#801 Skrevet Desember 13, 2018 1) nofix’en øker sotmengden med 3-4 ganger så mye. Dette kaller du mikroskoptisk men velger likevel selv å stenge EGR? 2) poenget var at VAG hevder noe annet; at 30000km er helt top-notch. Du sier (klager du?) egentlig det samme som meg at det bare er vas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#802 Skrevet Desember 13, 2018 1) Ja, det er bevist økt sotmengde, men det er ikke så mye som 3-4 ganger. Da ville DPF teoretisk regenerert hver 50-70km, det gjør det ikke. Jeg gidder ikke skrive det samme igjen. 2) Nesten alle bilprodusenter tilbyr LL-intervaller, alle sier det er bra. Om jeg hadde kjørt Toyota, VAG, BMW, Ford eller Hyundai hadde jeg fortsatt skiftet olje en gang i året, ikke fordi jeg klager, men fordi jeg vil det beste for min motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#803 Skrevet Desember 13, 2018 1) foreslår du leser hva VW selv skriver om nofix’en; gjentatt fra side 19 i denne tråden. 2) Så du sier altså at VAG ikke vil det beste for bilen din. Har lagt til hva Toyota skriver på sine nettsider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#804 Skrevet Desember 13, 2018 Jeg gir opp... 7 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#805 Skrevet Desember 13, 2018 Jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#806 Skrevet Desember 14, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 13.12.2018 den 11.15, Jesper Fekjær skrev: Jeg gir opp... Du er ikke den første 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#807 Skrevet Desember 14, 2018 Og du er ikke den siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#808 Skrevet Desember 30, 2018 Så... mellom linjene fra adm. dir. i Møller; alt annet enn elbil er «gårdagens teknologi» og bruktmarkedet for fossilbiler vil havarere totalt (så lobbyvirksomhet har første pri): https://www.tv2.no/broom/10298979/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#809 Skrevet Desember 30, 2018 Men når salget av ren bensin+diesel i november er helt nede i 34% i november (17+17 bensin+diesel), blir det noe overskudd av brukte slike å snakke om om 2-3 år? (Eller er dette tallet kunstig lavt pga WLTP godkjenningsetterslep i øyeblikket?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#810 Skrevet Desember 30, 2018 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 7 timer siden, Terje Rød skrev: Men når salget av ren bensin+diesel i november er helt nede i 34% i november (17+17 bensin+diesel), blir det noe overskudd av brukte slike å snakke om om 2-3 år? (Eller er dette tallet kunstig lavt pga WLTP godkjenningsetterslep i øyeblikket?) WLTP er nok en stor grunn til dette. Møller har jo omtrent ikke hatt en eneste bil å selge med forbrenningsmotor de siste månedene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...