GOLF 4:Lykter,speil,baklykter.Hvor får jeg tak i?

Anbefalte innlegg

Kjøpt meg en Golf 4 Gti, 3 dørs. Som det kommer litt plastikk og diverse på etter sommeren.

Men lurer på hva slags speil, front lykter og baklykter jeg skal ha på?

 

Vurdere vanlige lykter med svart bakgrunn. Angeleyes eller vanlig?

 

Svart bil.

 

Noen forslag?

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OEM looken er pen. Små speil på begge sider, engelsk speil på førerside. Kan kjøpes bla på Cult Society, husker ikke URL'n i farta.

Baklys kommer an på fargen på bilen din syns jeg, foran ville jeg unngått angel eyes, og gått for org xenon, modda med sort innmat.

Anbefaler deg og se på ECS Tuning raske på levering og mye snacks og velge blandt.

tn_IMG_3794.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OEM looken er pen. Små speil på begge sider, engelsk speil på førerside. Kan kjøpes bla på Cult Society, husker ikke URL'n i farta.

Baklys kommer an på fargen på bilen din syns jeg, foran ville jeg unngått angel eyes, og gått for org xenon, modda med sort innmat.

Anbefaler deg og se på ECS Tuning raske på levering og mye snacks og velge blandt.

 

Pen den her.

Less is more...

 

http://www.cult-society.com/company/products/liste.asp?idcat=3&idsubcat=19

Tror ikke Cult har til 4'er. Men bestille et engelsk burde være greit. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestille lite speil er ikke noe problem.. Kjøpte lite speil på bilen til dama og gjør seg bra på bilen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ang bak lykter så behiold de orginale sota eller kjøp hella sine røde og hvite se bilde

også gjør det seg og fjerne bakvisker emblemer bak samt og lakke bilen helt ned

jeg ville gått som sakt over her orginale xenon lamper som er lakka svart inni rundt reflektorn ligger jo noen fine gtier på hoved siden også da

legger ved noen linker som insprasjon

 

linker:

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1054

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2313

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1088

golf.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ang bak lykter så behiold de orginale sota eller kjøp hella sine røde og hvite se bilde

også gjør det seg og fjerne bakvisker emblemer bak samt og lakke bilen helt ned

jeg ville gått som sakt over her orginale xenon lamper som er lakka svart inni rundt reflektorn ligger jo noen fine gtier på hoved siden også da

legger ved noen linker som insprasjon

 

linker:

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1054

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=2313

 

http://www.vwaudi-club.no/?s=CarProfile&CarID=1088

 

Tenkte litt på de rød og hvite. Vet ikke pris på de? Visker blir fjernet og clean bakluke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvet ikke pris men send en pm til jarle han med den sorte tre dørs gtin som jeg la en link til over her

han har montert sånne lykter i vinter og har gjordt mye av det du har tenkt og gjøre så kan jo spørre han hvem han brukte til sveising og lakk og sånn også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har du noen bilder av svart bil med angel-eyes og chrom-speil...

 

Gi en lyd om du trenger hjelp til å få tak i..

 

e6314287.jpg

6b3a0830.jpg

Er bilen til pappa som jeg har begynt å jåle litt opp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestille lite speil er ikke noe problem.. Kjøpte lite speil på bilen til dama og gjør seg bra på bilen.. :)

 

hvor bestilte du det henn?blir så jeg å skal ha det så, mangler bare speil til lakeringa nå så..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor bestilte du det henn?blir så jeg å skal ha det så, mangler bare speil til lakeringa nå så..:)

 

Kan bestilles hos møller..

 

Må bestille sånn kappe, speilglass, og selve speilhuset.. Prøvde å lete fram ordrelappen hvor alle delenummere å sånn står i garasjen her nå men fant ikke noe... :o Om jeg har funnet riktige delenumre er det:

 

Speilhus: 1J2 857 507

Kappe: 3B1 857 537 ----> tror jeg.

Speil er det mange varianter av så det finner de sikkert hos møller.. Bare å bestille til venstre side, høyrestyrt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bestilles hos møller..

 

Må bestille sånn kappe, speilglass, og selve speilhuset.. Prøvde å lete fram ordrelappen hvor alle delenummere å sånn står i garasjen her nå men fant ikke noe... :o Om jeg har funnet riktige delenumre er det:

 

Speilhus: 1J2 857 507

Kappe: 3B1 857 537 ----> tror jeg.

Speil er det mange varianter av så det finner de sikkert hos møller.. Bare å bestille til venstre side, høyrestyrt. :)

 

 

ja okey..husker ikke prisen på det oxo i samme slengen? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja okey..husker ikke prisen på det oxo i samme slengen? ;)

 

 

Hmmm... TROR det var rundt 1600 eller noe for alt sammen....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håkon olerud: Kan bestilles hos møller..

 

Lang leveringstid?

Sorry hvis jeg stjeler tråden din Heidi.. : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang leveringstid?

Sorry hvis jeg stjeler tråden din Heidi.. : flau :

 

 

Nei, tror det var en 3-4 dager... Tar jo egentlig en dag på normale deler, men dette må vel bestilles litt lengere unna.... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lang leveringstid?

Sorry hvis jeg stjeler tråden din Heidi.. : flau :

 

det går bra, skulle til å spørre om det samme..hehe..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer det heteste tipset på frontlykt fronten tror jeg. Golf 4 lykter med Golf 5 look. DET er ikke angels eyes(som så mange ikke liker her) og det er ikke mange som har slike enda. De har blinklyset nederst og har vw emblem inni reflektoren. De er fra Hella. Skal se om jeg har bilde av de.

 

Bildet var sletta, men prøv hellanor.no å se etter det der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynner å bli en del som har de blanke lyktene, men de er kule. har ikke sett så mange med de mørke Golf V look lyktene da. Og det er ikke VW emblem i Hella lyktene ,men det kan ligne litt. Og til sist angel eyes hører hjemme på kebab traller ikke VAG! (samme med m3 sideskjørt og m3 baklykter...) ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpt meg en Golf 4 Gti, 3 dørs. Som det kommer litt plastikk og diverse på etter sommeren.

Men lurer på hva slags speil, front lykter og baklykter jeg skal ha på?

 

Vurdere vanlige lykter med svart bakgrunn. Angeleyes eller vanlig?

 

Svart bil.

 

Noen forslag?

 

:)

 

Hei du, jeg har noen fine baklykter liggende, det er hvite 3D lykter fra InPro. Meget pene og spesielle lykter. Har også Chrome deksler til å legge over originalspeilene på bilen din, denne blir meget pent.

Dette skal du få kjøpe billig av meg..

Har også lakkerte motordeksler liggende i sølv met.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du, jeg har noen fine baklykter liggende, det er hvite 3D lykter fra InPro. Meget pene og spesielle lykter. Har også Chrome deksler til å legge over originalspeilene på bilen din, denne blir meget pent.

Dette skal du få kjøpe billig av meg..

Har også lakkerte motordeksler liggende i sølv met.

 

Har du noe bilde av baklyktene og motordekslene? Å evt pris? Men de chromedekslene? Bare sånne kapper eller er det hele speil huset?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det begynner å bli en del som har de blanke lyktene, men de er kule. har ikke sett så mange med de mørke Golf V look lyktene da. Og det er ikke VW emblem i Hella lyktene ,men det kan ligne litt. Og til sist angel eyes hører hjemme på kebab traller ikke VAG! (samme med m3 sideskjørt og m3 baklykter...) ;)

 

De Hella lyktene jeg så på bilde var det VW emblem i. Det er jeg nesten helt sikker på, har du sett disse live?...

 

Trodde disse lyktene var helt nye jeg da. Men legger ved en link til de hvis den funker da. Hadde jeg vært deg ville jeg gått for de Heidi.

Og har du lyst på Angel Eyes så gjør det, jeg syntes det er stilig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De Hella lyktene jeg så på bilde var det VW emblem i. Det er jeg nesten helt sikker på, har du sett disse live?...

 

Trodde disse lyktene var helt nye jeg da. Men legger ved en link til de hvis den funker da. Hadde jeg vært deg ville jeg gått for de Heidi.

Og har du lyst på Angel Eyes så gjør det, jeg syntes det er stilig.

 

Golf V look er finest synes nå jeg, ikke mange som har det.. (enda).. Men er da så høy pris på dem.. Men får se.. Skulle hatt et lite speil til så kan jeg sende bort bilen..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg angrer som en helt på at jeg ikke bestillte de små speila før lakkering....men men..da sparte jeg de kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.