Agder: Lokallagstreff 6. august 2005

Anbefalte innlegg

Vi arrangerer lokallagstreff på Evje 6. august 2005

 

Vi starter kl. 10.00 hos Kjell's Bilopphugging for å se om vi finner noe snacks. Av egen erfaring vet jeg at det bruker å være litt forskjellig godsaker der.

 

Klokken 12.00 forflytter vi våre mer eller mindre korpulente legemer til go-kart banen. Regner med det blir mye moro der...

 

Hvis det blir nok deltakere reserveres hele banen til oss denne lørdagen og det er derfor nødvendig med påmelding.

Send en e-post til Lars-Inge hvis du vil være med.

 

Prisen er 100,- pr. 15 minutter...og jeg kan garantere at du er ganske gåen etter en slik runde.

 

Det er selvsagt også mulig for medlemmer i andre lokallag å være med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller selvfølgelig!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er også med...

 

Til alle andre: Dette er bindende påmelding!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He, He :) kommer dere opp en tur ja :) Blir selvsagt med jeg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Til alle andre: Dette er bindende påmelding!

 

Jeg har ikke sent noe mail enda, siden jeg ikke er helt 100% sikker på om jeg er hjemme eller på ferie (eneste ferie uka jeg har i sommer er denne uken) Og da er jeg jo ikke påmeldt enda, men er det noe form for frist til påmelding? Fra gocart banen sin side liksom?

 

Satser på å bli med ihvertfall!

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er med:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har 3 uker på oss fra i dag på og avbestille banen. Hvis det er for lite folk innen den fristen avbestiller vi banen og kjører sammen med de andre som eventuelt måtte være der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er for lite folk innen den fristen avbestiller vi banen

 

Og hvor mange må man være?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvor mange må man være?

 

Det vet jeg faktisk ikke. Keko snakket med de og reserverte banen for oss den dagen.

Tipper vi må være 10-12 stykker for at det skal være noen vits å ha banen alene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis man ser ut ifra hvor mange det peier på være per lokallags treff, så skulle det engentlig ikke være noe problem å samle såpass mange til en kveld hvor det faktisk er noen aktiviteter arrangert....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med jeg blir med, men jeg tar ei uke av gangen i planleggingen min nå..

 

Motoren er nå ute av bilen, så får vi se om det blir start på kjærra i løpet av neste helg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer, men først litt ut på dagen, jobber den lørdagen, men er ferdig i 10 tiden. Det eneste som kan forkludre dette er dama, hun har termin mellom 22juli og 2 august(de får ikke helt bestemt seg)(ja, jeg skal bli pappa! : rock : ) Så sant hun har født, og er i ok form, så stiller jeg. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga store økonomiske utskeielser så må jeg droppe Tysklandsturen i August ( : gråter : ) så jeg kommer jeg også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer hjem fra ferie den dagen, sitter sikket i bil fra Gardemoen, typisk. Der mistet jeg nok en mulighet til å vise hvem som er sjef på banen!

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Jeg er med..Må jo det..Men mulig kansje jeg skal jobbe der oppe den dagen. : bh : .men får sikkert lov å kjøre likevel:) men håper det blir noen treff før dette da? : faint :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du finner terminlisten her, der er det en oversikt over treffene fremover.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen folkens...vi trenger flere hvis vi skal lei hele banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Good news!!

 

Motoren går, eksosen er sveiset, bremser er montert, bremserør byttet, luftet og med ny veske..Bilen går som ei kule, og jeg sier meg klar til det aller meste!! Mangler litt lakk osv for utstilling men det får komme når/hvis det kommer.

 

Jeg kommer til Evje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Da er jeg med.....

Har klarert med ferietur osv.....

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg er som sagt med.. vet ikke hvor jeg melder meg på, så prøver her jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thor Inge ;)

 

Hvis det blir nok deltakere reserveres hele banen til oss denne lørdagen og det er derfor nødvendig med påmelding.

Send en e-post til Lars-Inge hvis du vil være med.

 

E-mail adr. finner du på lokallagsidene våre.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er følgende påmeldt hittil:

- Lars-Inge

- Tommy

- Thor Arne

- Keko

- Thor Inge

- Geir

- Kenneth (litt usikker)

- Per

- Frode

 

Vi bør vel være litt flere hvis vi skal leie hele banen tor jeg...vi får se hvordan det blir.

Vi gir beskjed i morgen om vi skal ha banen eller kjøre sammen med andre som måtte være der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan prøve å få med brødrene mine, så vi blir noen flere. De er ikke medlemmer, men de kjører VW begge to... Det hadde vært kult om vi hadde banen for oss selv!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, her må vi jo seriøst få med oss noen flere.

Føler meg litt mer tilfreds med klubb medlemmer enn ukjente på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.