GOLF 4:Lykter,speil,baklykter.Hvor får jeg tak i?

Anbefalte innlegg

Hmmm... TROR det var rundt 1600 eller noe for alt sammen....

 

 

hørte på vag her, litt over 2000,- ble det for hele pakka...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte på vag her, litt over 2000,- ble det for hele pakka...

 

Hmmm.. det var da dyrt synes jeg... Betalte ikke mere enn 16-1700 kr... Speilglass, kappa og selve huset med el.justering å sånn....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm.. det var da dyrt synes jeg... Betalte ikke mere enn 16-1700 kr... Speilglass, kappa og selve huset med el.justering å sånn....

 

 

hm..å det var på møller? kan det være forskjell på prisen der og vag forhandler her a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte mitt fra VAG parts. Trur det kosta 80 pund jeg, komplett. Har god kontakt med han karen jeg bestilte fra, siden en kamerat skal ha snart også. Så han venter bare på mail og penger fra meg, så sender han det over. Kan jo sikkert skaffe deg ett.

 

Trur frakt var på enten 5 eller 10 pund, så kommer tollen oppå der igjen. Ender vel på rundt 1500 kr sånn ca, TRUR jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm..å det var på møller? kan det være forskjell på prisen der og vag forhandler her a?

 

 

Var på møller ja.. Skal vel ikke ha noe å si på hvor du bestiller tror jeg... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på møller ja.. Skal vel ikke ha noe å si på hvor du bestiller tror jeg... : rolleyes

 

merkelig det da..har ikke nr til møller så skal jeg ringe å høre der å..hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller er det samme som din lokale forhandler av vw audi så din nærmsete blir vell as bil på gjøvik eller olerud på hamar så ring en av de hør på pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

møller er det samme som din lokale forhandler av vw audi så din nærmsete blir vell as bil på gjøvik eller olerud på hamar så ring en av de hør på pris

 

olrud jeg var på.. tror d ble 2200,- der så..jaja..;) hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bestilles hos møller..

 

Må bestille sånn kappe, speilglass, og selve speilhuset.. Prøvde å lete fram ordrelappen hvor alle delenummere å sånn står i garasjen her nå men fant ikke noe... :o Om jeg har funnet riktige delenumre er det:

 

Speilhus: 1J2 857 507

Kappe: 3B1 857 537 ----> tror jeg.

Speil er det mange varianter av så det finner de sikkert hos møller.. Bare å bestille til venstre side, høyrestyrt. :)

 

 

du er sikker på delenr? fantes to forskjellige og hvis jeg bestilte feil fikk jeg ikke byttet det..lettvinnt detta skulle være:p fikk pris på 1600,- i dag, han fyren måtte ha tulla sist sikkert..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er sikker på delenr? fantes to forskjellige og hvis jeg bestilte feil fikk jeg ikke byttet det..lettvinnt detta skulle være:p fikk pris på 1600,- i dag, han fyren måtte ha tulla sist sikkert..:)

 

 

Er ikke helt sikker.. Har rota bort den bestillingslappen, eller så ligger den hos dama.. Og esken det lå i ligger ikke her i garasjen iallefall.. Skal ikke være lett nei.. :o Men har noe numre å sånn jeg finner på akte her nå...

 

Selve speilhuset: Du skal ha "Venstre side-høyrestyrt.."

 

1J2 857 507: Speilhus for biler med speil regulerbare fra innsiden.

 

1J2 857 507 c: Speilhus for biler med elektrisk regulerbare og oppvarmbare speil.

 

 

På speilkappa er det 2 valg..

 

Enten 3B0 857 537 B

eller

3B1 857 537.

 

Vil tro det at du skal ha:

1J2 857 507 c.

og

3B1 857 537

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger i tillegg speil-glasset...

 

her har du delenummer for Elektrisk justerbart "lite" venstrespeil, med speil, kappe, og "speil-hus.

 

Speilhus: 1J2 857 507 C 01C

Speildeksel: 3B1 857 537 GRU

Speilglass: 1J2 857 521 A

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har nok rett delenumre der ja Tron Wiggo... Svart speilhus, speilkappe ferdig grunnet grå og speil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i delenumre på dekselet og speilet..

 

Dekselet er samme som tron wiggo sa: 3B1 857 537 GRU

Speilet vi fikk er el.oppvarmet og litt blåaktig: 1J2 857 521 B

 

Speilhuset er vel riktig... Så da er det bare å bestille.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i delenumre på dekselet og speilet..

 

Dekselet er samme som tron wiggo sa: 3B1 857 537 GRU

Speilet vi fikk er el.oppvarmet og litt blåaktig: 1J2 857 521 B

 

Speilhuset er vel riktig... Så da er det bare å bestille.. :)

 

hmm.. forskjell på 1J2 857 521 A og 1J2 857 521 B er??hmm.. er vel slik blåaktig jeg skal ha? var vel ikke lang leveringstid på detta?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. forskjell på 1J2 857 521 A og 1J2 857 521 B er??hmm.. er vel slik blåaktig jeg skal ha? var vel ikke lang leveringstid på detta?

 

 

Kan ikke se noe forskjell.. Står at begge er blå-tonet....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke se noe forskjell.. Står at begge er blå-tonet....

 

hmm..jaja, men da hører jeg i mårra så får vi håpe det blir riktig detta her..;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..jaja, men da hører jeg i mårra så får vi håpe det blir riktig detta her..;)

 

Hehe.. Håper det blir riktig da.. Bestiller du B-speilet så får du vel samme som vi fikk... Men er vel sikkert nesten helt det samme som A-speilet... Oppvarmet begge 2 mener jeg at jeg så... B er iallefall oppvarmet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Håper det blir riktig da.. Bestiller du B-speilet så får du vel samme som vi fikk... Men er vel sikkert nesten helt det samme som A-speilet... Oppvarmet begge 2 mener jeg at jeg så... B er iallefall oppvarmet...

 

jepp.. sikkert en bitt bitte liten forskjell eller noe.. Satse på B da så blir det sikkert riktig detta..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp.. sikkert en bitt bitte liten forskjell eller noe.. Satse på B da så blir det sikkert riktig detta..:)

 

Du får satse på det og håpe numrene stemmer.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var speil bestillt, om det blir riktig aaaaner jeg ikke. Sikkert ikke:p Var ikke de samme delenr som her, et av dem var vel det jeg bestilte, men det var speilglass A som det var varme i og blått i hørte vi. hmm..Så blir spennende:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går gamle jetta'n din på hamar forresten? Står parkert utenfor Olrud hver dag der. Jobber vel ratt på verkste der da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går gamle jetta'n din på hamar forresten? Står parkert utenfor Olrud hver dag der. Jobber vel ratt på verkste der da?

 

 

Får håpe det blir rett da...

 

Jetta'n går nok på hamar nå ja.. Han jobber på verkstedet på olrud auto... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger i tillegg speil-glasset...

 

her har du delenummer for Elektrisk justerbart "lite" venstrespeil, med speil, kappe, og "speil-hus.

 

Speilhus: 1J2 857 507 C 01C

Speildeksel: 3B1 857 537 GRU

Speilglass: 1J2 857 521 A

 

 

Måtte jo seff. få feil da.. Eneste riktige var speildeksel. Resten av kodene her er til vanlig ve.styrt golf..hmmz... bra jeg fikk dekselet, for det skal lakeres i dag, men tok sin tid før jeg fikk resten..:( Er det bare å ta seg en tur på Olrud igjen i mårra..hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått tak i delenumre på dekselet og speilet..

 

Dekselet er samme som tron wiggo sa: 3B1 857 537 GRU

Speilet vi fikk er el.oppvarmet og litt blåaktig: 1J2 857 521 B

 

Speilhuset er vel riktig... Så da er det bare å bestille.. :)

 

hmm..meeeen hva er da riktig på speil og hus da?? Den B greia da kanskje ??får ratt ikke bytta innatt hell så..hehe.kom på 2000,-, syntes det var litt rart å så.

 

Noe var for japan og noe var for engelsk liksom så.. Ville tro det var for engelsk da..Men han på Olrud visste ikke selv, så ikke lett da..Kom opp så mye da han skulle ha speil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.