#26 Skrevet Desember 18, 2014 Ettersom volvo klubben ikke arrangerer vintertreff kommer jeg muligens med volvo. Håper det går bra også Er medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 18, 2014 Ettersom volvo klubben ikke arrangerer vintertreff kommer jeg muligens med volvo. Håper det går bra også Er medlem Som Anders sier er du velkommen også med Volvo. Type bil har ingenting å si, så lenge den går igjennom en enkel teknisk godkjenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 18, 2014 Bare ikke la de være i veien når de med trekk på alle fire skal forbi, RWD på isbane har en tendens til å bruke hele banen og snegle seg fremover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 18, 2014 har ishjul da iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 18, 2014 Det blir noe annet enn piggfritt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 18, 2014 Jeg kan ta meg av og rive litt is 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 19, 2014 Har du krefter til det a Sørhaug ?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 19, 2014 Han tar med asfaltskjærern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 21, 2014 Har du krefter til det a Sørhaug ?:-) Håper den orker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 21, 2014 blir bra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Desember 21, 2014 Er det noe E85 å få tak i på svensk side ? Hva gjorde E85 gutta i fjord ? Hamstring fra Trondheim er jo en mulighet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Desember 22, 2014 Hadde med meg 200 liter, og måtte kjøpe 25 av noen oppå der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Desember 22, 2014 blir vel å fylle opp tanken + 200 liter ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Desember 23, 2014 hvordan er det for biler med svarte skilt på Drevsjø? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Desember 23, 2014 hvordan er det for biler med svarte skilt på Drevsjø? Som skapt for sorte skilter. Forsikringen (engangslisens) som vi bruker dekker biler med sorte skilt, så det går bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Desember 24, 2014 Er det noe spesielle hjelmer som man trenger under kjøring?? Eller funker det med helt enkle billige hjelmer? Noen som har noe link/tips til hvor man kan få tak i hjelm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Desember 24, 2014 Biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Desember 30, 2014 Hytte bestilt på Galten gård, var kun ett ledig 2 manns rom igjen på Femundtunet i formiddag! Blir i alle fall 4 mann og 2 biler fra Telemark 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Desember 31, 2014 Hytte på femundstunet er booket og betalt, isbilen begynner å bli klar etter motorbytte Det gledes stort til treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 1, 2015 Det er flott! Glemte å nevne at ikke samtlige kjører biler fra Volkswagen-konsernet, vi har en Camaro bl.a. Er det også godtatt? Om jeg får, vil jeg gjerne sitte på i camaroen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 1, 2015 Noen som veit om det er harde eller myke brøytekanter der? kunne tenkt meg og testa s2n litt, men blir for defekte ting med steinharde brøyte kanter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 1, 2015 jeg tenkte å ta med familien oppover å kjøre litt. Er det da slik at jeg må betale 800 for meg og 300 for passasjersetet eller må jeg ut med 300 for hver av dem ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 1, 2015 jeg tenkte å ta med familien oppover å kjøre litt.Er det da slik at jeg må betale 800 for meg og 300 for passasjersetet eller må jeg ut med 300 for hver av dem ? Hei Georg, siden lisensen er personlig må dette heves per passasjer, og ikke per sete. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 1, 2015 Noen som veit om det er harde eller myke brøytekanter der? kunne tenkt meg og testa s2n litt, men blir for defekte ting med steinharde brøyte kanter Litt vanskelig å svare på når det er er litt over en mnd til, men jeg vet at de pleier å brøyte kantene myke så de ikke blir fullt så harde å treffe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 1, 2015 Var fine å myke brøytkanter i fjor iallefall Itillegg så håper jeg det blir brøyta like bredt som i fjor , for det gav skikkelig rom for å hente seg inn igjen hvis man skulle bli overivrig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...