Anbefalte innlegg

Snakk om det, men er classic treff i moss.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo ta det i moss før eller etter classic treffet? Så kan det kombineres for de som er inntresert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil gjerne etter, jeg jobber til 4 den dagen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar turen til rudskogen på søndag, så får se når jeg er hjemme igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg også skal på Rudskogen motorfestival nå på søndag, finner meg i Würth teltet momsende på complimentary pølser og brus tenker jeg :) Bilen min står jo ikke ferdig enda heller, så mye mulig jeg må droppe ut denne søndagen.. Får liksom aldri gjort like mye av gangen som man planlegger, alt tar mer tid :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar meg en tur innom ved 6-7 tiden i kveld, så får se om noen dukker opp ved TrU. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det det egentlig ligger Ann nå?

Er det treff nå på søndag? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig da det så ut som det ikke var noe særlig oppmøte nå på søndag. Kan ta turen innom jeg hvertfall, vet ikke om det blir med Golfen, noe jeg håper på, eller om det blir med en rød Corolla :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye mulig da det så ut som det ikke var noe særlig oppmøte nå på søndag. Kan ta turen innom jeg hvertfall, vet ikke om det blir med Golfen, noe jeg håper på, eller om det blir med en rød Corolla :)

 

Høres bra ut, mest sannsynlig så har jeg fått på coiloverne mine å : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut, mest sannsynlig så har jeg fått på coiloverne mine å : rock :

 

Ah yeah! :D Gleder meg til å se den i bakken altså! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi prøve å få en fast søndag i mnd vi kan ha treff? Første søndag hver mnd f.eks, da har alle fått lønn så da er ikke kr til drivstoff et problem hvertfall ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo første søndag i måneden som er den vanlige faste søndagen, før det kom ønsker om flere treff :) er ikke så mye igjen av lønna da for de som ikke får lønn i månedsstart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lønningsdag 15. og 20. hver måned, 2 jobber hjelper på lommeboken :) Er vanligvis ikke bensinen det skal stå på, men jeg skjønner om det er folk som ikke har mulighet på grunn av det altså :) Denne mandags-kvelden har bensinen vært 15,05 her i Spydeberg, og ut fra det jeg har sett i det siste er ikke det så altfor galt :P Ene tirsdagen var den på den nette sum av 16,34 pr liter.... : rolleyes

 

On topic:

 

1. søndag i måneden passer helt fint for meg, men 1. og nest siste i måneden passer jo også :) Er jo bare å henge med, om så mange som mulig kommer hver gang, og vi er synelige så reklamerer jo dette for klubben også :) Er i full gang med å anbefale og videresende kunder på jobben til http://www.vacn.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan si meg enig i første og nest siste i måneden. Er forresten treff til søndagen. Pengene står det vel ikke på. :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treff til søndagen ja :) Blir nok med Corollaen gitt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Muligens jeg titter innom med bastarden ;)

Hvilken tid pleier dere å møte opp?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror desverre ikke jeg rekker denna helge da jeg må inn til Jessheim for å hente guttungen, male 1. Etg så megler kan ta bilder og bytter understell på bilen. Kom mange overraskelser denna helga :( men kommer fruen tidlig hjem så kan det hende jeg forlater unga til hennes varetekt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt treff hvis det er dårlig vær?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt treff hvis det er dårlig vær?

 

Jada, da møtes vi bare under E6 :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, kl 18.00. :)

 

Har noen en vag-com de kunne tatt med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som hadde hatt mulighet til og ta med skiltplater og stickers??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ingen har grunnet inget lokalstyre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke 19?? Er på vei nå, måtte bare bestille og spise middag! :P

Har 2 klistermerker jeg kan ta med :)

Edit:

 

Det var det ikke, men jeg og Stamsaas kom begge halv 8 :) Var koslig det, hadde faktisk tatt med kamera og alt denne gangen her, så presterte jeg pokker meg å ta feil av tidspunktet.. :P Møtte en del av dere på vei tilbake over trøsken da jeg kjørte til :)

 

Jaja, neste treff blir da første søndag neste måned. Det er da søndag 6. oktober for oss som operer på med gullfiskhukommelse. Kan ta med kamera da også, men jeg kan møte opp 17:50, for å gjøre opp for i dag. Har da fremdeles 2 stk klubbmerker, type sånne. Ellers har fremdeles lokallagsstyret dette liggende hos seg, så vi har lokallagsstyre (Vi har kasserer og materialansvarlig), det er bare mye som skjer for enkeltpersonene som er i styret. Dette er jo noe som kan løses ved at f.eks. noen av oss kjører innom og får hentet før et treff. Hvis jeg får en adresse kan jeg ta på meg dette, uten noe problem, husk bare at det er kr 50 pr sett med skiltplater. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.