Agder: Lokallagstreff 6. august 2005

Anbefalte innlegg

Sorry, guys :(

 

Jeg må jobbe 6. og 7. august : bh :

 

Pga ferieavvikling så er det rett og slett ingen andre enn meg som kan ta vakten på dagen, fra 8-18, og jeg har tøyd strikken med ferie selv, mot vårt treff i slutten av måneden, så da er dessverre ikke mulig for meg å bli med på Gocarten : mad :

 

Dere får ha det gøy uten meg...

 

 

Trist at du ikke kommer deg med..jo fler jo ber..bli kjent med noen nye raringer..Men håper jaffal det blir bra oppmøte på treffet som blir helgen 26.08.05..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn søknad om utreisetillatelse, og det ser postivt ut! : haha : Tar høyst sannsynligvis med meg Bjørn Ove (Han med kameraet på glattkjøringsbanen) oppover. Det eneste som kan ødelegge nå er at jentungen slår seg helt vrang. Men jeg skal som sagt tidligere på jobb den dagen, men er ferdig i 10 tiden, så da lader vi passelaten oppover.

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå nærmer treffet seg med storm skritt folkens.

 

Vet vi nå helt eksakt hvor mange som kommer? Har forstått det sånn at vi dropper å leie banen og bare kjører med andre som evt. måtte være der?!

 

Vell jeg gleder meg ihvertfall! blir nok bra. Trenger noen små stash til bilen, så det kan jo være dagen på lørdag....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå nærmer treffet seg med storm skritt folkens.

 

Vet vi nå helt eksakt hvor mange som kommer? Har forstått det sånn at vi dropper å leie banen og bare kjører med andre som evt. måtte være der?!

 

Vell jeg gleder meg ihvertfall! blir nok bra. Trenger noen små stash til bilen, så det kan jo være dagen på lørdag....

 

Ikke sikkert hvor mange som dukker opp...noen faller fra med ujevne mellomrom...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HYL!

Jeg er billaus!!! Må sitte på med noen!!!

 

Tidemann... Kan du skuffe meg opp om det kniper? Jeg skal opp om jeg så må gå på rolerblades!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sikkert sitte på med meg, Tommy, men jeg hadde tenkt å slenge meg på fra Mosby jeg da, men skulle det knipe så kjører jeg til Essoen på krossen og møter dere der......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tommy, er det du som skal opp i einsom majestet?

 

Har isåfall plass jeg, med mindre jeg endre i stavanger, noe jeg ikke vet heeeeeelt 100 før til torsdag tenker jeg. Har da plass til ett voksent menneske og 2 barn under 15 Kg :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Weeeeeeee Jeg kommer jeg også !!! :) *gleder meg tik gocart kjøring !!*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne: Jeg kan godt sitte på med deg :D

 

Du skal jo stort sett forbi meg uansett. Så det passer jo som hans i grethe :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt mye datoer her for meg gitt :S

Hvilken dato blir dette? Tror jeg skal kaste meg på lasset om det passer...

Flytter ned i "statoilbygget" ved elva i Kr.sand engang mellom den 11 og 15 august :) Blir kos.

 

Kan man ta med egen Go'kart på den banen? Har tilgang til en med 250cc Beta Crosser motor på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Datoen det er snakk om er 6 August!

Høggeren på Evje klokka 10.00

Go Cart banen klokka 12.00.

 

Tror ikke det er tillatt med medbrakt :P

 

HER er for øvrig banereglene som kan være lure å ta en titt på før kjøring.

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, trur dere er gale jeg mann.... Da har jeg verdens største Hangover etter fredagsfyll på Trebåtfestivalen i Risør, DDE konsert og masse folk!

 

Men hadde vært gøy. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mangen kommer? ca., noen som har peiling

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stikker en finger i lufta og gjetter 10... men om alle sitter og venter på at alle andre kommer før de bestemmer seg så er det ingen som kommer :D

 

Jeg kommer! Det MÅ jo være et trekkplaster :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja du sier jo noe der : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer også...er det et trekkplaster?

 

Tipper som Tommy ca. 10 stykker...men håper selvsagt flere tar seg tid til å ha det moro sammen med likesinnede.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er mulig jeg tar en tur på gocarten ja...... må se å tid dama kommer fra spania.....()

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe. Om du leser igjennom tråden her så er det nok av tøffler her i Agder. er en del som "har fått lov" til å komme på treff av dama :D

 

Håper alle i Agder lokallag dukker opp til litt sosialt samvær med skrotvandring og kartfising.

 

Jeg har bestillt Sol og pent vær, men metrologene er like sikkre som en frustrert sau.... Så de tipper Hjemme Borte og Uavgjort på været.

 

Om noen vil følge med på hva Siri vil melde så er det her:

http://www.storm.no/tv2/Vaer.aspx?utmx=430755&utmy=6494418&meter=193&sted=Evje&maplevel=5

 

Jeg stiller om det så regner katter og lyner :D

Jeg SKAL på skroten :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... kvinnfolk...... : bh :

 

jaja tommy å ellers går det greit?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må jo ha litt fast føde også i løpet av dagen...ta med grillmat...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da blir det avreise fra krossen ca 09 da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal det grilles? Er det noe planlagt hvor det blir?

 

09.00? Da er dere på MåSpy ca. 09.08 da ?

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grillingen blir på banen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det farlig ut som at lille Celine endelig har begynt å sove om nettene, mora har søkt utreisetillatelse på fredag kveld, så da er min ordnet på lørdag. HEHEHE.

Tar med 1 eller 2 kompiser oppover regner jeg med. De var veldig klare for å kjøre litt gokart.. : rock :

 

OT: Solgt bilen Tommy. Grattis. Da er det bare ut å leite etter nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

0900 på krossen, 0908 på mosby så er det bare svusj opp til Evje. Eta 0958.

 

Grillings? WOHOOOO!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.