Vintertreff Drevsjø 6-8 februar 2015

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med de som kjører ispigg, er det lov hele helgen eller som de andre treffene der det er lov fra lørdag og utover?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I dag spurte vi bane- og brøytesjefen:

 

Hvordan er isen og forholdene hos dere nå, blir det bra i starten av februar?

 

Svaret var oppløftende:

Ja finere blir det enkelt og greit ikke! Så er det med den saken.

 

Med vennlig hilsen

Egil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har plass til 3 trøndere i noen av hyttene på femundstunet? send pm #sistelitenracing

 

Sitter forresten også her nå å lager liste over alle jeg skal kjøre fra den helga! Og det er en lang liste! #barneskirenn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med at man MÅ ha lys foran på bilen?

 

Jeg har bremselys og lys bak men om man ikke MÅ ha lys foran så orker jeg ikke styre med det rett før treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med at man MÅ ha lys foran på bilen?

 

Jeg har bremselys og lys bak men om man ikke MÅ ha lys foran så orker jeg ikke styre med det rett før treffet.

 

Sakset fra reglene:

 

Alle biler skal være i god teknisk stand, det gjennomføres teknisk kontroll som vanlig ved VACN-treff. Biler med lekkasjer, manglende lys eller andre store tekniske mangler får ikke kjøre.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kjører mye fortere enn meg rundt banen BP og hvis du ikke har lys midt inni snøføyka bak meg har jeg ingen mulighet for å se om du er der eller ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med de som kjører ispigg, er det lov hele helgen eller som de andre treffene der det er lov fra lørdag og utover?

 

Det er lov med ispigg hele helgen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har blitt litt problemer med bestilling av overnatting. Viser seg nå at jeg bare har overnatting tor-lør. Noen som har en ekstra seng siste natten jeg kunne kræsje i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haster!

A4 B5 Quattro

Noen som har nedre bærearm og casterstag (?) VENSTRE bak å kunne tatt med på treffet??? En kompis som kjørte lamed oss fra Ålesund knuste en felg i krysset i Tolga å dermed blei bakstillinga skeiv... Han kommer seg fram, men kjører med konstant sladd... Litt pga reservedekket e utslitt sommer dekk også [emoji14]

 

Trenge også felg - 16" eller evnt. Felg med dekk ELLER 4 felger med vinterdekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle funksjonærer for en super helg! :) Vel gjennomført treff med masse kjøring!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da venter vi bare på at førstemann oppretter bilde/video-tråd fra treffet i medaiforum-kategorien.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da venter vi bare på at førstemann oppretter bilde/video-tråd fra treffet i medaiforum-kategorien.:)

 

Ja.. venter på bilder!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for et fint treff!

Synd med været på lørdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker alle for ei fin Helg :) Fikk kjørt 50-60runder i helga (Med en ABY motor stort sett i nødmodus :P ) , men er storfornøyd :)

 

Gledes til neste istreff i regi av klubben : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn generelt, hvordan er det å komme med andre merker på treffene klubben arrangerer? Gjør regning med det ikke er noe problem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi informerer om hvilke merker som er tillatt i god tid før treffet, per idag er hovedstyret åpne for at alle typer bilmerker skal kunne kjøre på våre treff, sett at kjøretøyet går igjennom vår tekniske kontroll og regler som er blitt satt blir fulgt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi informerer om hvilke merker som er tillatt i god tid før treffet, per idag er hovedstyret åpne for at alle typer bilmerker skal kunne kjøre på våre treff, sett at kjøretøyet går igjennom vår tekniske kontroll og regler som er blitt satt blir fulgt.

 

Men så lenge jeg er betalende medlem kan jeg vel stille med hva som helst?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klubben har vært strikse på at alle som skal kjøre på bane eller stille ut skal være vag, men senere år har det blitt tillatt for alle biler etter kapasitetsvurdering :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, for hvis ikke det er mulig har jeg ikke mye å stille med.. hehe ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei, for hvis ikke det er mulig har jeg ikke mye å stille med.. hehe ;)

 

Som Chris-William skriver så kan du delta med annet merke:

per idag er hovedstyret åpne for at alle typer bilmerker skal kunne kjøre på våre treff,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.