Vintertreff Drevsjø 6-8 februar 2015

Anbefalte innlegg

Nå er det bare litt over en mnd igjen folkens!

Kom i stemning med en ny snutt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere vet at det finnes bøttevis med andre isbaner her i landet som er noe mer sentralt? som f.eks i Vinje i Telemark!Nærme for alt fra Ålesund,oslo,kristiansand osv osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Njah, sentralt og sentralt.. Kommer ann på om du ikke tenker på de som bor f.eks i Trondheim eller videre mot Mo i Rana.

 

Uansett, de frivillige som arrangerer treff hvert år får alltid pepper, alt ifra plasseringen, datoen som er valgt, til været som er på treffet.

Vinje er ikke så sentralt som du skal ha det til, kontra Drevsjø som vi nå har valgt. Tidligere har det vært Fünesdalen i Sverige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere vet at det finnes bøttevis med andre isbaner her i landet som er noe mer sentralt? som f.eks i Vinje i Telemark!Nærme for alt fra Ålesund,oslo,kristiansand osv osv

 

En kjøretur på 8,5-9 timer fra Ålesund, vil jeg vel ikke kalle nærme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kjøretur på 8,5-9 timer fra Ålesund, vil jeg vel ikke kalle nærme.

8-9 timer er jo ikke mye i forhold til hva rogalandsgjengen kjører å de klager ikke ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere vet at det finnes bøttevis med andre isbaner her i landet som er noe mer sentralt? som f.eks i Vinje i Telemark!Nærme for alt fra Ålesund,oslo,kristiansand osv osv

 

Vet du hvor Ålesund ligger? Alt kan ikke arrangeres på østlandet. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett hvor man holder et treff i vårt langstrakte land vil det være langt unna for noen, sånn har det alltid vært og sånn vil det nok være også.

 

Vi i hovedstyret setter veldig pris på iniativ fra våre lokallag rundtom. Er det noen som ønsker å arrangere iskjøring nærmere hjemme (for de av dere som bor langt unna drevsjø) er det bare å søke om midler til dette. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altid noen som må klage :)

 

Synes det er veldig positivt at istreffet holdes såpass langt nord , da det er meget stor interesse og oppmøte fra midtregionen på dette treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt ta en dagstur lørdag med en kompis jeg, men å betale 1100,- for å kjøre noen timer en dag syns jeg er meningsløst...så det blir nok ikke vintertreff i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt ta en dagstur lørdag med en kompis jeg, men å betale 1100,- for å kjøre noen timer en dag syns jeg er meningsløst...så det blir nok ikke vintertreff i år.

 

Folk i denne klubben er virkelig bortskjemt med grisebillig banekjøring... En dag på bane med passasjer på et Trackday.no arrangement koster 1200kr, så 1100kr for en dag på bane med passasjer er ikke noe upris i det hele tatt. Hvis dere to heller velger å ta dere en tur på byn med øl, burger på veien hjem og en taxi tur så går nok de 1100kr svimlende fort der også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med mindre du sponser kompisen din betaler du strengt tatt bare 800,- , men det kunne likevel vært en dagstur-pris da jeg vil tro det er en del folk som kommer bare èn dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk i denne klubben er virkelig bortskjemt med grisebillig banekjøring... En dag på bane med passasjer på et Trackday.no arrangement koster 1200kr, så 1100kr for en dag på bane med passasjer er ikke noe upris i det hele tatt. Hvis dere to heller velger å ta dere en tur på byn med øl, burger på veien hjem og en taxi tur så går nok de 1100kr svimlende fort der også ;)

 

Trackday.no hadde faktisk pris på 1500,- + 200,- for passasjer / 400,- for ekstra fører på sine event 2014. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har en ledig plass på et rom eller hytte? Eller som vil gå i sammen om å leie på Galten Gård? Turfølget mitt måtte melde avbud.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper bare kulda holder seg så, men må si meg enig med Mikael her - DEt hadde ikke gjort noe å slippe å stå i -35 grader :) Uansett vær og temperatur, så er det like morro!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trackday.no hadde faktisk pris på 1500,- + 200,- for passasjer / 400,- for ekstra fører på sine event 2014. :)

 

Kostet 1500 + 500 for ekstra sjåfør for to dager i år hos Trackday i Funäsdalen så VACN prisene er billige :)

 

For min del så syntes jeg også 1500 +500 for to dager var helt greit. Kan ikke komme på noe annet som er mer morro for 1000 kr :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banelayout i år:

 

10923726_392726304221003_6220678420341236251_n.jpg

Rene slalombanen jo ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen langstrekker jo :( Det var faktisk litt skuffende. Hadde vært fint å hvertfall komme innom 3 giret iløpet av banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje litt mer moro for de som har under 400hk da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja. Nå har jeg bare 170hk minus de som er på beite etter 26 år. Er jo det som er hele poenget. Med så lite hk blir jeg kjørende på 1 og 2 gir hele banen for å klare å få spinn på hjulene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ei langstrekke hadde vært fint ja, men jeg klarer nok både 1. 2. 3. Og 4. Gir likevel :) er jeg heldig kan det bli noen meter på 5. Gir også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bla bla bla. Nå er du bare ekkel Sørhaugen ;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite spørsmål, om jeg skulle velge og ta a4 med 1.8t med 190 hk og pikk dekk hvordan er det og leke seg med der oppe i forhold til s2n?

 

noen som har noe erfaringer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.