Agder: Lokallagstreff 6. august 2005

Anbefalte innlegg

Og jeg er ikke inkludert ser jeg.. :-(

 

Da får vell ikke jeg være med da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er følgende påmeldt hittil:

- Lars-Inge

- Tommy

- Thor Arne

- Keko

- Thor Inge

- Geir

- Kenneth (litt usikker)

- Per

- Frode

 

Vi bør vel være litt flere hvis vi skal leie hele banen tor jeg...vi får se hvordan det blir.

Vi gir beskjed i morgen om vi skal ha banen eller kjøre sammen med andre som måtte være der.

 

hvem Frode er det snakk om her Lars? Er det lillebror tro: klø :

 

Jeg blir med jeg og, reiser på ferie til Danmark & Sverige den 23. Juli, og regner med å være hjemme til den dagen!

 

Er forresten noe galt med mailingen til forumsidene om dagen, får ikke mail når det kommer nye innlegg, på tråder jeg har abbonnert på blir besvart. Litt surt:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og jeg er ikke inkludert ser jeg.. :-(

 

Da får vell ikke jeg være med da?

 

Glemte deg bort i farten, det var så klart ikke meningen. Med deg og Trond er vi da oppe i 11 stykker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har meldt meg jeg... Er det lillebror eller ikke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har meldt meg jeg... Er det lillebror eller ikke?

 

Tviler jeg på...Frode Lundgren fra Kristiansand...står på siden før denne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, bare litt lurende...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Topp!

 

Er vi ikke snart nok folk til å få hele banen for oss selv? Erik T. fra agder her kommer kanskje også. Han skal egentlig jobbe da, men skulle prøve å bytte vakt den dagen.

 

Dette blir bra folkens!

 

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hellu : vinke : Hvordan går det med påmeldingen?? :confused: Jeg har fått jobb igjen : rock : så nå blir det treff og bil får alle penga :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar med meg min bror og min svoger, så da er vi to til...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forhåpentligvis så kommer Julian også... han var usikker sist gang jeg snakket med han, men kansje han klarer å rive seg løs fra dama i noen timer og kommer og leker med oss store gutta :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er ikke nok til at vi leier hele banen, men siste info forteller at det ikke er andre arrangementer eller noe denne dagen i hvert fall.

 

Med normalt frafall på et slikt arrangement blir vi kanskje 10 stykker og det er for lite rett og slett.

 

Treffet blir IKKE avlyst...vi bare kjører sammen med evt. andre som er der oppe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

morro skal det uansett bli:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm...fristende. Litt seint nå kanskje å melde seg på. Hadde vært morro å trefft på folkens fra de lokale strøk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å komme.

 

Vi møtes hos høgger'n der oppe kl. 10.00 og regner med å være på banen ca. 12.00.

 

Regner med kolonnesjefen kommer med noen tidspunkter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morro å tatt turen oppover, er jo ikke så langt da, ca 15-20min herifra (Byremo) :D Håper bare jeg får lånt bil til da siden min står i garasjen og godgjør seg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært morro å tatt turen oppover, er jo ikke så langt da, ca 15-20min herifra (Byremo) :D Håper bare jeg får lånt bil til da siden min står i garasjen og godgjør seg ;)

 

Du kan jo bare gi beskjed så skal vi vel alltids få hentet deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan kanskje sitte på med meg vist jeg skal!

litt usikkert pga jobbing!kan plukke deg opp på hålandskrysset f.eks!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan kanskje sitte på med meg vist jeg skal!

litt usikkert pga jobbing!kan plukke deg opp på hålandskrysset f.eks!

 

Det høres jo greit ut hvis du skal bort, takker og bukker :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi møtes hos høgger'n der oppe kl. 10.00 og regner med å være på banen ca. 12.00.

 

Regner med kolonnesjefen kommer med noen tidspunkter...

 

Du skrev jo nettopp tidspunktene... :confused:: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fra kristiansand kan jo møtes på Esso Krossen for avreise fra KRS. Da er det jo bare spytt og fis oppover så er vi framme 58 min seinere :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skrev jo nettopp tidspunktene... :confused:: klø :

 

Tenkte nå helst på avreisested og tidspunkt hvis noen skulle henge på jeg da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajaja....

 

Harebakken med avreise senest kl 0900, så med litt frisk kjøring over heia så er vi på RV9 kl 0955, og på hoggeren et par min senere : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry, guys :(

 

Jeg må jobbe 6. og 7. august : bh :

 

Pga ferieavvikling så er det rett og slett ingen andre enn meg som kan ta vakten på dagen, fra 8-18, og jeg har tøyd strikken med ferie selv, mot vårt treff i slutten av måneden, så da er dessverre ikke mulig for meg å bli med på Gocarten : mad :

 

Dere får ha det gøy uten meg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn kan det gikk, kjipt at det finnes tyver iblant:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fra kristiansand kan jo møtes på Esso Krossen for avreise fra KRS. Da er det jo bare spytt og fis oppover så er vi framme 58 min seinere :D

 

hvis ikke 08.45 er får tidlig å møtes på krossen så tror jeg dette hadde vært genialt..Man kan jo ikke risikere å miste lappen på vei opp..ville ikke vært greit..Ser jo hvordan folk kjører når man skal på treff..kapper og stygge forbi kjøringer..idioti mener jeg : bh : Tenk på folk man kan treffe,som plutselig dukker opp i svingen..gjerne med et barn eller 15..God tid hater jeg..men sånn ca presis eller helst 5 min senere gjør meg ingen ting..Jeg gidder jaffal ikke kappe..de har jo også begynt med sevil bil oppover der..merce..grå..liker ikke den jeg.. : bråk : Men hvis det er fler som er enige med meg om dette..så still gjerne opp litt før 08.45 så kan vi heller kose oss å tøffe på vei oppover..Jeg vet jeg får sånn krampe i beinet av og til å må trøkke pedalen inn....men jeg tar aldri stygge forbikjøringer..uten om at jeg kan se og vite at jeg klarer og komme forbi i god tid...blir noen presset som ikke er så akktive på forbi kjøring osv ...så kan ting faktisk gå galt :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.