GOLF 4:Lykter,speil,baklykter.Hvor får jeg tak i?

Anbefalte innlegg

Hva med å kjøpe på ebay da?

Har funnet et par alternativer der, men er kanskje lett å få feil da?

Her er en..

Ett til... og enda ett!

Og ett siste!

 

hmm..hadde ikke vært dumt det, men har prøvd å bestille på nytt nå da å får vel ikke bytta innatt sida det er spesial bestilt..:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det var rart det ikke passa da... : klø : Om du bestilte fra de delenumrene jeg skrev her.. For de er jeg helt sikker på at passa... Kan han ha glemt av en bokstav eller noe kanskje når han bestilte??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men det var rart det ikke passa da... : klø : Om du bestilte fra de delenumrene jeg skrev her.. For de er jeg helt sikker på at passa... Kan han ha glemt av en bokstav eller noe kanskje når han bestilte??

 

 

hmm..nei du hadde nok ikke det heller. det var liksom ikke noen av nummerene som passa m det de hadde. Annet en huset da..så den kunne jeg jo sende på lakering liksom:)

Men det speil glasset med A og B var det samme nesten og til vanlig ve.side. Merkelig.

Se om det blir riktig da jeg får resten på mandag da. *håpe* hvis ikke vet nå ikke jeg hva jeg skal bestille.hehe. Får liksom ikke bytta det innatt heller om det er feil.. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant esken til speilhuset her når jeg var å skulle hente noe deler her.. Tok et bilde av lappen som stod på der om det kan være til videre hjelp....

DSC02580 speilhusnummer.jpg

DSC02581 speilhusnummer2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant esken til speilhuset her når jeg var å skulle hente noe deler her.. Tok et bilde av lappen som stod på der om det kan være til videre hjelp....

Eneste jeg fikk rigtig var speil dekselet. Som jeg kan lakere å alt nå. Men resten ble feil.

 

Detta jeg bestilte:

 

Speilglass 1J2 857 521 A (Vanlig str, sånn jeg har allerede)

Hus: 1J2 857 507 C 01 C (Vanlig str, sånn jeg har allerede, men på huset står det ikke 01C tilslutt, spiller det noen rolle? Står på pakka den lå i.)

Deksel: 3B1 857 537 GRU (Denne var den eneste som ble riktig)

 

Slenge med noen bilder av speilhuset, med delenr.

Speilhus.jpg

speilhus2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og speilglasset:

Speil 004.jpg

Speil 006.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et til av glasset å...

Å kvitt, hehe..

speil.jpg

kvitt.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant esken til speilhuset her når jeg var å skulle hente noe deler her.. Tok et bilde av lappen som stod på der om det kan være til videre hjelp....

 

hmm..det speilhuset jeg bestilte var C og ikke G, det som var feil da kanksje?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..det speilhuset jeg bestilte var C og ikke G, det som var feil da kanksje?!

 

 

Hmmm.. Skjønner mindre å mindre her nå.. Virker som om man kan bestille deler med samme delenummer å få forskjellige varianter...?? : klø : Her er noen utdrag fra akte med de delenumrene du har på lappen.. Står da venstre-høyrestyrt på speilhuset og på speilglasset kan han velge hvem han skal bestille tenker jeg..

Etka speilglass.gif

Etka speilhus.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..aner ikke jeg. skulle tydligvis ikke være så lett detta da. skal hente det nye jeg har bestilt i mårra så får se om det blir riktig da. sikkert ikke nå heller, men da skjønner ikke jeg noe :P

 

men det speilhuset blir vel riktig om jeg bestiller G og ikke C som jeg fikk. Men da mangler bare speil glasset.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm..aner ikke jeg. skulle tydligvis ikke være så lett detta da. skal hente det nye jeg har bestilt i mårra så får se om det blir riktig da. sikkert ikke nå heller, men da skjønner ikke jeg noe :P

 

men det speilhuset blir vel riktig om jeg bestiller G og ikke C som jeg fikk. Men da mangler bare speil glasset.

 

 

Ja enten må de på olrud klusse noe fælt med bestilling eller så må det være noe rart med delenumrene eller hvor man bestiller fra.. Lurer på om han bestilte det fra kina eller noe uten å være helt sikker...

 

Men en løsning er jo hvis du ikke får riktig nå heller å få dem til å ringe til hamax auto på hønefoss og spørre om en som heter Thomas Johnsen på delelageret.. Han bestilte speilet vi fikk.. Og han vet helt sikkert hvor det bestilles fra og hva slags delenummer....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja enten må de på olrud klusse noe fælt med bestilling eller så må det være noe rart med delenumrene eller hvor man bestiller fra.. Lurer på om han bestilte det fra kina eller noe uten å være helt sikker...

 

Men en løsning er jo hvis du ikke får riktig nå heller å få dem til å ringe til hamax auto på hønefoss og spørre om en som heter Thomas Johnsen på delelageret.. Han bestilte speilet vi fikk.. Og han vet helt sikkert hvor det bestilles fra og hva slags delenummer....

 

ja ikke vet jeg, merkelig er det nå..hehe. men se hva som kommer i mårra jeg så. Håpe det er riktig da..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wee..da ble det riktig..:):) *happy*

 

riktige delenr:

 

Speilglass:1J2-857-521-B

Speilhus: 1J2-857-507-G-01C

Speildeksel: 3B1-857-537 GRU

 

Pris: 2055,-

Noe som jeg ikke tror stemmer, men.. Fikk bytta innatt det speilhuset jeg fikk først som jeg tror var noe dyrer enn det jeg skulle ha, men det får nå være så ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem som lager org speil/speilhus til VAG?

Tenker lite speil på førersiden på Golf IV.....

 

Hella/Bosch/Valeo?....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem som lager org speil/speilhus til VAG?

Tenker lite speil på førersiden på Golf IV.....

 

Hella/Bosch/Valeo?....

 

 

dette får du kjøpe hos møller. er ingen andre steder å få tak i det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bile min med Golf V look lykter, satte de på tidlig i sommer.. Har faktisk ikke sett mange med dem ennå...

 

Bare så dere skreiv om disse tidligere i denne tråden :)

golf iv 3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er bile min med Golf V look lykter, satte de på tidlig i sommer.. Har faktisk ikke sett mange med dem ennå...

 

Bare så dere skreiv om disse tidligere i denne tråden :)

 

 

Jupp, har skikkelig lyst på sånne selv jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker dem ikke jeg - rett forfra ser det ut som punkterte lykter med vann i bunnen ....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sam_alki_9136_edit.jpg

Ser jo ikke så ille ut ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sam_alki_9136_edit.jpg

Ser jo ikke så ille ut ..

 

Den Golfen var ufattelig pen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jo ikke så ille ut ..

 

Så er jo den bilen rimelig grei ellers også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om du har fått deg baklykter ennå, men jeg synes disse blir finest på svart bil. Hella sine.

DSCF0880.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fortsatt mine sorte hella collor magic lykter liggende ;) 1700kr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.