ville når det ble bytte mellom brødrene Sjøvold, det var aldri noe som var meningen skulle skje :) Hadde vært gøy det, men hadde ikke vært for mye tid til det de siste årene, så hadde vel ikke vært mye mer på banen selv.. Men moro om det er fler som er down for å bygge opp et større og mer aktivt lokallag! Bare det vil trekke flere medlemmer til å komme :)

 

Aha, da har jeg misforstått litt :P

Så i en annen tråd at det var snakk om treff vær søndag, det tror jeg blir litt i overkant for min del, men annenhver funker nok bedre ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kan vi prøve annenhver helg:) men en annen ting, har et medlem her nede som ikke er aktiv på forumet, han lurte på klistremerker til bilen. Noen her som har noe liggende som kunne ha blitt tatt med på neste treff? skulle hatt en par stk selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjøvold og (og Evensen?) har :) jeg kunne tenkt meg å hatt litt liggende selv, så om ikke de kan komme kan jeg hente litt så jeg kan ta med :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. Lokalstyret og klistremerker/skiltholdere er mail sendt til hovedstyret.

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De som er så aktive ja:P hehe. ja hadde vært fint om vi iallefall hadde hatt det litt lettere tilgjengelig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det jo et styre i lokallaget, så i første omgang får vi vel forholde oss til de, uten måtte gå rett til hovedstyret med en gang. Tatt i betraktning at det har vært utrolig stille i østfold delen hele året, og har skjedd litt di siste to dagene, må det kunne regnes med at det kan gå et par dager før alle får det med seg ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne tenkt meg å hatt noe liggende jeg og, tidligere var jo vågen lokalagskontakt for moss, (da moss faktisk hadde en del vacn medlemmer) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja kan vel ikke akkurat regne med at alle henger her inne hver eneste dag:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nå så, men såvidt jeg er bekjent er det vel så godt som ingen aktive i det styret? :)

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vågen flytta tilbake til hamar og er fortsatt aktiv, så han er unnskyldt :P men vi er jo faktisk 4-5 aktive i moss nå, som pleier å møte på treff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Kristian sier, så er vi jo en liten gjeng som har fungert som aktivt lokallag. Selv om ledern for tiden kanskje ikke har så mye tid til å prioritere klubben, har vi jo tatt oss av det som har trengtes :) har selv vært på mange treff i mine snart 8 år i klubben, og er kunn i år det har vært så rolig som nå. Men det kommer å går litt, som alltid, og med årstider :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for stamsaas som leder! så kan heller vi andre som er inntresert bidra litt til drift av facebook side, og evt arrangere treff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nå så, men såvidt jeg er bekjent er det vel så godt som ingen aktive i det styret? :)

 

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2

 

Martin Evensen var innom på søndag han, dog i toyota, men snakka noe om at mk1en hans var på veien igjen idag ;)

Sjøvold svarer på alle spørsmål, men han har vel sine grunner til å ikke være så aktiv akkurat nå....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det i praksis er dødt i et lokallag, uten lokale treff, uten at nye medlemmer finner ut hvem som forsyner med skiltplater/klistremerker og at informasjonen om styret på forumet ikke er ajour så er det prisverdig med initiativ slik som denne tråden. Da kan nye koster og de fra tidligere styre som fortsatt er medlemmer og interesserte i å bidra slå seg sammen og utgjøre et styre. Det bør da fungere i et års tid før man avholder et lokalt valg slik at man har muligheten til en viss rotasjon dersom det er ønskelig. Et styre som har fungert kan motivere flere nye til å bidra så vel som motivere tidligere medlemmer til å melde seg inn igjen og bidra.

 

Selv om facebook kan fungere fordelaktig for mange så er det ønskelig fra klubbens side at man benytter forumet for å diskutere og publisere informasjonen, feks om lokallagstreffene, skiltplater, osv. Så kan man heller bruke FB som en info-/reklamekanal om at det er nytt på gang på forumet. Husk at det eksisterer en rekke medlemer som ikke er på FB, og dessuten går dere da også glipp av support fra klubben som feks denne posten her da hovedstyret ikke har kapasitet til å følge alle slike sider/grupper.

 

Et lokallagsstyre bør bestå av 3-4 stk. Meld fra til styret@vacn.no når dere har fått konstituert dere, oppgi navn på den som skal være lokallagsmoderator her i denne forumkategorien og til hvilken postadresse vi skal sende dere skiltplater og klistremerker. Alternativt kan dette hentes hos klubbens leverandør i Vestby langs E6.

 

Lokallaget får skiltplater og klistremerker gratis av hovedstyret. Platene selger dere for kr 50 pr stk, mens klistermerker kan koste fra kr 0-15 pr stk. Pengene går til lokallaget til formål som lokallagsstyret avgjør. Trenger dere mer økonomisk støtte fra hovedstyret feks ifm arrangementer så kan man også søke om det, som regel med stort hell.

 

Lykke til med et litt mer aktivt lokallag. :)

 

mvh sekretæren i hovedstyret.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker virkelig at det endelig begynner å skje noe i lokallaget! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil si jeg er ganske aktiv på forumet, men denne meldingen gikk meg hus forbi :( er klar for et lite local meet og skiltplater.

finnes det en mulighet for pm til alle som melder seg for møter? det hadde jo vært en bra løsning så man ikke "glemmer" det, tipper det er mange som vil møte, men som rett og slett ikke husker/får med seg at det er treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kan godt ta meg av pm sending, eventuellt sms varsling 1 uke og dagen før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.