Siste nytt om elektrohybriden Audi A3 e-tron

Anbefalte innlegg

Ja veldig godt fornøyd med bilen Bentein.:)

Har kjørt over 21000 km siden jeg fikk den August i fjor, men bruker den så og si hver dag til jobb. Tur/retur er det 90 km, men får heldigvis ladet på jobb. Er godt med krefter i den når det trengs, og allikevel har jeg et ca. snitt total forbruk på 0,22 l/milen.

Noe jeg synest er veldig bra. Har hatt noen lengre turer, men ikke lengre enn til Geilo.;)

 

Takk for det:) høres jo litt rart ut med all den saltinga de bedriver her nede i sør Jøran krossøy:)

Nå har bilen fått 2 lag med jet seal 109 chemical guys lakkforsegling, da voksen den ble levert med var noe dårlig.

La i tillegg ett lag med voks over.

Gul er nok litt verre enn f.eks sølvfarge og holde ren desverre. Men heldigvis er den iallefall mindre enn A8 når man skal drive med detailing.

Fornøyd med din e-tron Jøran?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WP_20161127_12_50_38_Pro.jpg

Ja veldig godt fornøyd med bilen Bentein.:)

Har kjørt over 21000 km siden jeg fikk den August i fjor, men bruker den så og si hver dag til jobb. Tur/retur er det 90 km, men får heldigvis ladet på jobb. Er godt med krefter i den når det trengs, og allikevel har jeg et ca. snitt total forbruk på 0,22 l/milen.

Noe jeg synest er veldig bra. Har hatt noen lengre turer, men ikke lengre enn til Geilo.;)

 

Høres bra ut:) ikke galt forbruk med tanke på daglig km! foreløpig ligger vi på 83% elektrisk kjøring, kun lading hjemme på 10 amp kurs.

E-tron kjører komfortabelt på veien til å være en A3, så vi er knallfornøyd så langt!

Så meget bra ut med senkesett den bilen din:) tror facelift a3 er litt lavere enn pre facelift fra fabrikk, men kunne godt vært enda lavere. Er en fordel med original høyde nå om vinteren:)

Slenger med ett bilde etter vasking

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vestlandet er vi ikke mye plaget med store snø mengder som du sikkert kjenner til.;) Selv om det blir en fjell tur eller to i løpet av vinteren. Uansett så er den ikke så ekstremt lav at det blir noe større problem......håper jeg: rolleyes

Ellers digger jeg fargen på bilen deres. Synes absolutt min er brukbar også, men den Gule er litt mer "se på meg" farge....:cool:

 

[ATTACH=CONFIG]244057[/ATTACH]

 

Høres bra ut:) ikke galt forbruk med tanke på daglig km! foreløpig ligger vi på 83% elektrisk kjøring, kun lading hjemme på 10 amp kurs.

E-tron kjører komfortabelt på veien til å være en A3, så vi er knallfornøyd så langt!

Så meget bra ut med senkesett den bilen din:) tror facelift a3 er litt lavere enn pre facelift fra fabrikk, men kunne godt vært enda lavere. Er en fordel med original høyde nå om vinteren:)

Slenger med ett bilde etter vasking

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fryktelig høy A3en din var Brøvig :)

Her kommer noen bilder av frøkna sin nyinnkjøpte med ok specliste :) Eibach senkefjærer selvsagt fra Koolart!

c6c4e0822f6d962534e0bada1edf5107.jpge34daf64b21ccdf08c7291d430080fa5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var kul og gratulerer:) dere må bare få lakkert skvettlappene asap;)slik som samboeren min kjører om vinteren, er det like greit å ha bilen i original høyde:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var kul og gratulerer:) dere må bare få lakkert skvettlappene asap;)slik som samboeren min kjører om vinteren, er det like greit å ha bilen i original høyde:)

 

Bare spesielle kunder som har sånne ønsker : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe;) får mye skryt for de lakkerte skvettlappene:) kan anbefales selv om du kanskje føler deg spesiell;) haha

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blåse liv i en "gammel" tråd.. Noen andre som har fått seg A3 E-tron?? Kom gjerne med bilder: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ingen fotograf, men har nylig fått hendene i denne godsaken: rock :

 

25iafcn.png

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.