Vanvittig billige dekk og felger?

Anbefalte innlegg

gi tilbake-melding om di funket bra,rimelige var di iallfall.lykke til,og brems i tide : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kjøre mye i 200 kmt så kjøper du vel gjerne ikke et linglong dekk uansett? : klø : Da er det vel lukket bane og gateslicks som gjelder?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LingLong dekka ligner fælt på noen Eurostone jeg kjøpte en gang i 17" ,største driten jeg har kjørt på planet bare det var regn på værvarslinga : bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kjøre mye i 200 kmt så kjøper du vel gjerne ikke et linglong dekk uansett? : klø : Da er det vel lukket bane og gateslicks som gjelder?

 

Eller en ferietur nedover Europa?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan ikke teste det, da det eneste måte og få bilen min opp i 200 er i fritt fall og da har jeg ikke mye til veigrep uansett :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LingLong dekka ligner fælt på noen Eurostone jeg kjøpte en gang i 17" ,største driten jeg har kjørt på planet bare det var regn på værvarslinga : bh :: bh :

 

Har Eurostone sagitta 235/45-17 LI 92 på Nazze, og de er temmelig glatte på våt vei, men fy for en slitestyrke. Kosta vel ca. 1200/stk den gangen, men hadde nok valgt noe annen hadde jeg visst hvor glatte de er på vått føre.

Er forresten _svært_ overrasket (positivt!!) over de østen-GoodYear F1-dekka som selges på E18-motorsenter og andre steder, de sitter som tyggis på bikkjelabber uansett hvor vått det er! (har de på cabben) Eneste som stopper de er snø og slaps! Vet ikke hvor bra de 'ekte' er i forhold, men er de enda bedre enn disse, er det ikke noe å lure på en gang! Disse ga jeg vel omtrent det samme for, i dim 225/45-17. LI 91

 

BLir spennende å se hvordan LingLong funker, det er i hvertfall mange ukjente billigmerker der ute som ikke er dårlige! Ett sted må man liksom begynne?!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du kjøre mye i 200 kmt så kjøper du vel gjerne ikke et linglong dekk uansett? : klø : Da er det vel lukket bane og gateslicks som gjelder?

 

 

D.U.S.T

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heia, ja!

Har akkurat skiftet til KW senkesett, bestilt originale 17" felger til min RS2. Men valg av dekk er en pine...Fått pris på 5000,- på 4 Dunlop SP9000 245-40-17, ferdig omlagt og avbalansert. Hva mener panelet om et sånt dekkvalg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

D.U.S.T

 

Fordi atte? tror det er mer du som er dust, den dagen du kommer susende i 200 med den S6'en din og dårlige regn dekk og forsvinner rett fram.. fra usaklig kommentar til usaklig svar... du kan gjerne si fra om hvilke billige dekk som tåler mye vann i 200 kmt.. jeg er for glad i å leve til å teste det ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heia, ja!

Har akkurat skiftet til KW senkesett, bestilt originale 17" felger til min RS2. Men valg av dekk er en pine...Fått pris på 5000,- på 4 Dunlop SP9000 245-40-17, ferdig omlagt og avbalansert. Hva mener panelet om et sånt dekkvalg?

 

Er en god pris det... Kjenner ikke dekket så har ingen kommentar om det egentlig. Har en kompis som kjører med det på en BMW 320 96 mod. og han klager over at de vart fort slitt.. 1 dekk på 1 sesong..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjørt på det i 4 måneder nå og er storfornøyt! Hadde ca 120 på E6 her om dagen når det rant bekker nedover veien og hadde ikke noe prob med festet. En kammerat av meg som kjører S6 2,2 bruker disse som helårs dekk. Ikke at jeg anbefaler det men : klø : ! Men vurderer og kjøpe no billig dekk selv som bane dekk. Har jo vært nok av tråder her inne på folk som har herpa dekka sine under banekjøring så mitt synspunkt der er at da er det jo bare å hive på det billigste man finner! Mulig det blir fort slitt men til de prisene kan man jo kjøpe 3 sett til prisen av ett dyrt sett og så fort er det ingen dekk som slites at ikke det blir lønnsomt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heia, ja!

Har akkurat skiftet til KW senkesett, bestilt originale 17" felger til min RS2. Men valg av dekk er en pine...Fått pris på 5000,- på 4 Dunlop SP9000 245-40-17, ferdig omlagt og avbalansert. Hva mener panelet om et sånt dekkvalg?

 

jeg kjørte med SP9000 på A6'en jeg hadde tidligere, jeg opplevde dem som sporete samt at bilen "hoppa" når den hadde stått en natt...

 

disse dekka er jo blitt noen år nå, så det finnes bedre dekk enn dette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjørte med SP9000 på A6'en jeg hadde tidligere, jeg opplevde dem som sporete

 

Hadde sp9000 på 200'en min for 2år siden. I orgdim 205-65-15 elns sporet det ganske bra. Gikk over til Nokian Nrzi 225-45-18 og bilen ble mer stabil å kjøre. Backer opp Morten på denne..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei kom over denne siden...

Altså 225-40-18 dekk til 684kr stk!!! Det er billig det...

 

Noen som har handlet der?

 

 

Bestilte dekk hos dekkexpress for over 2 uker siden, pengene ble trukket med én gang , men jeg har ikke sett snurten til verken dekk eller forsendelsesinformasjon, når jeg klaget på dette henviste knallen bare til sine "informasjonssider" . Brukte heldigvis Mastercard ,som har forsikret meg om at jeg får pengene igjen , og at de kommer til å slå hardt ned på han hvis det skulle vise seg at han bare farer med fant. Anbefaler uansett på det sterkeste å handle hos noen andre , da de færreste har tid å vente på at varene skal bæres av kameler fra andre siden av jorda. Skal legge inn info senere om hvordan det gikk..

 

Ja,ja.. så kom dekkene til slutt, kun 28dager etter at pengene gikk ut av konto....... Fikk ikke noe skikkelig tilbakemelding før dekkene var på vei fra Oslo til Bergen , 2dager før jeg fikk dem. Det ene settet var til en 4x4 ,og avbildet i nettbutikken med hvit skrift på dekksiden som jeg liker det, men kom selvfølgelig uten.. Dette gadd jeg ikke klage på , da jeg trengte dekkene , og med dekkexpress sitt tempo ville vel dette tatt et halvt år å prosessere, hvis i det hele tatt...

Konklusjon: Dekkene kom til slutt til tilbudt pris, men kommer aldri til å handle mer hos dekkexpress. : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke det var billig med vinterdekk.

Mine : Nokian Hakka RSi 225/55R17 2646 ,- pr dekk.!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Goodyear F1 og Dunlop Sport Maxx er bra kvalitetsdekk dekk. Nexen 3000 og Aurora er nåken av dei bedre billigdekka. mener jalfal eg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns ikke det var billig med vinterdekk.

Mine : Nokian Hakka RSi 225/55R17 2646 ,- pr dekk.!!

 

 

Desse dekka tar vi 1720kr for på sjappa so eg jobba på. og det er inkludert balansering, moms og påskruing på bil.. so d so :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.